Kuinka pitkä olet ja oletko tyytyväinen pituuteesi?
Kommentit (30)
159 cm, nykyään olen tyytyväinen mutta joskus halusin olla 170+ cm, jotta olisin voinut olla malli :D
166 cm ja hyvä näin.
Tässä pituudessa on tavallaan pieni, mutta halutessaan voi olla muutakin. Sellainen keskipituus tämä on ihan tilastollisestikin oma ikäluokkani kohdalla.
En halua erottua muutenkaan massasta, niin miksi pituudella? Muiden pituus on minulle aivan yhdentekevä asia.
En tiedä tarkkaan. 176-8. Olen tyytyväinen.
Olen n.172cm ja olen aina kokenut olevani liian lyhyt. Tiedän, että olen naiseksi enemmänkin "pitkä" kuin lyhyt, mutta jostain syystä ihan peruskoulusta asti ollut tunne, että olen vain liian lyhyt. Ihannepituus olisi 178 ja tämän takia käytän jatkuvasti (siis ihan kaikkialla paitsi lenkillä) korkokenkiä ja jo nyt vähän yli kaksikymppisenä on nilkat niin huonossa kunnossa, että luultavasti ennen kun täytän 30 joudun jonkunlaiseen "korjausleikkaukseen" niiden osalta.
171 cm mies ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Se onkin kummallista, miten jotkut aina valittavat pituudestaan niille, jotka jaksavat kuunnella. Siis eripituisille kuin he itse. "Minä olen tällainen" pätkä jne.
Jotkut myös heittäytyvät aika lapsellisiksi ja kyselevät outoja, aivan kuin pitkä ihminen olisi jokin nähtävyys tai jotenkin erityislaatuinen. Näkevät vain sen, että joku on eri pituinen kuin he itse. Näitä on vähän, mutta heitä silti on.
176cm ja joskus halusin olla pidempi, mutta nykyään olen ihan tyytyväinen. Korkokengillä saa sen 15 cm lisää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen n.172cm ja olen aina kokenut olevani liian lyhyt. Tiedän, että olen naiseksi enemmänkin "pitkä" kuin lyhyt, mutta jostain syystä ihan peruskoulusta asti ollut tunne, että olen vain liian lyhyt. Ihannepituus olisi 178 ja tämän takia käytän jatkuvasti (siis ihan kaikkialla paitsi lenkillä) korkokenkiä ja jo nyt vähän yli kaksikymppisenä on nilkat niin huonossa kunnossa, että luultavasti ennen kun täytän 30 joudun jonkunlaiseen "korjausleikkaukseen" niiden osalta.
Miehesi pitää siis olla vähintään 190 cm?
T. 165 cm mies
157 cm ja tyytyväinen. Teini-ikäisenä en ollut tyytyväinen, koska lapsena olin pitkä ikäisekseni ja muut kasvoivat ohi minusta.
167 cm, eli en ole naiseksi lyhyt enkä pitkä. Ei valittamista, oikein hyvä näin.
Oon 180cm nainen ja voisin ottaa muutaman sentin pituutta lisää.
153cm ja tyytyväinen. Eipä pituuttaan itse voi kuitenkaan valita joten miksi murehtia sitä?
Hyvin olen jo kuusikymppiseksi pärjännyt ja naimisissakin olen..
165, erittäin tyytyväinen olen.