Miten nousukausi näkyy sinun elämässäsi? Entä aiempi nousukausi?
Kommentit (11)
Yleisenä toivona töiden riittämisestä.
Tiesin, ja minulle se näkyy siten että matkailun hinta on selvästi noussut. Lennot ja hotellit maksavat selvästi enemmän kuin vaikkapa kolme tai kuusi vuotta sitten.
Omassa taloudessa same old same old: olen säästänyt/sijoittanut saman summan kuukausittain jo vuosikausia, saanut mukavasti osinkoja ja sijoitusteni arvo on noussut tasaisesti jo pitkään.
Lähinnä töissä huomaan kiireen lisääntyneen.
Ei oikein ehditä valmistaa siihen vauhtiin, kun asiakkaat haluaisivat.
Kyseessä alihankkija.
Ei mitenkään ole koskaan mitkään nousukauden näkyneet mun tai mun perheen elämässä. Aina ollaan melko köyhiä oltu.
Meillä töissä ainakin on tehty alkuvuosi rankasti miinusta, joten ei tunnu kyllä miltään nousukaudelta sielläkään.
Työkaverit vaihtuvat. Porukka kiertää.
Asumistuen ja päivärahan pienenemisenä.
Ei vaikuta minuun millään tavalla. Olen tottunut aina elämään niukasti. Edellisten suurten lamojen aikaan olin ensin opintovelkainen ja sitten asuntovelkainen, joten eipä ollut rahkeita edes sitten laman jälkeen leveillä. Nyt sitten eläkkeellä on myös elettävä suu säkkiä myöten.
Nostan firmasta ylimääräistä palkkiota itselleni noin 6000€/kk ja ostin neljännen sijoitusasunnon heti alkuvuodesta. Ikää minulla 32v, joten aikaisemman nousukauden aikana opiskelin..
En tiennyt. Ei oo ollut aiemminkaan rahasta pulaa.