Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAMMAKAVEREITA LOHJALTA??La. 5.1.09

07.07.2008 |

Tänä jussina Lohjalle muuttanut,3-kymppinen 3 lapsen äiti etsiskelisi ystäviä,kahvi-,ja rupatteluseuraa :)

4. lapsi tulossa,miehelle ensimmäinen,joten jännää on ;)

Talo saatiin tosiaan valmiiksi kuukausi sitten,isot häät ja häämatka pitäs vielä syyskuussa hoidella,niin sitten pääsisi kunnolla paneutumaan tämän nyt jo ISON pömpön kasvattamiseen :p

Kaikenlaiset yht.otot ovat tervetulleita ja tietysti olisi kiva,jos itselläsi olisi la. jotakuinkin samoihin aikoihin B-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siis asun myös Lohjalla ja mulla la on 25.1., että ties vaikka samaan aikaan oltais laitoksella, jos sulla vähän pitkittyy ja mulla aikaistuu synnytys =). Ennestään mulla on 2v3kk ikäinen poika.

Laita viestiä mulle osoitteeseen, niin tutustutaan paremmin: blomma@mbnet.fi

Helistin.fi -keskustelufoorumissa (Odotusklubi) on mun avaama Lohjan seudun odottajat 2009 - pino, jossa vasta muutama kirjoittelija. Olis kiva, että porukka siellä olis vähän isompi, niin tulis aktiivisempaa kirjoittelua.

Vierailija
2/3 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA on 17.1 ja kolman lapsi tulossa, miehelle ensimmäinen. Kiva olisi löytää seuraa muista äideistä joilla on laskettu aika tammikuussa. Tietenkin kiva jos muutkin Lohjalaiset kirjoittelee, viimeistään äitiyslomalla on niin mukavaa kun on aikuista seuraa. Kirjoitella voi osoitteeseen freppy80@wippies.fi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa viestiä osoitteeseen purppuramaa@hotmail.com niin kerron enemmän itsestäni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme