Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et muista, otitko jo antibiootin, miten toimit?

Vierailija
30.04.2017 |

Otatko yhden joka tapauksessa, vaikka sitten tulisi tupla-annos, vai jätätkö ottamatta?

Laskeminen ei tässä tapauksessa auta. Pitkän kuurin lääke, ja aloitettu pakkauksesta, jossa ei ollut tarkkaa määrää.

Itse otin lääkkeen, vaikka tulisikin tupla-annos. Onkohan mulle tulossa vatsanväänteinen vappu..?

Mulla on huono työmuisti, ja vitamiinien ym. kanssa samaa. Aamukahvilla tuijotan pakkausta ilman mitään mielikuvaa siitä, joko tuon otin. Tiedän, dosetit on keksitty. Aina vaan ei tule käytettyä. Oma säätämisensä senkin laittamisessa, ja myönnän, tulee vähän dementikko-olo, kun joutuu käyttämään sellaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiottin kohdalla otaisin tupla-annoksen. Särkylääkkeen kohdalla jöttäisin ottamatta. Moni muu lääke vaatii oman arviointinsa hyödyistä ja haitoista.

Mulla ei ole säännöllistä lääkitystä, joten en käytä dosetteja. Sen sijaan mulla on jääkaapin ovessa ruutupaperi, johon vedän tukkimiehenkirjanpidolla joka päivälle viivan aina kun pilleri on otettu. Siitä voi sitten tarkkailla, onko viivoja oikea määrä.

Lapseni, jolla on säännöllisiä lääkityksiä eri määriä x päivinä viikossa, käyttää dosettia. Se on kätevä myös silloin kun tarvii matkustaa (toki vain kotimaassa, kun ei ole pelkoa mistään tullien selvittelyistä, jissa tarvitsisi olla lääkkeet alkuperäisissä pakkauksissaan)

Vierailija
2/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailmaa kaada, jos kerran ottaa tuplana, tai jäisi väliin jos kuurikin on noin pitkä. Lyhyemmässä kuurissa olisin tullut ehdottamaan, että laske kuurin alusta, kuten olisitkin tehnyt :)

t.farmaseutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaattaa lukea pakkausseloste. Siellä on melko selkeät ohjeet jos on jääny ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi