Jouduin hotelliin
Lähdin eilen ryyppäämään ja mies ei päästä kotiin.
Kommentit (38)
Miten niin "ei päästä"? Hukkasitko avaimesi?
Käyttäjä1923 kirjoitti:
Mulla ei tähän asuntoon ole avaimia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1923 kirjoitti:
Mene sitten omaan asuntoosi
Vierailija kirjoitti:
Heräsit hotellista seitsemältä?
Heräsin jo kuudelta miettimään tätä ongelmaan. Herään aina aikaisin oli darra tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen?
Mene aamupalalle. Se on varmaan jo auennut. Tai sitten mene ensin aamusaunaan ha sitten aamupalalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1923 kirjoitti:
Mene sitten omaan asuntoosi
Ei mulla ole omaa asuntoa. Asutaan talossamme evakossa kun siellä iso pakollinen remppa. Tähän evakko asuntoon vain yksi avain. Mies haluaa eron.
Mielikuvani on, että olet Turussa Börssissä. Mene yläkertaan uimaan ja saunaan. Katsele maisemia torille.
Sitten kuivaat tykkäsi ja laitat ihan kevyesti meikkiä (ei ole pakko).
Menet alakerran ravintolaan aamupalalle. Siellä voi olla ruuhkaa. Mutta luovu hyvällä mielellä. Ota munia ja pekonia. Karjalanpiirakoita. Hedelmiä ja mehua. Juo pari kuppia kahvia.
Sitten mene vastaanottoon ja varaa huoneesi toiseksi yöksi.
Ota pienet päiväunet. Sitten menet tien toiselle puolelle vapputorille. Kiertele kaupungilla.
Voit käydä päiväkaljalla. Syömässä käyt tietenkin. Iltariennot myös torin kupeessa.
Huomenna toista sama
En mä ole missään Tutussa. Tämä on ihan oikea ongelma kun mulla ei omaa kotia ole johon mennä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole missään Tutussa. Tämä on ihan oikea ongelma kun mulla ei omaa kotia ole johon mennä.
Ihan sama missä olet. Voit toimia kuten Turussa toimittaisiin. Saunaan, syömään, toinen yö, päiväunet, kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama missä olet. Voit toimia kuten Turussa toimittaisiin. Saunaan, syömään, toinen yö, päiväunet, kaupungille.
Ei ole rahaa olla monta yötä hotellissa.
Jouduit ns. ulkoruokintaan. Onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsit hotellista seitsemältä?
Heräsin jo kuudelta miettimään tätä ongelmaan. Herään aina aikaisin oli darra tai ei.
Mitä ongelmaa? Olet kaupunkilomalla. Nauti💃
Vierailija kirjoitti:
Jouduit ns. ulkoruokintaan. Onneksi olkoon!
Täytyy tiistaina alkaa hakemaan heti asuntoa. Nyt haettava mahdollisimman halpa yöpaikka.
Minäkin haluan hotelliin! Turku, Tampere tai Helsinki käy.
Siis mies ei voi heittää sua ulos asunnostasi. Mee sinne poliisien kanssa tai jotain. Sitten haet omaa kämppää heti kun arki koittaa.
Kaupunkiloma on aina kiva! Ihan kotimaassakin ja jopa lähellä kotia ellei ehdi kauemmaksi
Mitä teen?