Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduin hotelliin

Vierailija
30.04.2017 |

Lähdin eilen ryyppäämään ja mies ei päästä kotiin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi sua kotoasi noin vain häätää. Siis kyllä tästä on ihan lakikin, mutta et varmaankaan halua enää jäädä sinne kämppään asumaan tällaisessa tilanteessa. Jos haet tavaroita, pyydä omia kavereita tai sukulaisia mukaan. Ja poliisiin voi ottaa yhteyttä, jos mies ei meinaa päästää sua sinne.

Vierailija
22/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kotiavaimen jo 7-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi sua kotoasi noin vain häätää. Siis kyllä tästä on ihan lakikin, mutta et varmaankaan halua enää jäädä sinne kämppään asumaan tällaisessa tilanteessa. Jos haet tavaroita, pyydä omia kavereita tai sukulaisia mukaan. Ja poliisiin voi ottaa yhteyttä, jos mies ei meinaa päästää sua sinne.

Saan mä ne tavarat hakea. Sukulaisia ja ystäviä ei paljoa ole. Lasten takia kurja juttu mutta pitää arkena selvitellä asiat.

Vierailija
24/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ole missään Tutussa. Tämä on ihan oikea ongelma kun mulla ei omaa kotia ole johon mennä.

Ihan sama missä olet. Voit toimia kuten Turussa toimittaisiin. Saunaan, syömään, toinen yö, päiväunet, kaupungille.

Ei ole rahaa olla monta yötä hotellissa.

En usko. Kyllä jokaisella on rahaa olla muutama yö hotellissa ja rillutella kaupungilla🎈

Vierailija
25/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun luen näitä aloituksia. Olin eilen yksin kotona päivän. Muilla oli menoja. Mies jalkapallopelissä, teinit omissa riennoissaan. Tein heille pizzaa ja menin yhdeksältä nukkumaan. Nyt muut nukkuu ja itse mietin milloin aloitan munkkien paistamisen. Ihan vielä ei kannata, kun heräävät vasta puolilta päivin.

Olisin itsekin voinut mennä hotelliin. Nauttia kaupungin vilinästä. Ja mennä aamulla uimaan ja sitten hotelliaamiaiselle.

Tasan ei käy onnenlahjat⛅

Vierailija
26/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun luen näitä aloituksia. Olin eilen yksin kotona päivän. Muilla oli menoja. Mies jalkapallopelissä, teinit omissa riennoissaan. Tein heille pizzaa ja menin yhdeksältä nukkumaan. Nyt muut nukkuu ja itse mietin milloin aloitan munkkien paistamisen. Ihan vielä ei kannata, kun heräävät vasta puolilta päivin.

Olisin itsekin voinut mennä hotelliin. Nauttia kaupungin vilinästä. Ja mennä aamulla uimaan ja sitten hotelliaamiaiselle.

Sulla varmaan olisi reissusi jälkeen vielä koti johon palata ja lapset,toisin kuin minulla.

Vierailija
27/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Tornissa oli erikoisen hyvä aamupala. En muista oliko siellä saunaa

Vierailija
28/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet asunnossa kirjoilla, mies ei pysty estämään sinne pääsyäsi vaikka olisi kuinka käärmeissään ryyppäämisestäsi. Eri asia haluatko mennä sinne, onko väkivallan vaaraa tms. Nyt otat vain itseäsi niskasta kiinni, etenkin jos lapsia on kuviossa, ja laitat eroasiat vireille. 

Vierailija
29/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla varmaan olisi reissusi jälkeen vielä koti johon palata ja lapset,toisin kuin minulla.

Jos ihmisellä on lapsia, se asia ei koskaan muutu

Vierailija
30/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin nolo aloitus.

Vierailija
31/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti unohtuvat lapset tuossa lapsellisessa pelissänne.

Vierailija
32/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap siis ryypiskellyt jotenkin impulsiivisesti ja ongelmaisesti enemmänkin? Silloin toki ottaa sen riskin, että jossain vaiheessa puoliso väsyy.

Parisuhde ei, joka tapauksessa, taida olla kovin terveellä tolalla.

Vierailija
33/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap siis ryypiskellyt jotenkin impulsiivisesti ja ongelmaisesti enemmänkin? Silloin toki ottaa sen riskin, että jossain vaiheessa puoliso väsyy.

Parisuhde ei, joka tapauksessa, taida olla kovin terveellä tolalla.

En ole.

Vierailija
34/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin nolo aloitus.

Ap:n alotukset on aina noloja.

Vierailija
35/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereen Tornissa oli erikoisen hyvä aamupala. En muista oliko siellä saunaa

Torni on kiva hotelli. Millainen ilma siellä on?

Vierailija
36/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ketään ystävää kaupungissa kenen luokse mennä?

Vierailija
37/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, minua ei kukaan estäisi menemästä kotiini, jos kuviossa lapsiakin.

Asiallisesti vaikka sitten poliisin kanssa menisin kotiini ja ero hoidettaisiin asiallisesti lapst edellä mennen.

Vierailija
38/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kotiin. Eroasioiden hoito aloitetaan tiistaina.