Vierailija

Mun hoitolapset aikoinaan olivat samanvuotisia... Vanhako...

• ylös 10
  • alas 6

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

No miksen uskoisi, vaikka työpaikallani koko ajan näen alle kolmekymppisiä lääkäreitä?

• ylös 23
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tuntuu se vähän hullulta, kun ne on mun päässäni aina vaan jotain yläasteelaisia.

• ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Joo. Kavereiden tytär on syntynyt just 1990 ja ollut vakilääkärinä jo toista vuotta. 1991 syntynyt rakennusinsinööri ollut jo pari vuotta vakipaikassa, tyttö hänkin. Vanha joo, muistan nää kaikki vauvana. 

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

vuonna 90-syntyneet täyttävät tänä vuonna 27-vuotta, jos oikein laskin. jos ei ole pitänyt välivuosia ja työllistynyt heti, niin on ihan mahdollista.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Jotenkin mä ysärilapsista tuon uskon mutta jakeluun ei mene, että ensimmäiset 2000-luvulla syntyneet täyttävät ensi vuonna 18. Ei sitten mitenkään tajua. Muutaman vuoden päästä he ovat jo niitä lääkäreitä.

• ylös 49
  • alas 0
Vierailija

Mun mielestä on uskomatonta, että -99 syntyneet ovat jo täysikäisiä. Kun olin yläasteella tet:ssa päiväkodissa, nuo olivat muutaman vuoden vanhoja ipanoita.
T: 89

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Olen 90-syntynyt ja moni samanikäisen kaverini on vakitöissä juurikin lääkärinä, arkkitehtinä, lakimiehenä. Itse aloitin juuri taas yhden tutkinnon yliopistolla, enkä vieläkään tiedä, mitä haluaisin tehdä isona. Oikeastaan en edes haaveile ammatista ja työnteosta, vaan matkustelusta ja mukavasta elämästä.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Minä taas en ole vielä uudelleensyntynyt vaan kirjoitan tuonpuoleisesta. Edellisessä elämässäni olin Tšingis-kaani. 16 miljoonaa miestä on nykyään suoraan jälkeläisiäni ja joka kahdessadas ihminen maailmassa on jälkeläiseni.

Kun seuraavan kerran synnyn tulen tekemään jotain todella suurta.

Vierailija

Joo  ja hämmästyttävinä on se, että niillä voi olla lapsia ilman teiniraskautta/-äitiyttä. 

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Mä olen syntynyt 1979 ja vieläkin jotkut jaksavat päivitellä, että 70-luvulla syntyneet ovat jo aikuisia 😃

Niin se kai menee, vanhempi sukupolvi muistelee nuoruuttaan ja päivittelee.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Minä itse olen vuosimallia 93 ja ihan hämmästynyt, että ikäiseni lähipiiristä hankkivat jo ensimmäisiä lapsia ja asuntolainojaan. Itse joskus mietin, että viimeistään 27-vuotiaana saisin esikoiseni, mutta sekin ajatus tuntuu etääntyvän mitä enemmän lähenen tuota ikää.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Minä olen 1991 syntynyt asianajaja. Yksi kaveri on lääkäriksi valmistumassa tänä keväänä. Pari opettajaa löytyy myös joukosta. Tosin opettajat ovat työttöminä, kiitos kivojen koulutusleikkauksien.

Vierailija

Mun on kieltämättä vaikea välillä uskoa, koska olen itse -90 ja opinnot vielä kesken :D Ja aika moni kaverinikin on vielä opiskelija tai ihan vasta valmistunut, joten ei vielä kovinkaan korkealla urallaan. Ei mulla taida olla kuin yksi ikäiseni kaveri, joka on valmistunut muutama vuosi sitten  ja on vakityössä ja omistusasunto.

Vierailija

Mun tytär on syntynyt v 90 ja on valmistunut yliopistosta jo pari vuotta sitten, opiskellut myös ulkomailla osan aikaa ja ollut heti valmistumisen jälkeen vakitöissä omalla alallaan.

Parhaalle ystävälleen jonka kanssa on viikko ikäeroa syntyy nyt 3. lapsi. Eikä yhtään ole saanut teininä.

Eli voin hyvin uskoa:)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.