Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt, siis ne persehousut, on kai oikeesti nuorten miesten mieleen.

Vierailija
29.04.2017 |

Juttelin eilen töissä n. 22v. miehen kanssa, ja hän sanoi että kun ensimmäisen kerran näki livenä naisen jolla oli ne persefarkut, hän hämmentyi täysin, hyvä ettei pyörtynyt. Mies (poika) sanoi että hän on ns. persemiehiä, että naisella ei tarvi olla isot tissit, että riittää että on hyvä perse. Ei kuulemma ole kiva vaikka olis naisella minkälaiset isot tissit jos perse on lattana ja olematon.
Onhan se hyvä että nuoret naiset ei turhaan pidä niitä kauheita housuja :) Ja että tissittömillä persevillä naisilla on tykkääjänsä.
Mun nuoruudessa persettä peiteltiin ja hävettiin, olis pitänyt olla ihan perseetön ja tikkulaihat jalat ja isot tissit. Nykyään nuoret naiset pitää ties mitä vaatteita siitä huolimatta vaikka kropassa on vaikka mitä "vikoja" ei haittaa vaikka napapaidan alta näkyy maharöllykkä ym.
Vielä kun aika muuttuisi niin, että ihan oikeasti kaikki saisivat olla sen muotoisia kuin ovat ja silti hyväksyttyjä, että ihmisen ulkonäkö ei olisi mikään kriteeri millekään.
N42

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen töissä tuollaisia jutellaan?

Miten niin? Mun työpaikka ei nyt ole ihan normipaikka, mutta en tiedä miksei se keskustelu olis voinu olla missä vaan työpaikalla. Meillä on eri-ikäisiä töissä ja puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä, ei nyt ehkä ihan intiimiasioista, eikä tietenkään asiakkaiden aikana.

ap

Vierailija
22/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin eilen töissä n. 22v. miehen kanssa, ja hän sanoi että kun ensimmäisen kerran näki livenä naisen jolla oli ne persefarkut, hän hämmentyi täysin, hyvä ettei pyörtynyt. Mies (poika) sanoi että hän on ns. persemiehiä, että naisella ei tarvi olla isot tissit, että riittää että on hyvä perse. Ei kuulemma ole kiva vaikka olis naisella minkälaiset isot tissit jos perse on lattana ja olematon.

Onhan se hyvä että nuoret naiset ei turhaan pidä niitä kauheita housuja :) Ja että tissittömillä persevillä naisilla on tykkääjänsä.

Mun nuoruudessa persettä peiteltiin ja hävettiin, olis pitänyt olla ihan perseetön ja tikkulaihat jalat ja isot tissit. Nykyään nuoret naiset pitää ties mitä vaatteita siitä huolimatta vaikka kropassa on vaikka mitä "vikoja" ei haittaa vaikka napapaidan alta näkyy maharöllykkä ym.

Vielä kun aika muuttuisi niin, että ihan oikeasti kaikki saisivat olla sen muotoisia kuin ovat ja silti hyväksyttyjä, että ihmisen ulkonäkö ei olisi mikään kriteeri millekään.

N42

Vähintään puolet miehistä ovat aina tykänneet leveästä lantiosta ja isosta, ei läskistä, perseestä. Että naisten muoti ei sitä myötäillyt aikaisemmin ei kerro miesten haluista mitään. Karl Lagerfeldt et al (tykkäävät pikkupojista), ja naisten omat mielipiteet, määräsivät muodin.

Itse olin biccaajien perään 80-luvulla, heitä ei montaa ollut, mutta jos olisin nuori tällä hetkellä, niin olisin maanpäällisessä taivaassa. En mitään muuta ajattelisi kuin fitness tyttöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla