Vierailija

Paksuhko puuvillahuppari, mutta aivan hämmennyin, kun otin sen koneesta; miten siitä pystyi vaan puristelemaan ja puristelemaan varmaan litratolkulla vettä ja siltikin tiputtelee. Nyt on jo kuivunut muutaman tunnin rättipatterilla, eikä näy edistystä. Minkä helvetin oikein ostin ja voiko tuota mitenkään nopeuttaa? :O

• ylös 5
  • alas 1

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kyllä toimi, onpa hämmentävää. :/

Haluaisin pukea tuon huomenna päälleni, mutta jääköhän vain haaveeksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

olisit lingonnut useamman kerran.

koita kuivata sitä hiustenkuivaajalla tai silitä silitysraudalla.

Vierailija

Laita se paksun pyyhkeen sisään, rullaa pyyhe ja tallo näin tekemääsi rullaa oikein huolella.  Rullaa auki, ota toinen kuiva pyyhe ja toista. Mä kyllä veikkaan ettei sun koneen linkous toimi kunnolla, ei minkään vaatteen pitäisi tippua vettä jos kierroksia on ollut tarpeeksi.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Se on imaissut tietysti kunnolla vettä. Linkous ei toimi, jos kone ei saa pyykkiä tasapainoon rummussa. Huuhtele ja linkoa uudestaan. Yleensä lähtee ihan sillä toimimaan. Jos tämäkään ei auta, koneeseen pitää laittaa lisäksi jotain muuta paksuhkoa, vaikka pyyhe.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on imaissut tietysti kunnolla vettä. Linkous ei toimi, jos kone ei saa pyykkiä tasapainoon rummussa. Huuhtele ja linkoa uudestaan. Yleensä lähtee ihan sillä toimimaan. Jos tämäkään ei auta, koneeseen pitää laittaa lisäksi jotain muuta paksuhkoa, vaikka pyyhe.

Esim Ikean kylppärimatot on mun koneessa tällaisia, imee niin monta kiloa vettä itseensä ettei linkous lähde toimimaan. Pitää puristaa käsin kuivemmaksi itse ja sitten laittaa uudestaan. Vaatteen kanssa tosiaan kannattaisi vielä huuhtoa uudestaan, koska pesuainejäämiä on voinut jäädä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Oon ihan lähellä polttaa ton rentun! :D

keskeltä on suht. kuiva, mutta huppu ja helma... prkl...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oon ihan lähellä polttaa ton rentun! :D

keskeltä on suht. kuiva, mutta huppu ja helma... prkl...

Ei se syty palamaan! 

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koomista hahhaa!

Mutta hiustenkuivaaja esiin ja tadaa on pian kuiva!

Minä poltin kerran reiän yhteen vaatteeseen, kun huomaamatta pidin hiustenkuivaajaa hiukka liian lähellä. 😂

Vierailija

Jos jonkun paidan kuivaaminen on noin iso ongelma, niin en voi kun ihmetellä kuinka suoriudut arjesta.

Vierailija

Onko tämä ensimmäinen luonnonkuituinen vaate, joka ostit? ne käyttäytyvät vähän eri tavalla kuin keinokuituiset vaatteet.

Pesukone tulee silloin täyttää täyteen, muuten kone ei linkoa tasaisesti. Eli nyt se huppari takaisin koneeseen ja kone täyteen muitakin vaatteita tai pyyhkeitä. Linkoat paremmin, niin kyllä se yön aikana kuivuu. 

Vierailija

"Jos jonkun paidan kuivaaminen on noin iso ongelma, niin en voi kun ihmetellä kuinka suoriudut arjesta."

Kerro toki mitä voin tehdä, kun tuossa on rumpukuivauskin kielletty :D :D ja parvekettakaan ei oo, tosin mitäpä se tässä räntäsateessa auttais.

Vierailija

"Miten vaikeaa voi olla veden puristaminen pois siitä? Vai oletko kädetön?"
Enkö jo aloitusviestissä kertonut, että puristelin aika paljonkin käsilläni? 8)

nyt siitä ei enää lähde, on vaan märkä. Mitäs vittua taas?

Hyvää vappua sinne!

Vierailija

"Miten vaikeaa voi olla veden puristaminen pois siitä? Vai oletko kädetön?"
Enkö mä jo aloitusviestissä kertonut, että niillä käsilläni puristelin sitä aika voimakkaastikin.

Nyt siitä ei enää lähde vettä, on vaan märkä.

Hyvää vappua sinne ilopillerille <3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.