Vierailija

Itellä vähän aikaa sitten kun r-kioskilla olin hakemassa kahvia ja kaadoin maitoa sekaan niin semi unenpöpperössä koko kannu putos lattialle.. :D

• ylös 45
  • alas 0

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kun säätöni oli aivan umpikännissä tavatessa toista ja viimeistä kertaa. Nukahti baariin ja kaatuili pitkin lattioita ja oli saatavinaan bussiin mutta hidasti matkaa entisestään. En millään päässyt irti kundista kun tarrautu ku liimapaperi kiinni. Ei krisus, miehet, älkää juoko ja olko niin takertuvaisia!

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

Eilen kun näin Laura Voutilaisen Vain Elämää esityksen. Voi miten voi olla hirveännäköistä ja kuuloista....

• ylös 41
  • alas 22
Vierailija

No pieni myötähäpeä tuli kun amerikkalainen tuttava ihmetteli että miten te siellä Suomessa uskallatte edes liikkua ulkona kun asutte niin lähellä Venäjää? :DD

• ylös 113
  • alas 2
Vierailija

Olimme perheeni kanssa ravintolassa syömässä niin tarjoilijana oli minun vanha Tinder säätöni.Naama punaisena sopersin ruokatoiveeni hänen katsettaan välttäen :D

• ylös 84
  • alas 4

Kun menin 13-kesäisenä (näytin 11-vuotiaalta) ostamaan kaupasta raskaustestiä. Hävetti niin paljon, varsinkin kun pikkukaupungin kaupan kassalla oli äitini hyvä kaveri.

En siis häpeä yleensä kovinkaan helposti.

EDIT: Niin, ja ennen kuin joku ihmettelee että miksi olin ollut yhdynnässä noin nuorena, niin jossain toisessa ketjussa olen jo aiemmin kertonut kokemastani seksuaalisesta väkivallasta lapsena. Unohtui mainita.

Azadi, azadi, azadi!

• ylös 42
  • alas 9

Self-hating Pakistani kirjoitti:
Kun menin 13-kesäisenä (näytin 11-vuotiaalta) ostamaan kaupasta raskaustestiä. Hävetti niin paljon, varsinkin kun pikkukaupungin kaupan kassalla oli äitini hyvä kaveri.

EDIT: Niin, ja ennen kuin joku ihmettelee että miksi olin ollut yhdynnässä noin nuorena, niin jossain toisessa ketjussa olen jo aiemmin kertonut kokemastani seksuaalisesta väkivallasta lapsena. Unohtui mainita.

Näin ohiksena, olisihan sen testin voinut tehdä terveyskeskuksessakin verestä...

Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤

• ylös 7
  • alas 19

Kike79... kirjoitti:

Näin ohiksena, olisihan sen testin voinut tehdä terveyskeskuksessakin verestä...

Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤

• ylös 0
  • alas 11

Kike79... kirjoitti:

En edes tiennyt silloin sellaista vaihtoehtoa, saati sitten olisi uskaltanut soittaa johonkin terveyskeskukseen.

Azadi, azadi, azadi!

• ylös 50
  • alas 1

Kun katsoin juuri mainoksen siitä pelko ohjelmasta mitä aikuinen älä parkuu yli hysteerisesti, kun pistettiin piikillä mainos,,

voi ja se mäkkrin mainos jossa se ylimielinen ärsyttävä likka ja pikku muksu kun hokee koko ajan oliko sillo mäkkärii ni voi jee....

• ylös 5
  • alas 21

Ok, joo ymmärrän kyllä, olithan ihan lapsi vasta, olisi pitänyt ensin ottaa johonkin viranomaisen yhteyttä joka olisi lähettänyt sieltä eteenpäin..mutta et varmaan ikäistään puolesta uskaltanut, toivon kyllä toisin..kukaan ei saisi joutua pedon uhriksi 😑

Ja toivottavasti sinulla on kaikki hyvin ja oot päässyt asian yli jotenkin ❤

• ylös 20
  • alas 2

Kike79... kirjoitti:
Ok, joo ymmärrän kyllä, olithan ihan lapsi vasta, olisi pitänyt ensin ottaa johonkin viranomaisen yhteyttä joka olisi lähettänyt sieltä eteenpäin..mutta et varmaan ikäistään puolesta uskaltanut, toivon kyllä toisin..kukaan ei saisi joutua pedon uhriksi 😑

Kiitos ja olen jollakin tapaa ainakin❤ Tuntuu oudolta sanoa, että hyväksikäyttö ja raiskaukset eri ihmisten toimesta olivat niin iso osa lapsuuttani, että jotenkin jopa totuin siihen.

Oho, hiukan eksyin tämän keskustelu alkuperäisestä aiheesta.

Azadi, azadi, azadi!

• ylös 18
  • alas 2

Kike79... kirjoitti:

Kiitos ja olen jollakin tapaa ainakin❤ Tuntuu oudolta sanoa, että hyväksikäyttö ja raiskaukset eri ihmisten toimesta olivat niin iso osa lapsuuttani, että jotenkin jopa totuin siihen.

Oho, hiukan eksyin tämän keskustelu alkuperäisestä aiheesta.

Vähän, mutta kiva kuulla että kaikki on paremmin 😊
Sulla on ollut tosi rankka lapsuus ja k joutunut aikuistumaan liian aikaisin 😑
Kaikkea hyvää sulle oikeasti tulevaan 💟

Vierailija kirjoitti:
No pieni myötähäpeä tuli kun amerikkalainen tuttava ihmetteli että miten te siellä Suomessa uskallatte edes liikkua ulkona kun asutte niin lähellä Venäjää? :DD

Sinun olisi pitänyt ottaa kartta ja näyttää Venäjän ja Alaskan "raja" - ihan yhtä lähellä se Venäjä on USA:ta. ;-)

• ylös 21
  • alas 0

Minä välttelen ja peittelen häpeää niin hyvin kuin pystyn. Ehkä siksi muille ihmisille näkyviä häpeän hetkiä on harvoin. Viimeeksi hävetti, kun lähdin ulkoilualueen parkkipaikalla kävelemään autolta väärään suuntaan. Tajusin virheen ennen kuin olin edes ehtinyt poistua parkkipaikalta, mutta silti muutin reittisuunnitelmani väärän suunnan, etteivät paikallaolijat huomaisi virhettäni.

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Kun ex-mieheni väänsi kulunutta läppää kassatytölle, tyyliin emmä kuittia tarvi kun ei mene verotukseen ja voisin maksaa luonnossa hehheh. 

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

En kovin usein häpeä silmiä päästäni, mutta viime kesänä hävetti kun mies kirmasi alasti saunasta järveen kun olimme mökillä isolla porukalla. Kaikilla muilla miehillä tietenkin uikkarit ja tämä saunan jäljiltä possunpunainen punkero halusi tietysti viuhahtaa porukalle. Olen varoittanut että tänä kesänä tuollaisesta tempusta seuraa avioero, koska lähipiirissä alkaa olla murrosikäisiä lapsia.

• ylös 14
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.