Rosa Meriläinen ja Tuomas Muraja meni kihloihin
Koskahan on sitten häät? http://www.iltalehti.fi/viihde/201704292200115436_vi.shtml
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meriläinen esittää vahvaa feministiä, mutta ei pärjää ilman miestä.
Frangenin kanssa asuessaan pariskunta kävi ulkona syömässä päivittäin sekä lisäksi heillä kävi siivooja. Ehkä Rosalla ei ole varaa yksin ylläpitää tällaista elintasoa.
Rosa muutti eron jälkeen vanhemmilleen:
NYT asun vanhempieni kanssa samassa talossa paitsi tyttärenä, myös lapseni äitinä, joten en voi vain olla passattavana ja täyttää hapannaamaisena tiskikonetta vasta kun isä erikseen siihen kehottaa. Tässä kun on neljäkymmentäyksi vuotta tottunut marssimaan vanhempien jääkaapille ja tyhjentämään sen kitaansa, on muistettava vaihteeksi ihan itsekin mennä kauppaan ja tehdä ruokaa kaikille – vaikka en olekaan isäni veroinen kokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan uskotte tämän kestävän? Molemmat ovat aikamoisia kuumakalleja ja hypänneet suhteesta toiseen. Molemmilla myös lapsia eli myös haastava uusiperhekuvio.
Eikä Rosa ole ennenkään pärjännyt Tampereen ulkopuolella suuremmissa kuvioissa.
Sanoisin että pari vuotta.
Nopeaa toimintaa tämä kihlaus, kieltämättä. Tätä ennen he ovat kuitenkin molemmat eläneet ihan tavallista lapsiperheen elämää. Kumpikin on ollut vuosikausia naimisissa/avoliitossa saman ihmisen kanssa ja saaneet näissä suhteissa myös lapsensa.
Ei se Rosan eka avioliitto kai kauaa kestänyt, mutta Frangenin kanssa kaii jotain 13 vuotta avoliitossa.
Mutta Tuomas Muraja ei kai kauhean monta vuotta naimisissa ollut? Pari pientä lasta.
Tuntuvat molemmat tykkäävän kovasti olla naimisissa tai kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Sen kunniaksi avattiin kymmenen pulloa halpaa punaviiniä.
Missä? Viettävät ainakin kuvien perusteella kihlajaisia suht trendikkäässä uudessa ravintolassa. Tuosta paikasta sellaista ei ainakaan saa.
Mikäs mies tää Muraja on? Kenen kanssa oli naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan uskotte tämän kestävän? Molemmat ovat aikamoisia kuumakalleja ja hypänneet suhteesta toiseen. Molemmilla myös lapsia eli myös haastava uusiperhekuvio.
Nopeaa toimintaa tämä kihlaus, kieltämättä. Tätä ennen he ovat kuitenkin molemmat eläneet ihan tavallista lapsiperheen elämää. Kumpikin on ollut vuosikausia naimisissa/avoliitossa saman ihmisen kanssa ja saaneet näissä suhteissa myös lapsensa.
Ei se Rosan eka avioliitto kai kauaa kestänyt, mutta Frangenin kanssa kaii jotain 13 vuotta avoliitossa.
Mutta Tuomas Muraja ei kai kauhean monta vuotta naimisissa ollut? Pari pientä lasta.
Kyllä oli, kymmenkunta vuotta.
En mäkään tiedä mitä niin hienoa siinä yksin olemisessa on. Olen ollut yksin joskus, joten tiedän kyllä mistä puhun. En tajua sitä, että jos kohdalle osuu joku sopiva, niin mikä on olevinaan jokin raja miten pitkään olisi oltava yksin ennen yhteenmenoa. Mitä varten ja ketä varten? Okei no tässä voi olla jotain joka liittyy lapsen olemassaoloon, mutta en muuten ymmärrä tuollaisia rajoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun sanomalehden ulkomaantoimittaja vuosikausia, sittemmin kirjailija-toimittaja. Ex-vaimo ei ole julkisuuden henkilö. Tiedän perheen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen naisen kanssa joka ei ole julkisuudessa. 7 vuotta Meriläistä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Rosan ja Simon erosta vielä puolta vuottakaan?
Kolme kuukautta! Rosa ei voi elää ilman miestä.
Mitä te oikein lässytätte?
Eikö se nyt ole aika ilmeistä että uusi "rakkaus" on eron syy?
Onnea kovasti, itse en voisi kuvitella olevani Rosan kaltaisen naisen kanssa, mutta hienoa jos löytynyt sopiva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällaiset rosameriläiset saavat aina miehen heti toinen toisensa perään? Siis oikeasti jos nyt kylmästi vertaan ulkoista olemusta, sanavalmiuden tasoa ym omaani joka olen ollut jo vuosikaudet yksin (siksi tämä katkera purkaus, anteeksi, yleensä olen peruspositiivinen ihminen) enkä löydä koskaan ketään.
No Rosan eka aviomies oli yliopistolta eli opiskelijakavereita kaiketi. Sen jälkeen Rosasta tuli julkkis kansanedustaja, joka avioeron tultua pokasi Frangenin joka taas varmaan liikkui samoissa piireissä - ne ovat tunnetusti Treella pienet. Muraja kuuluu sitten joihinkin kansanedustajan kontakteilla hankittuihin tuttuihin varmaankin.
Rosalla on siis enemmän statusta tuon julkisuutensa takia, vaikka on ihan tavallisen emännän näköinen.
Ainakin ekoissa häissä vieraat maksoivat itse ruokansa... enpä ole toiste sellaiseen törmännyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli, kymmenkunta vuotta.
Johan sitä siinäkin!
Vierailija kirjoitti:
En mäkään tiedä mitä niin hienoa siinä yksin olemisessa on. Olen ollut yksin joskus, joten tiedän kyllä mistä puhun. En tajua sitä, että jos kohdalle osuu joku sopiva, niin mikä on olevinaan jokin raja miten pitkään olisi oltava yksin ennen yhteenmenoa. Mitä varten ja ketä varten? Okei no tässä voi olla jotain joka liittyy lapsen olemassaoloon, mutta en muuten ymmärrä tuollaisia rajoitteita.
No yksin ollessa ehtisi hieman kelata avoeroaan ja käsitellä sitä vaikka terapeutin kanssa. Samalla voisi rauhoittua miettimään mitä haluaa tulevaisuudeltaan ja miten jatkaa lapsensa kanssa.
Nyt Rosan lapsi on joutunut näkemään kun Rosa nyyhkii oman äitinsä nurkissa (lapsen mummolla) JA miten 3 kk:n päästä hänellä onkin uusi isäpuoli! Ja sen jälkeen muutetaan toiseen kaupunkiin - vähemmästäkin voi mennä pää pyörälle. Frans on varmaan monesti se vanhempi tässä suhteessa.
Nyt kukaan ei tiedä onko Rosan kihlauksen motiivi rakkaus vai vain nopea pääsy taas turvaan miehen kainaloon. Hän käsittelee luultavasti tässä uudessa suhteessa vielä pitkään entistä suhdettaan. Eli kukaan ei tiedä - ei edes hänen kihlattunsa - onko hän oikeista syistä tämän kanssa vai vain koska kihloissa on hienoa olla eikä yksin pärjätä. Onko tämä se kuuluisa laastarisuhde?
Ei keenkään tarvi olla yksin, mutta yleensä se selkeyttää vähän asioita. Monesti suhteesta toiseen ryntäävät eroavat aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällaiset rosameriläiset saavat aina miehen heti toinen toisensa perään? Siis oikeasti jos nyt kylmästi vertaan ulkoista olemusta, sanavalmiuden tasoa ym omaani joka olen ollut jo vuosikaudet yksin (siksi tämä katkera purkaus, anteeksi, yleensä olen peruspositiivinen ihminen) enkä löydä koskaan ketään.
No Rosan eka aviomies oli yliopistolta eli opiskelijakavereita kaiketi. Sen jälkeen Rosasta tuli julkkis kansanedustaja, joka avioeron tultua pokasi Frangenin joka taas varmaan liikkui samoissa piireissä - ne ovat tunnetusti Treella pienet. Muraja kuuluu sitten joihinkin kansanedustajan kontakteilla hankittuihin tuttuihin varmaankin.
Rosalla on siis enemmän statusta tuon julkisuutensa takia, vaikka on ihan tavallisen emännän näköinen.
Ainakin ekoissa häissä vieraat maksoivat itse ruokansa... enpä ole toiste sellaiseen törmännyt!
Mitä muutakaan olisi voinut odottaa! 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kävi nopeasti! Frangenista ero tammikuussa ja huhtikuussa Murajan kanssa kihlat.
Onko kellään muulla käynyt mielessä et Rosa on läheisriippuvainen? Se on AINA seurustellut tai ollut kihloissa eikä ole koskaan asunut edes yksin. Nyt äidin helmoista soluttautuu miehen asuntoon.
Mitä vikaa läheisriippuvuudessa? Olen saman ikäinen Rosan kanssa enkä ole koskaan asunut tai ollut yksin. Miksi pitäisi? Olkoon he itsenäisiä, jotka sitä haluavat.
"Läheisriippuvuus on sairaus tai sairauden kaltainen tila, joka syntyy kun ihminen elää hyvin voimakkaan ilmiön läheisyydessä eikä kykene käsittelemään tätä ilmiötä persoonallisuudessaan vaan sopeutuu sen olemassa oloon." Tommy Hellsten
Mitäpä vikaa sairaudessa tai sen kaltaisessa tilassa nyt voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olipahan ruma tuo kihlajaiskuva, paikallisessa kuppilassako lienee perunalla räpsäisty. Taito se on tuokin ottaa käsistä ja sormuksista noin epäesteettinen kuva.
Aivan samaa ajattelin kun näin sen kuvan :)
Vierailija kirjoitti:
Väkisinkin minulla kävi sama mielessä, vaikka en pahaa ihmisistä haluaisikaan ajatella.
-toinen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kävi nopeasti! Frangenista ero tammikuussa ja huhtikuussa Murajan kanssa kihlat.
Onko kellään muulla käynyt mielessä et Rosa on läheisriippuvainen? Se on AINA seurustellut tai ollut kihloissa eikä ole koskaan asunut edes yksin. Nyt äidin helmoista soluttautuu miehen asuntoon.
Mitä vikaa läheisriippuvuudessa? Olen saman ikäinen Rosan kanssa enkä ole koskaan asunut tai ollut yksin. Miksi pitäisi? Olkoon he itsenäisiä, jotka sitä haluavat.
"Läheisriippuvuus on sairaus tai sairauden kaltainen tila, joka syntyy kun ihminen elää hyvin voimakkaan ilmiön läheisyydessä eikä kykene käsittelemään tätä ilmiötä persoonallisuudessaan vaan sopeutuu sen olemassa oloon." Tommy Hellsten
Mitäpä vikaa sairaudessa tai sen kaltaisessa tilassa nyt voisi olla.
Normaalissa parisuhteessa ei ole kysymys mistään hyvin voimakkaasta ilmiöstä vaan normaalista parisuhteesta. Jos se joskus päättyy ja siitä vaihtaa suoraan toiseen normaaliin parisuhteeseen, kysymys ei ole läheisriippivuudesta. Jokainen kuitenkin tavallaan. Yksinäisyys ei ole mikään itseisarvo.
Kaikki kunnia edesmenneelle Masa Niemelle, mutta Rosa näyttää ihan Pätkältä.