Treffailu 30v vanhemman kanssa
Heippa!
Noin 1 kk uusi tuttavuus takana. Minä 21v ja mies 48v.
Tutustuimme tosiaan noin kk sitten. Mies oli aktiivisempi ja hänen ehdotuksesta tapasimme ensimmäiset kerrat. Hän on olemukseltaan nuorekas ja en alkuviikkoina edes tiennyt hänen ikäänsä. Tottakai tiedostin, että hän on mua vanhempi.
Olemme puhuneet omista henk koht asioista ja jakaneet toisillemma ajatusmaailmaamme ja ne kohtaavat aikaste hyvin. Kuitenkin alussa mä vähän epäröin kun on tätä ikäeroa huomattavasti.
Nyt ollaan lähennytty enemmän ja vietetty aikaa. Hän on pyytänyt mua hänen luokseen sekä myös minä. Meillä on hauskaa yhdessä, ja mies toteaakin aika-ajoin "voi vitsi sä oot kiva."
Pari päivää sitten sain viestin, jossa harmitteli hänen ikäänsä, " meillä olisi mukava tulevaisuus yhdessä jos olisin nuorempi." Yllätyin tästä viestistä. Sillä olin ajatellut meitä vain ystävinä ikäerosta johtuen. Olin mielessäni "leikkinyt" ajatuksella suhteesta, mutta unohtanut ne miltei heti. Ilmeisesti miehellä on jonkin sortin tunteita kehittynyt, samoin minulla.
Mulla on arkisin aikaa paljonkin. Hän taas pyörittää omaa firmaa ja aika on kortilla. Miten edetä tästä? Mistä varmistun miehen tunteista? Välillä hänellä menee montakin tuntia vastata viestiin. Liekö kiire vai kiinnostuksen puute.
Saman ikäiset miehen, mitä mieltä olette?