Äitini suuttui kun esittelin hänelle 21-vuotiaan tyttöystäväni
Kommentit (41)
Sitten suutuit takaisin ja huusit, että "mä kyllä meen kertomaan tästä tytöille vauva.fi:ssä!"
Ratkaisevaa minusta on se, miksi valitsit tämän 21-vuotiaan naisen etkä jotakuta enemmän omanikäistäsi. Onko kyse nuoruudesta vai rakkaudesta.
Taistelujaska kirjoitti:
On biologinen fakta, että 20 vuotias nainen on miehen silmissä kiinnostavin. Hyväksykää se, saatanan itkupillit.
En tiedä. Mä laittaisin Sofia Vergaraa kyllä oitis, vaikka yli nelikymppinen onkin jo. Siis mieluummin kun jotain parikymppistä Nanna Karalahtea...
Vierailija kirjoitti:
Sitten suutuit takaisin ja huusit, että "mä kyllä meen kertomaan tästä tytöille vauva.fi:ssä!"
Ja siitäkös se Äiti suuttui!
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ikäisiäs naisia helpolla otetakkaan, minkäs teet, jos et saa.
Varmaan ap itkee itsensä uneen kun joutunut tyytymään parikymppiseen naiseen, eikä ole saanut keski-ikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Taistelujaska kirjoitti:
On biologinen fakta, että 20 vuotias nainen on miehen silmissä kiinnostavin. Hyväksykää se, saatanan itkupillit.
En tiedä. Mä laittaisin Sofia Vergaraa kyllä oitis, vaikka yli nelikymppinen onkin jo. Siis mieluummin kun jotain parikymppistä Nanna Karalahtea...
Suomessahan näitä keski-ikäisiä sofiavergaroita on pilvin pimein.
Taistelujasska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelujaska kirjoitti:
Ei todellakaan ole,ei kiinnostaisi pätkääkään harrastaa seksiä noin nuoren kanssa,
m36vNiin, kyllä minunkin järkeni sanoo että en harrasta seksiä muiden kanssa kuin vaimoni enkä niin teekkään, mutta normaali seksuaalisuus toimii siten, että mies kiihottuu jos näkee alastoman 20 vuotiaan naisen.
Joo, kyl mäkin 42-v naisena kiihotun, jos nään jonkun näpsäkän intti-kundin ilman paitaa. Näin se normaali seksuaalisuus toimii. En kiihotu 50-v sedästä ilman paitaa kyllä yhtään. Että tyttösen motivaatio-puolihan tässä ihmetyttää...
Vierailija kirjoitti:
Mille tytöille? Tarkoitat varmaan tädeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelujaska kirjoitti:
Kuis vanha Kirsi Piha on, mulle sekin kävis. Ja Jaana Pelkonen. Ei nää nyt sofioita oo, mutta sexympiä kun toi NK.
Naisia syytetään haihattelijoiksi mutta mikään ei ole niin naurettava kuin nelikymppinen aikuinen mies joka istuu netissä perse homeessa keksimässä itselleen 21-vuotiaita tyttöystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelujaska kirjoitti:
Kuis vanha Kirsi Piha on, mulle sekin kävis. Ja Jaana Pelkonen. Ei nää nyt sofioita oo, mutta sexympiä kun toi NK.
Ei se Nanna taida ihan 21v olla?
Ymmärrän äitiäsi oikein hyvin.
Hän oli jo toivonut että vakiintuisit viimeinkin ja perustaisit ehkä perheen.
Nyt se taas on ihan toivotonta.
Tuskin hän näkee tyttöystävääsi toista kertaa.
Taistelujaska kirjoitti:
Joo voi olla... mutta sun ikäinen mies ei riitä tuolle tytölle kauaa. Se vain vaihtaa sut kohta nuorempaan, ja näytät vaan typerältä ja säälittävältä. Äitis olisi toivonut että olisit jo aikuinen ja vskiintuisit oikeesti. Tietää että oot tytölle vain hetken hupia, ja näköjään vielä kypsymätön ja tyhmä.
Äiti parka. Ilmankos oli sulle vihainen.
N50
Kaikki yli 16v naiset on pilalla.
M41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelujaska kirjoitti:
Ei se Nanna taida ihan 21v olla?
Googlella selvis 27, ei nyt ihan 21v, eli vanha kurppa siis? Ketäs suomalainen julkkis on 21-v, Sannikin on jo 24...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yli 16v naiset on pilalla.
M41.
Faijalla on taas huono päivä...
Siellä se raukka runkkaa vastauksille :(
Mieti ap että täällä Minna 39 v kirjoittaisi keksityn tarinan että isä suuttui kun esitteli sille 21-vuotiaan poikaystäväni. Pystytkö kuvittelemaan näin lapsellista nelikymppistä naista? Jostain syystä naiset ei jää samalla lailla henkisesti yläkouluun kuin osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla lienee turha odottaa asiallista keskustelu? Se on jokaisen oma asia, kenen kanssa seurustelee, kun on kyse aikuisista ihmisistä.
Satuitteko näkemään brittidokumentin pariskunnista, joilla ikäeroa oli vähintään yli 20 vuotta? Nämäkin parit olivat saaneet kuraa niskaansa, tosi rakkaus kyllä kestää sen.
Se on sun äitisi. Kuuntele sydäntäsi. Välit poikki äitiin tai kanssakäyminen mahd. vähiin, jos reagointi on tuota luokkaa tai kommentit ikäviä.
Appiukko oli aviossa itseään 20 v. nuoremman naisen kanssa. Onnellinen liitto - aina siihen saakka kun sairaus vei nuoremman puolison.
Sääli että nuori nainen tuhlasi elämänsä papparaisen käsipuolessa, ja vielä kuoli ennen kuin pääsi nauttimaan perinnöstä.
Niin, kyllä minunkin järkeni sanoo että en harrasta seksiä muiden kanssa kuin vaimoni enkä niin teekkään, mutta normaali seksuaalisuus toimii siten, että mies kiihottuu jos näkee alastoman 20 vuotiaan naisen.