Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon loma ihmisistä, myös lapsistani, kiitos!

Vierailija
29.04.2017 |

En halua nähdä yhtään tuttua, jutella kavereitten kanssa, kuunnella lasten taukoamatonta mölinää, vänkyttämistä, jankuttamista ja kyselyitä. En jaksa antaa huomiota miehelle enkä äidilleni. En halua nähdä naapureitani enkä postinkantajaa.
Haluan röhnöttää sohvalla koko päivän puhumatta kenellekään, haluan syödä kaikkea epäterveellistä, haluan pukeutua vasta illalla ja käydä suihkussa vasta kun kyllästyn itse itseeni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun elämältä tuo mitä haluaisit. Paitsi että minulle se ei ole viikko, vaan lähes koko elämä.

Vierailija
2/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan minun elämältä tuo mitä haluaisit. Paitsi että minulle se ei ole viikko, vaan lähes koko elämä.

Anna mulle, anna mulle, anna mulle!!!! Vaihdetaan, jookos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus vastaanotettu.

Tv: hyvä haltiatar

Vierailija
4/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Yritä jollain ilveellä saada edes viikonloppu vapaaksi kaikesta jossain vaiheessa. Asiat on monesti paljon helpompia, kun saa hengähtää tarvittaessa.

Vierailija
5/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle, anna mulle, anna mulle!!!! Vaihdetaan, jookos!

En tiedä, onko tässä mitään kadehdittavaa. Enimmäkseen kivaa, mutta välillä todella yksinäistä. En ehkä vaihtaisi elämääsi. Mutta viikoksi voisin vaihtaa. xD

Vierailija
6/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Teinit aina kavereilla ja mies paiskii töitä, ei oo ystäviä. Kovin on hiljaista tämä elämä välillä ja ikävöin sitä aikaa, kun lapset oli pieniä.

Vierailija
7/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo mitä toivot, ap.

Vierailija
8/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteen. Yritä jollain ilveellä saada edes viikonloppu vapaaksi kaikesta jossain vaiheessa. Asiat on monesti paljon helpompia, kun saa hengähtää tarvittaessa.

Luultavasti kesällä, siis sitten lomalla, otan muutaman päivän itselleni. Lähden jonnekin ja laitan puhelimen kiinni. Nyt olen vaan linnoittautunut makkariin. Pinna on koko ajan ihan katkeamispisteessä ja tunnen kuinka olen olen ihan räjähdys- ja ratkeamispisteessä koko ajan. Ja tuntuu että on krooninen sydänkohtaus.

Ap

Vierailija
9/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan samaa. Olen muutamia kertoja ollut yön hotellissa. Mutta heti kun pääsen sinne yksin, mun tulee ikävä lapsia ja miestä. Niin paljon kuin kaipaan ja tarvitsen aikaa olla rauhassa omissa oloissani, silti yksinkään ei osaa olla. Todella ärsyttävää.

Vierailija
10/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko että miehesi ja lapset kuolevat kolarissa.

Vierailija
11/11 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko että miehesi ja lapset kuolevat kolarissa.

No voi vtt nyt taas! Mikä sua vaivaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi