Näin äsken kaupassa ihan järkyttävän pariskunnan.
Olin kassalla, kun sisään tuli porukka ulkomaalaisia miehiä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Asettuivat peliautomaattien ääreen. Hiukan perässä tuli tosi epäsiistin näköinen mies, näitä samoja siis. Hän oli lyhyt ja paksu, todella paksu. Hiukset olivat pitkät ja rasvaiset, vaatteet kamalat ja likaiset. Hän tuli kuin Euroopan omistaja, ja perässä kipitti paikkakuntalainen tyttö, ihan kivannäköinen parikymppinen. Tyttö piteli paksukaisesta takaapäin kiinni, kun tämä rämpytti hedelmäpeliä. Mulle tuli ihan oikeesti huono olo siitä näystä. Enkä ollut ainoa, joka jäi tuijottamaan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli joku rokkitähti?
Joo, Bagdad Throatcuttersin poskisolisti ja viisveisaaja..
KISS tulee just keikalle, se oli Gene Simmons
Ehkä sillä on rahaa, massia, fyffee, hilloa?
Vierailija kirjoitti:
Olin kassalla, kun sisään tuli porukka ulkomaalaisia miehiä, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Asettuivat peliautomaattien ääreen. Hiukan perässä tuli tosi epäsiistin näköinen mies, näitä samoja siis. Hän oli lyhyt ja paksu, todella paksu. Hiukset olivat pitkät ja rasvaiset, vaatteet kamalat ja likaiset. Hän tuli kuin Euroopan omistaja, ja perässä kipitti paikkakuntalainen tyttö, ihan kivannäköinen parikymppinen. Tyttö piteli paksukaisesta takaapäin kiinni, kun tämä rämpytti hedelmäpeliä. Mulle tuli ihan oikeesti huono olo siitä näystä. Enkä ollut ainoa, joka jäi tuijottamaan.
Nuo tietyntyyppiset likat eivät ilmeisesti tajua että noista sulttaaneista ei sitten niin vain erotakaan, vaan saattapi löytää itsensä "mies"porukan hakkaamana tai pahimmassa tapauksessa poltettuna.
Oh well, that's nothing but evolution in action...
Samassa kaupassa olin hetkeä aiemmin nähnyt aivan Makwan Amirkhanin näköisen siistin miehen, joka tuoksui todella hyvältä. Ja sitten piti nähdä se kamala näky, yöks.
Ap
Olikohan se mimmi koko porukan yhteinen? Hyi olkoon! Toivottavasti säilyy hengissä vapun yli.
Maalaistytöille tuollaiset miehet ovat uudenlaisia ja eksoottisia. Täällä Helsingissä 80-luvun lopun nuoret naiset katselivat noita pohjoisafrikkalaisia uteliaina ja hölmöimmät rupesivat heidän kanssaan suhteisiinkin. Kun hyvin nopeasti selvisi, millaisia tyypppejä nämä olivat, loppui mielenkiinto kokonaan ja muuttui jopa negatiiviseksi. Lähinnä heidän kainaloissaan on viime vuosikymmenet kyhnöttäneet he, jotka eivät muunlaisia miehiä mitenkään saa, eli todella rumat, tyhmät ja/tai lihavat.
Jos se oli joku rokkitähti?