Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt mieheni eilisestä käytöksestä

Vierailija
29.04.2017 |

Kävimme pitkästä aikaa yhdessä viihteellä, ilta meni hyvin ja kivaa oli. Meillä on taloudellisesti vähän tiukkaa, joten mitenkään älyttömästi ei voitu rillutella.

Kun tulimme kotiin, mies halusi tilata pizzaa. Mietin että okei, mikä ettei. Tilatessa huomasin kuitenkin, että pizzojen hinnaksi yötaksoilla olisi tullut melkein 40€ (37,90€) mikä on mielestäni aivan järjetön hinta pizzalle. Sanoin miehelle, että ei kyllä ole varaa tälläiseen, ihan vaan periaatteestakin.

Minä olen tällä hetkellä se joka meitä elättää opintotuella + satunnaisella palkkatulolla. Ajattelin että mies olisi ymmärtänyt yskän ja antanut olla.

Vaan ei! Alkoi tiuskimaan ja ärisemään minulle, että enkö muka ole seurannut tiliäni tarkemmin ja hänelle kyllä oli jo luvattu pizza. Sitten alkoi ovien paiskominen ja "mä sitten varmaan näännyn" -kitinä.

Alkoi ärsyttämään ja ajattelin että lähden lenkille jotta mies rauhoittuisi sillä välillä. Mies soittaa perään melkein aggressiivisena, että jos en tule minuutin sisään takaisin niin saan pakata kamani ja painua v*ttuun.

Tässä vaiheessa säikähdin ja ylireagoin. Tulin takaisin ja aloin itkemään, olin väsynyt ja pahalla mielellä. Mies alkaa haukkumaan minua aivottomaksi kun en ymmärrä seurata tiliäni, typeräksi turhanpillittäjäksi ja ilonpilaajaksi.

Kysyin miksi puhuu minulle noin rumasti, sanoi että koska olen hänen mielestään niin aivoton.

Tämän jälkeen mies meni nukkumaan, nyt heräsi ja valittaa krapulaansa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mikä tampio. Ja tällaiset itsekkäät räyhääjät eivät muuten sekoilunsa jälkeen anele anteeksi ja hyvittele, vaan ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotkut miehet ovat muutenkin naurettavia valittajia, sen sijaan että tekisivät itse asialle jotain. Jos itselläni olisi pizzannälkä muttei rahaa pizzaan, tekisin sitten kotona vaikka juustomunakasta tai lämpimiä voileipiä. Mutta valittajamies ei tajua muuta ratkaisua ongelmaansa kuin räyhääminen!

Vierailija
22/33 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää verensokerityypit eivät sovi yhteen tosikkojen kanssa. Mun mies on huumorintajuinen ja repii parhaat naurunsa mun typeristä kiukutteluista. Oon joskus syyttänyt häntä mun nännyttämisestä ihan kuin apn esimerkissä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tän jossain määrin rinnastaa siihen millainen naisesta voi tulla raskausaikana...

Vierailija
24/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP nyt, ihan oikeasti. Ymmärrän sen, että hetkellisesti jossain tilanteessa elättää molempia, mutta sen toisen ei tosiaan silloin kannata napista kun ei saa överikallista pizzaa. Pitää sua äitinä ja elättäjänä kun noin kiukkuaa. Sun apu ei ole hänelle enää apua, vaan itsestäänselvyys ja hänelle kuuluva oikeus. Hän ei selvästikään kunnioita sinua eikä tule koskaan kunnioittamaan.

Minulla on vähän sellainen näppituntuma asiaan, että moni mies ei vaan kestä sitä, että nainen on paremmassa asemassa.

Siitä tulee juuri tuo ihme idioottimainen kiukuttelu ja sikailu, mitä yksikään itseään kunnioittava mies ei harrasta.

Vierailija
25/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi ärsyttämään ja ajattelin että lähden lenkille jotta mies rauhoittuisi sillä välillä. Mies soittaa perään melkein aggressiivisena, että jos en tule minuutin sisään takaisin niin saan pakata kamani ja painua v*ttuun.

Mä olisin tässä vaiheessa sanonut että HV (=haista v*ttu tai hyvää vappua, tulkintakysymys) ja juossut tuplalenkin suunniteltuun verrattuna. Lenkiltä tullessani olisin pakannut tavarani, lähtenyt vanhemmilleni ja elänyt elämäni onnellisena loppuun saakka.

Vierailija
26/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli vain mieleen, että sillä saattaa olla jotain verensokeriongelmaa?

Alkoholi laskee verensokeria entisestään.

Se on saattanut olla ihan sekaisin alhaisesta verensokerista, ja silloin käytös voi muuttua ihan normaalillakin ihmisellä tuollaiseksi ja pahemmaksikin.

Jos se on muuten normaali, niin veisin sen lääkäriin.

Ja ainoa keino nostaa sitä verensokeria on nimenomaan se pizza? Jos niin nälkä on ja heikottaa, kaipa sieltä kotoa olisi jotain löytytnyt. Yleensä kotona on jotain leipää, ehkä puurohiutaleita, hedelmiä, vihanneksia. Olisi sellaisestakin pikaisen iltapalan väsännyt. Minusta vaikuttaa, että tämä mies nyt kiukuttelinihan vaan kun luvattu pizza jäi saamatta. Nyyh.

Ja ainoa keino nostaa sitä verensokeria on nimenomaan JONKUN TOISEN OSTAMA pizza?

Vierailija
27/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh joku päivä te nauratte tälle, onhan toi kaukaa katsottuna aika koomista. Mun täytyy myöntää että olen itse tuollainen verensokerityyppi joka varsinkin alkoholin kanssa voisi pimahtaa ihan järjettömistä asioista. Olen onneksi oppinut nauramaan itselleni ja mies antaa mennä toisesta korvasta ulos. Onhan toi nyt typerää käytöstä, mutta ei kamalan vakavista asioista kiinni kuitenkaan.

Itse olen myös hypoglykeeminen ja isot proteiinimäärät ja alkoholi on ihan pois laskuista.

Ymmärrän täysin tuon sekoilun, sitä on vaikeaa tajuta, jos ei itsellä laske verensokeri rajusti. 

Heitin esim. kerran kaveriani sellaisella kulholla verensokerisekoiluissa....tosi noloa ja inhottavaa. Olen normaalisti ihan rauhallinen.

Peesi! Mä itkupotkuraivosin kerran vääränlaisesta munkista.

Mutta täytyy sanoa että näistä tulee ihan hyvät naurut myöhemmin.

Kyllä saisitte kumpikin kenkää minun taloudestani. En katselisi tuollaista temppuilua. Ihan saisit mennä muuhun seuraan nauramaan hyvin. Eihän teidänlaisia uskalla päästää pikkulastenkaan pariin?

Vierailija
28/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP nyt, ihan oikeasti. Ymmärrän sen, että hetkellisesti jossain tilanteessa elättää molempia, mutta sen toisen ei tosiaan silloin kannata napista kun ei saa överikallista pizzaa. Pitää sua äitinä ja elättäjänä kun noin kiukkuaa. Sun apu ei ole hänelle enää apua, vaan itsestäänselvyys ja hänelle kuuluva oikeus. Hän ei selvästikään kunnioita sinua eikä tule koskaan kunnioittamaan.

Missä ap sanoi olevansa äiti?

Vierailija
29/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko Porvoossa?

Vierailija
30/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opiskelija elättää miestä, lähetään lenkille baarikierrosten jälkeen. 0/5

Mäkin vähän nyt tuossa jäin ihmettelemään, että onko ap:lla tapana useinkin mennä juoksemaan keskellä yötä kännissä.

Vierailija
31/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton stoori. Ei jatkoon, aikataulut kannattaa miettiä, kun provoaa.

0/5

Vierailija
32/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla mikropizzaa jääkaappiin ennen baarireissua. Eiks je? Jos ei kelpaa, niin pakastepizza taitaa olla vähän parempaa, ja senkin saa uunissa melko nopeasti. Tai vaikka jonkun nakkikiskan kautta (sinä jonotat, ettei miehes keksi alkaa tapella muiden jonottajien kanssa). Tai haette jostain paikallisesta kebabbilasta jotain mukaan (sielläkin tosin voi olla jonoa ja hälyä, joka alkaa ketuttaa miestäsi).

Ja tällasille verensokeriraivoajille. Teille se voi olla ihan heh heh jälkeenpäin, ja "sitä vaan joskus sattuu", mutta jos vaikka opettelisitte itse huolehtimaan itsestänne. Minä en tuollasten paskanaamojen kaveri viittis parin raivarin jälkeen olla, jos ei vastuuta itsestä haluta ottaa.

Vierailija
33/33 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla mikropizzaa jääkaappiin ennen baarireissua. Eiks je? Jos ei kelpaa, niin pakastepizza taitaa olla vähän parempaa, ja senkin saa uunissa melko nopeasti. Tai vaikka jonkun nakkikiskan kautta (sinä jonotat, ettei miehes keksi alkaa tapella muiden jonottajien kanssa). Tai haette jostain paikallisesta kebabbilasta jotain mukaan (sielläkin tosin voi olla jonoa ja hälyä, joka alkaa ketuttaa miestäsi).

Ja tällasille verensokeriraivoajille. Teille se voi olla ihan heh heh jälkeenpäin, ja "sitä vaan joskus sattuu", mutta jos vaikka opettelisitte itse huolehtimaan itsestänne. Minä en tuollasten paskanaamojen kaveri viittis parin raivarin jälkeen olla, jos ei vastuuta itsestä haluta ottaa.

Kannattaa tosiaan ottaa uraksi alkaa äidiksi tälle miehelle: huolehtia, että kullanmurun verensokerit ei vajoa, että ei tule kiukkupotkuraivaria. Mitä jos se tulee muuten keskellä kauppareissua? Patukoita käsilaukkuun, jotta voi rauhoittaa pikku kiukuttelijan.

Suositan tuota alempaa neuvoa: etsi joku, joka ei saa näitä kiukkupotkuraivokohtauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi