Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi viikolla ensimmäistä kertaa ikeaan, mitä sieltä kannattaa ostaa?

Vierailija
29.04.2017 |

Asun keskisuuressa kaupungissa ja ensi viikolla menen ikeaan, mitä sieltä kannattaisi ostaa? Mitkä tuotteet on hinnan ja laadun puolesta kannatavia ostoksia? :)

Sillä kyselen kun kotikaupungissakin valikoimat on ihan hyvät, mutta haluan kuitenkin käydä tuolla ikeassakin :)

Kommentit (25)

1/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hodaria ja juoma.

Vierailija
2/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata ostaa yhtään mitään, mitä ei oikeasti tarvitse. Ei Ikeasta eikä muualtakaan.

Tee lista siitä, mitä tarvitset, etkä osta yhtään mitään muuta kuin mitä listalla lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterit on halpoja ja hyvälaatuisia. Niitä ostan joka kerta sinne mentäessä.

4/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

2 hodaria ja juoma.

Ihan tosissani olin. Hintalaatusuhde kohdillaan.

Muuten tykkään Ikean paistinpannuista. 365-sarjan ja Oumbärling pannut ovat olleet parhaita, mitä olen ikinä ostanut.

Vierailija
5/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytystuotteet on hyviä, keittiötarvikkeet, kaikenlainen pieni sälä. 

Vierailija
6/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava paikka! Kokoajan mennään huoneesta toiseen. Tuntuu siltä, kauppa ei lopu koskaan. Lisäksi pelottaa mistä nurkan takaa hyppää joku pelle esiin tai pippa longstrom eteen. Myyjät on kyllä asiantuntevia ja todella palvelunhaluisia. Yksi kerta riitti toistaiseksi!

Vierailija
7/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisen lyijykynän pätkän sai. On tallessa vieläkin. ☺

Vierailija
8/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patterit on halpoja ja hyvälaatuisia. Niitä ostan joka kerta sinne mentäessä.

Samoin lamput. Verhokankaat on myös tosi edullisia.

Vierailija
9/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja jätski. Miksi aloitit uuden ketjun?

10/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kankaista tulin myös vielä kommentoimaan. Edullisempia kuin kangaskaupoissa. Itse olen ommellut verhot keittiöön ja lapsen huoneeseen Ikean verhokankaista.

Vierailija
11/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiötarvikkeet tosiaan hyviä: Wokkipannu ja juomalasit itsellä kestänyt vuosia. Kokkiveitsi, pikkulusikat.

Sisustuspuolelta matot, sohvatyynyt, lamput.

Kalusteista ruokapöytä. (Kokoaminen on kyllä kamalaa)

Vierailija
12/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään aina lihapullat kun käydään Ikeassa, mutta toi kaksi hodaria + juoma on myös hyvä vaihtoehto.

Vierailija
13/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalasit ovat viimeisin hankinta mihin olen tyytyväinen. Ja olohuoneen suuren maton ostin joku aika sitten alle 200 euroa, siihen olen aika tyytyväinen myös, oli löytö. Mutta muuten komppaan, että ei kannata häkeltyä ja ostaa turhaan yhtään mitään. Tee etukäteen lista mitä tarvitset. Ja sitten kannattaa kunnolla tutkia niitä tuotteita, että ovatko oikeasti laadukkaita. Siellä on joukossa ihan helmiäkin, mutta tarkkana täytyy olla. Esim. pussilakanoita oli edullisesti, mutta olivat tosi ohutta kangasta ja lankoja roikkui saumasta. Sitten pari euroa kalliimmat oli todella hyvälaatuisen oloisia ja ovat käytössäkin osoittautuneet hyviksi. Ja hinta ei sitten välttämättä korreloi sen laadun kanssa, myös edullisesti saattaa tehdä löytöjä (kuten tuo olohuoneen mattomme). Ai niin, sitten jos on peitoille tarvetta, niin ikeasta saa sellaisia tosi ihanan keveitä peittoja, jotka maksoi muistaakseni vain jotain 17 euroa, tai olivatkohan niinkään kalliita... ? Joka tapauksessa ovat mahtavan lämpimiä talvella ja kesällä ihanan viileitä, ja todella helppo pestä pesukoneessa, kun ovat niin henkäyksen keveitä. Eivät ole menneet pesussa miksikään ja kuivuvat hetkessä.   

Vierailija
14/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildoi, paljon dildoi halvalla.

Vierailija
15/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkareita. Hyviä, kauniita ja halpoja.

Vierailija
16/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiötarvikkeet tosiaan hyviä: Wokkipannu ja juomalasit itsellä kestänyt vuosia. Kokkiveitsi, pikkulusikat.

Astiastot ja leikkuuveitsisarjat ovat kuitenkin huonolaatuisia, en suosittele.

Vuodevaatteet: keskihintaiset ovat ihan ok, halvimmat ei kestä. Oikeastaan Ikeassa kaikki, mikä on aivan halvinta, saattaa olla kestämätöntä ja siksi kannattaa jättää väliin.

Itse ostin viimeksi lasisia säilytyspurkkeja.

Vierailija
17/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen pienet kuramatot eivät maksaneet juuri mitään (muutaman euron), samoin kaikenlainen keittiösälä on yleensä ihan hyvälaatuista ja edullista.

Vierailija
18/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodevaatteet: keskihintaiset ovat ihan ok, halvimmat ei kestä. Oikeastaan Ikeassa kaikki, mikä on aivan halvinta, saattaa olla kestämätöntä ja siksi kannattaa jättää väliin.

Juurihan sanoin että minulla ne ovat kestäneet hyvinä vuosia.

Vierailija
19/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan sanoin että minulla ne ovat kestäneet hyvinä vuosia.

Vai tarkoititko jotain tiettyjä sarjoja, jotka huonoja?

Vierailija
20/25 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean minigrip tyyliset pakastuspussit, laatikossa eri kokoja.