Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinivaatteet ja ikää 40+ - MIks TUIJoTATTE

Vierailija
29.04.2017 |

Mitä ihmeellistä siinä on, jos on hyvä kroppa ja nuorennäköinen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen ja ne tuijottavat sen takia?

T. Yhteen viisikymppiseen ihanaan naiseen rakastunut ko. naista nuorempi henkilö -- häntä katselen liian pitkään, sillä hän on niin viehättävä, etten oikeastaan edes mitään muuta tässä maailmassa haluaisi katsellakaan...

Vierailija
22/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se Fitness - kroppa ja rypyttömät kasvot. En tuijota muita, mutta kyylämisen näkee jo kilometrin päähän. Ei oo huono itsetunto. Hyvä koulutus, ammatti ja asiat mallillaan. Paitsi, että ystävien kanssa kun liikun, näytän erilaiselta?!?

Hmm.. Olen 43 vuotias ja kasvoillani ei ole ryppyjä. Ei myöskään saman ikäisillä ystävilläni. Kaikkien koulutus, ammatit ja asiat ovat hyvin mallillaan, on mm. työpaikat, 5mies ja lapsia, oma velaton tai lähes velaton koti, varaa satsata itseensä jne. ja meillä kaikilla on hyvä itsetunto. Pukeudumme kaikki hieman eri tavoin ja emme ole huolissaan muiden ikäistemme pukeutumisista.

Jokainen tavallaan. Mutta jos ei ole itseensä tyytyväinen ap:n tavoin ja kaikki palikat eivät ole päässä kohdallaan, niin toki silloin tuollaisia vainoharhaisia ajatuksia muiden kyyläämisistä saattaa tulla. Yritä pärjätä ap! :)

Hahaa! Tuonneko se vitonen numerokoodista pujahti mies sanan eteen! Juu, meillä ei ole viittä miestä, yksi hyvä riittää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lävistyksiä. Napapaita harvoin. Rypytön ja hyvä iho - en ole vanhannäköinen. Kukaan ei usko, että oon 40+. Aika lyhyt myös. Ehkä se on vaan täällä pohjosessa. Kaikkea ihmetellään. ap

Siis asutko Pohjois-Suomessa? Muuta Stadiin...täällä saat olla oma itsesi. :)

Vierailija
24/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, pakko tunnustaa. Mutta olen ajatellut, että en enää niin kuin nuorempana. Ei ole helppoa. ap

Vierailija
25/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mennä taas vappubrunssille, kun en saa rauhassa syödä ja juoda. Tietty mulla on läheisiä ympärillä, mutta aina joku kyttää - olen niin kyllästynyt. Jopa teinipoikani ihmettelee, että mitä ne taas kyttää....ap

Olet äkäinen ja vihamielinen mamma, sitä ne tuijottavat. Tai sitä onko puuma ottanut nyt hieman nuorehkon pojun jos poikasi kanssa kuljet. Mites muuten tekorusketus? Hiustenpidennykset? Tekoblondius? Lisäripset? Tekokynnet? Täytteet juhlissa ja tisseissä? Ne sopisivat vartaloosi täydellisesti, sellainen Tuksu-tyyppinen ulkonäkö.

Vierailija
26/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään tekojuttuja. Ja lähes meikitön, kun mulle ei sovi meikki, tästä olen saanut kuulla. Hyvä iho, jota vain lähinnä rasvaan. ap

Vierailija
27/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lävistyksiä. Napapaita harvoin. Rypytön ja hyvä iho - en ole vanhannäköinen. Kukaan ei usko, että oon 40+. Aika lyhyt myös. Ehkä se on vaan täällä pohjosessa. Kaikkea ihmetellään. ap

Jaa, olet lyhyen läntäkin vielä! Eli käytät 146-152 kokousten lasten vaatteita? Ja asut jossakin hevonkuusessa pikkukylässä.. No se selittää paljon. Tule tänne pääkaupunkiseudulle, missä on ihmisiä enemmän kuin poroja, ei täällä yksikään ole sinun vaatetuksestasi kiinnostunut, vaan saat kulkea vaikka kuukauden niin, että yksikään ei edes vilkaise sinuun.

Vierailija
28/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoni on 36 tai S. Tiukkoja mustia housuja, tennareita, lyhyt nahkatakki, pitkät suorat hiukset. ap

Kuulostaa ainakin tuon kuvauksen perusteella ihan sopivalta pukeutumiselta myös nelikymppiselle (ellei tiukat housut tarkoita liian tiukkoja housuja), mutta ehkä vaatteiden tyyli on kuitenkin niin teinimuodin mukainen, että ihmiset yllättyvät nähdessään vanhemmat kasvot? Hämmennyin itse joskus, kun näin takaa päin nuorelta tytöltä näyttävän hyväkroppaisen muodikkaisiin treenivaatteisiin pukeutuneen naisen, joka osoittautuikin kääntyessään vahvasti pakkeloiduksi nelikymppiseksi.

Vierailija
29/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot omistavasi hyvän vartalon ja saavan miesten huomiota, tällä palstalla sinut haukutaan vainoharhaiseksi fitnessbimbotukiaiseksi. Niin nähty juttu.

Vierailija
30/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita nyt ei sovi edes teineille.

Vierailija
31/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 olen. Aina positiivinen, iloinen ja energinen. PAljon ystäviä. En ole äkäinen. Tienaan saman verran kuin mieheni. Ei ole itsetunto-ongelmia, kun koko ikäni on kehuttu kauniiksi. Olisi jo lopultakin kiva vain liikkua rauhassa, en halua tuijotuksia. Olenhan jo aika vanhakin 40 +. Lapset äitiään pidempiä. En kuvittele mitään, kun en ole ainut, joka ihmettelee tuijotusta.

Voin kertoa teille, että tätivaatteet ovat omenavartaloiselle ja ne ovat KAAPUJA. Ne ei näytä kenelläkään hyvältä. En arvostele muiden tyyliä, mutta haluan viihtyä vaatteissani.

ap

Vierailija
32/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa lyseo, edestä museo.

Vierailija
33/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuijottaa koska näytät säälittävältä. Skaala ei mene teini->täti. Siinä on vitusti muitakin vaihtoehtoja. Mites olis toi aikuisen tyyli? Kuulostat wt-tuksulta. Hyi.

Vierailija
34/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tekojuttuja- eikä kauneusleikkauksia. Terveet elämäntavat ja nukun paljon. Joo, voin pitää huppareita ja napapaitojakin, kun timmi kroppa. ap

Onko sinulla myös hyvä perse? Hyvä perse tiukoissa farkuissa näyttää hyvältä. Olen nähnyt hyviä perseitä myös yli nelikymppisilläkin.

Vierailija
35/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän itseesi täynnä. Mutta joo, odota 10vuotta vielä niin saat kulkea rauhassa.

Vierailija
36/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko antaa esimerkin että minkälaisessa asukokonaisuudessa ihmiset on sinua tuijottaneet? :)

Vierailija
37/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 olen. Aina positiivinen, iloinen ja energinen. PAljon ystäviä. En ole äkäinen. Tienaan saman verran kuin mieheni. Ei ole itsetunto-ongelmia, kun koko ikäni on kehuttu kauniiksi. Olisi jo lopultakin kiva vain liikkua rauhassa, en halua tuijotuksia. Olenhan jo aika vanhakin 40 +. Lapset äitiään pidempiä. En kuvittele mitään, kun en ole ainut, joka ihmettelee tuijotusta.

Voin kertoa teille, että tätivaatteet ovat omenavartaloiselle ja ne ovat KAAPUJA. Ne ei näytä kenelläkään hyvältä. En arvostele muiden tyyliä, mutta haluan viihtyä vaatteissani.

ap

Oot siis hyvännäköinen ja hyväpeppuinen sekä jossain pikkukylässä erotut liikaa muista. Tosiaan muuta Helsinkiin, niin saat olla vapaati oma itsesi. :) Btw, tätivaatteet eivät ole omenavartaloiselle, sillä ne saavat näyttämään lihavalta. Omenavartaloisen kannattaa nimenomaan pukeutua aika ihonmyötäisesti, niin sen vartalon seksikkäät puolet (hoikat jalat ja sääret, isot rinnat) korostuvat.

T. Se viiskybäseen ihastunut

Vierailija
38/38 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoni on 36 tai S. Tiukkoja mustia housuja, tennareita, lyhyt nahkatakki, pitkät suorat hiukset. ap

Kuulostaa ihan mun normaalilta. Ei vaatteissa nykyään ole niin leimaa siitä onko ko tuote tarkoitettu teineille vaiko aikuisille. Eikä ole olemassa mitään keski-ikäisten naisten sääntökirjaa "näin sinun tulee oleman tietyn iän jälkeen".  Pääasia, että tuntee olonsa hyväksi ja  jos ei tunne niin sitten pitää tehdä korjausliike.

N46