Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsi käyttäytyy huonosti, hän ei ole ansainnut äidin rakkaudella tekemää aamupalaa

Vierailija
29.04.2017 |

Vaan pöytään vihalla paiskaaman vain ja sitten kun sen tekeminen äidille sopii.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö sinut on aikanaan kasvatettu? Tulee vähän surullinen olo puolestasi.

Vierailija
2/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä vaahtoot, sun ukkoshan ne lapset hoitaa ja sinä mietit äitiäsi kaikki päivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaudella tekemää aamupalaa jos ei miellytä äitä. Ja kuten DaddyOFiven tapauksesta olemme oppineet, sen ei tarvitse korreloida sen kanssa oletko miellyttävä, vai et.

Vierailija
4/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä vaahtoot, sun ukkoshan ne lapset hoitaa ja sinä mietit äitiäsi kaikki päivät.

Kyllä mäkin olisin ansainnut äidin rakkaudella antamaa hoivaa. Paskaako sä siellä mulle uhoat ja avaudut ja valitat.

Vierailija
5/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä kirjastoon tai tilata muutama kasvatusopas ja Kimmo Takasen ja Keijo Tahkokallion kirjoja.

Vierailija
6/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on rakkauden määritelmä vähän hukassa.

Vierailija
7/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä kirjastoon tai tilata muutama kasvatusopas ja Kimmo Takasen ja Keijo Tahkokallion kirjoja.

Ai niiltäkö mä saan ansaitsemani ja vaille jäämäni hoivan, suhteutumisen ja rakkauden?

ap

Vierailija
8/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin olisin ansainnut äidin rakkaudella antamaa hoivaa. Paskaako sä siellä mulle uhoat ja avaudut ja valitat.

Niin olisit. Mutta olisiko silti parempi, että et jatka samaa kierrettä lapsiisi?

Vierailija
9/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olisit. Mutta olisiko silti parempi, että et jatka samaa kierrettä lapsiisi?

No olisi tietenkin, mutta juuri siksi, että mulla on ne haavat en pysty olemaan sellainen äiti kuin haluaisin. Apua oon hakenut, mutta ensimmäinen terapiani ei osannut auttaa mua oikein. Nyt olen toisessa. Se EI OLE kognitiivista terapiaa, ja varmaan auttaa haavoihini paremmin ja syvemmälle. Ainakin tuntuu siltä. Tai sitten en vain ikinä kykene olemaan äiti. Kiitos oman paskaäitini.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä