Kuvaile ammattiasi mahdollisimman huonosti ja muut yrittävät arvata sen
Kommentit (403)
Siriina kirjoitti:
Olen nainen, minulla on pitkät hiukset ja kaksi lapsenlasta - onko rittävän huono kuvaus?
Aivan ilmiselväähän se on, että olet vuorotyöläinen tullivirkailija Nuijamaalla ja osa-aikainen kotisairaanhoitaja Haaparannassa, joka kesäisin toimii torikauppiaana Kuopiossa. Antaisit nyt edes pientä haastetta.
Teen töitä 18 tuntia viikossa ja sään täyden palkan.
Työajastani suuri osa menee kertoessa halvaantuneille, ettei kädessä ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Opettaja.......🙊
Pistelen itseäni jatkuvasti ja meidän työhuoneessa surisee ja suhisee.
Vierailija kirjoitti:
Ompelija 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompelija 😀
No niinhän minä :) Taisi olla liian hyvin kuvailtu, aattelin vaan että on sen verran harvinainen ammatti jo Suomessa, ettei kukaan arvaa!
Imuroin päivät pitkät, mutta työhöni kuuluu paljon muutakin. Suuri osa asiakkaistamme ei pidä palveluistamme, mutta silti käyttää palveluitamme yhä uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Imuroin päivät pitkät, mutta työhöni kuuluu paljon muutakin. Suuri osa asiakkaistamme ei pidä palveluistamme, mutta silti käyttää palveluitamme yhä uudestaan ja uudestaan.
Mulle tuli mieleen se mustapääimuri ja kosmetologin ammatti? :D
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Imuroija on hammashoitaja.
Oikein!
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Karjun pää punaisena päivät pitkät, työssäni myös rakentelen, laulan ja tarjoilen.
Vierailija kirjoitti:
Kyselen kysymyksiä hämärässä... Teen kyllä muutakin, mutta tämä on se pääasiallinen tehtävä.
Katolinen pappi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettaja.......🙊
Yläkoulun äidinkielenopettaja
Vierailija kirjoitti:
Karjun pää punaisena päivät pitkät, työssäni myös rakentelen, laulan ja tarjoilen.
Oopperan monitoimimies!
Lavasteet hoituvat pystyyn ja kahvit väliajalla katsomossa.
Avaan päivän aikana kymmenestä neljäänkymmeneen ovea mielellään vartin välein.
Soitan ihmisille päivittäin, mutta en myy mitään. Joskus ihmiset suuttuvat, joskus ilahtuvat. Korjaan muiden työnjälkiä ja yritän saada muut jatkossa välttämään virheitä työssään sekä autan heitä ongelmatilanteissa.
Olen nainen, minulla on pitkät hiukset ja kaksi lapsenlasta - onko rittävän huono kuvaus?