Parisuhteessa elävät, eikö teitä koskaan hävetä
Kommentit (25)
Itse korostan aina että ollaan naimisissa niin tämmöisiä että harrastettas seksiä luuloja ei tule
Penskana kun olin saanut selville, miten lapsia tehdään, kuvittelin että se on yksi pano / lapsi ja ehdin jo olla tyytyväinen, että ei ainakaan meillä ... Mutta jonkin ajan päästä selvisi, että kyllä sitä harjoitetaan paljon, paljon enemmän, ihan vain siksi, että se tuottaa hyvää oloa. Silloin vähän mietitytti, että vieläkö ne meidän vanhemmat edelleen sitä tekevät ja jos, niin se on kamalan noloa. Vanhat ihmiset! No, elämä on opettanut sitten yhtä ja toista eikä hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Penskana kun olin saanut selville, miten lapsia tehdään, kuvittelin että se on yksi pano / lapsi ja ehdin jo olla tyytyväinen, että ei ainakaan meillä ... Mutta jonkin ajan päästä selvisi, että kyllä sitä harjoitetaan paljon, paljon enemmän, ihan vain siksi, että se tuottaa hyvää oloa. Silloin vähän mietitytti, että vieläkö ne meidän vanhemmat edelleen sitä tekevät ja jos, niin se on kamalan noloa. Vanhat ihmiset! No, elämä on opettanut sitten yhtä ja toista eikä hävetä yhtään.
Samaa mietin minäkin lapsena. Minulla on yksi aika paljon vanhempi sisarus, joten kyllä vanhempani olivat todistetusti sen kaksi kertaa seksiä harrastaneet. Sitten opin tunnistamaan tietyt äänet ja yhdistin ne panopuuhiin ja sekös todella nolotti. Enää ei. :)
No ei hävetä, sehän kuuluu hyvään parisuhteeseen.
Silloin, kun seksiä ei parisuhteessa ole, niin kaikki ei ole kohdallaan.
Meillä rakastellaan keskimäärin kolmesti viikossa ja aina se on yhtä ihanaa.
Olet vaan kateellinen.
Voi että, mä niin kaipaan seksiä... Tässä parisuhteessa sitä ei pahemmin ole. Edellisessä pitkässä suhteessa 3*vko, nyt 1*kk... Nauttikaa antaumuksella, ihmiset!