Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksipuolisen rakkauden kohde, mitä vastaat kun rakastunut kertoo ikävöivänsä?

Vierailija
28.04.2017 |

Haluan kunnioittaa häntä ja kohdella hyvin, mutta olisi harhaanjohtavaa vastata, että minäkin ikävöin häntä. Näemme silloin tällöin, ja se riittää minulle. Olen sanonut että haluan olla vain ystäviä. Mitä tuohon oikein voi vastata?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan!! Et selvästikään ole sanonut, mikäli ikävöiviä viestejä tulee. Ihastunut EI ymmärrä mistään "yritän olla mukava"- tyylisestä viestinnästä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehty selväksi, että mikään romantiikka ei kiinnosta, on kyllä outoa toiselta lähetellä tuollaisia viestejä. Itse kokisin suht painostavana ja tämän sanoisinkin.

Vierailija
4/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis selkeästi sanonut että haluan tutustua häneen ystävinä ja että tapailen toista miestä. Hän sanoo, että ei voi valehdella tunteistaan, joten jos ikävöi niin haluaa kertoakin siitä. Hyväksyn tämän, mutta jään vain aina sanattomaksi kun en keksi sopivaa vastausta tuohon. Se tuntuu jonkinlaiselta pyynnöltä, että minä sanoisin samoin hänelle. :/

ap

Vierailija
5/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen aiemmin jo tehnyt selväksi etten ole kiinnostunut, pyydän häntä olemaan lähettämättä moisia viestejä koska ne eivät päätöstäni muuta. En siis ruoki  kaipuuta vaan pyrin sammuttamaan sen ja ohjaamaan toiseen kohteeseen.

Vierailija
6/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla ystävä ihmisen kansa, joka on rakastunut sinuun. Katkaise välit. Se on ainoa armollinen asia minkä voit tehdä.

Vierailija
7/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut molemmat puolet. Ei ole helppoa kummallakaan puolella. Mutta tärkeintä on tosiaa ettei yhtään anna siimaa. Kavereita voi olla sitten kun tunteet menee ohi jos menee koskaan. Itse rakastan edelleen yksipuolisesti. Yritän olla puhumatta tunteista. Mutta joskus ne lipsahtaa ja puhun juuri Ikävästä mutta sitten tulee vielä pahempi olo kun toinen ei tosiaan voi sanoa samaa. Olen aivan rikki. ; (

Vierailija
8/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut molemmat puolet. Ei ole helppoa kummallakaan puolella. Mutta tärkeintä on tosiaa ettei yhtään anna siimaa. Kavereita voi olla sitten kun tunteet menee ohi jos menee koskaan. Itse rakastan edelleen yksipuolisesti. Yritän olla puhumatta tunteista. Mutta joskus ne lipsahtaa ja puhun juuri Ikävästä mutta sitten tulee vielä pahempi olo kun toinen ei tosiaan voi sanoa samaa. Olen aivan rikki. ; (

Minäkin olen kokenut toisella puolella olemisen. En kuitenkaan koskaan puhunut ikävästäni hänelle, kun tiesin että se ahdistaisi häntä. Tunteet menivät sitten lopulta ohi, kun niiden kohteesta paljastui asioita, joita hän oli pitänyt minulta salassa. En ymmärrä miksi hän niin teki, kun hän ei kuitenkaan halunnut minusta mitään..

Miten sinä toivoisit tuon tunteidesi kohteen reagoivan, kun puhut ikävästäsi? Siis tiedostaen, että hänellä ei ole ikävä sinua, vaan elelee elämäänsä ihan rauhassa vaikka sinusta ihmisenä tykkääkin. Mikä olisi paras mahdollinen tapa häneltä reagoida kun lipeät? Ei varmaan ainakaan säälivä reaktio? Entä myötätunto? Joku sellainen "Voi sinua hupsua, kyllä nuo tunteesi pian menevät ohitse" -tyylinen, lämmöllä sanottuna? Jotain muuta, mitä?

ap

Vierailija
9/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kaverina tutustumassa toiseen mieheen, kun kerran seurustelet? Olisiko sinusta ok, jos poikaystäväsi tutustuisi paremmin kaverina naiseen, joka on häneen ihastunut / rakastunut?

Vierailija
10/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ingnooraminen on paras. Ei vastaa mitään, eikä lohduta ainakaan. Kai se imartelee sitä toista. Jokainen ele ja ilme kuitenkin ruokkii minussa toivoa ja sitten kierre on taas valmis. 😢

Vierailija
11/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kaverina tutustumassa toiseen mieheen, kun kerran seurustelet? Olisiko sinusta ok, jos poikaystäväsi tutustuisi paremmin kaverina naiseen, joka on häneen ihastunut / rakastunut?

Olisi ok.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän