HUHTIKSET viikonloppuun
Kommentit (25)
kun meidän poitsu tunki ruoalla toisen sieraimen täyteen raejuustoa ja saatiin sieltä puhalluttamalla ulosa 5-6 palaa, mutta onkohan se kuinka vaarallista / tuleeko loput ulos tai meneekö mahaan jos sinne jotain jäi?
Voi että mua riepoi kun mies istui koko ajan vieressä ja söi omaa ruokaansa niin keskittyneesti ettei huomannut koko hommaa.
Vietimme tänään esikoisen 5-vuotis synttäreitä ja tuloksena todella turvonneet jalat. Jalkapöydän päällä nestettä niin että höllyy. lenkillekään ei pääse kun kengät ei mahdu jalkaan. Mutta kivat juhlat oli ja jos vielä selvittäs maanantain 5-vuotisneuvolasta niin sitten vauva saa jo syntyä. Toki vauva sais syntyä jo vaikka tänään, niin kuin esikoinen on toivonut, että olis heillä sama syntymäpäivä. Olo itsellä alkaa olla malttamaton. Esikoinenkin on parina iltana itkenyt väsyneenä että hänellä on ikävä vauvaa...
Oma (.) : Liikkeet selvästi vähentyneet, mutta liikkuu kuitenkin tarpeeksi. Kivuttomia supistuksia tulee päivittäin, torstaina tuli muutama kivuliaskin. Tänään ollut senkin puolesta rauhallisempaa. Toivottavasti tyyntä myrskyn edellä.. Jalat ja kädet siis turvoksissa.
Kaipaako kukaan muu sitä, että voisi pitää muita lapsia kunnolla sylissä? Katsoin äsken kun mies piti toista lasta sylissä, ja havahduin että enhän mä ole voinut noin pitää pitkään aikaan. Aina pitää jotenkin sivuttain kun maha tiellä..
Hyviä lauantain jatkoja kaikille!
T: @nni-Tanni rv 38+3
Terkut sohvanpohjalta. Siinä se oli mun ihana laatuaika viikonloppu miehen kanssa ennen tän pienen rinssin tuloa! Keretty ku kauppaan päivällä niin johan alko taas ne nivuskivut ja kipeet supparit et äkkiä kotio. Lämpökin nousi ja vähän aikaa horkassa tärisin ja itkin ääneen ku sattu. Pissaan ilmesty taas sitä verta eli jotain ne aikaan saa tuolla alakerran luukulla. HOPE!! Nyt ne on sit ollu about tunnin pois ja olo on jo helpompi. Saunaan en kyl uskalla tänään et se ei taas villiinnytä tätä. Kuuma suihku helpotti hetkeksi oloa päivällä. Pidetään peukkuja et huomen sais edes olla vähän virkeempi. Ja sit sais tulla se tiistai. =)
Lauantai-illan huumaa kaikille!
Annu
joku kyseli viestissään, että onko kaikki menneet synnyttään kun on niin hiljainen lauantai-pino.. täällä ollaan ainaski vielä kotona. tai vielä ja vielä, ei mulla mitään merkkejä ole että pitäis lähitulevaisuudessa mihinkään lähteäkkään.
äsken oltiin koko perheellä vähän liikenteessä. minä olin jo ajatellut etten liiku kotoa minnekään enkä päästä kotiimme ketään ennen synnytystä, mutta oikeesti tais tehdä ihan hyvää käydä vähän tuulettumassa. mieskin alkoi jo vähän hermostumaan, kun minä en ole mistään sosiaalisesta elämästä yhtään kiinnostunut ja sitten mullekin jo tuli hätä, että mikä masennus mulle on puhkeamassa? mutta laitan nämä jutut ihan tämän raskauden piikkiin.
oliko se anni-tanni, joka kertoi, että on vaikeaa pitää muita lapsia sylisssä? mulla kolahti tänään aika lailla, kun sanoin lapsille, että sitten kun vauva syntyy, niin äidin maha muuttuu (melko) pieneksi. esikoinen (3-vuotta) sanoi, että niin sitten äiti voi pitää meitäkin taas sylissä.
nyt jutskaileen miehen kanssa, kun lapset jo nukkumassa ja meillä on mahdollisuus ' laatuaikaan' (musta toi on ihan hassu ilmaus)
hyvää yötä!
-lotta rv 38+4-
Saa vaan ihmetellä että mitkä on niitä kipeitä supistuksia kun supistelee ja alamaha on koko ajan kipeä. Siis voiko kipeä supistus olla koko ajan päällä? Kävin hiihtämässä 6 kilometriä ja sitten vielä kaks muuta ässää päälle ja kyllä supistelee ja on alamaha kipeä mutta, noo tuskimpa tästä ens yönä mihinkään synnyttämään lähetään. Laantuvat taas ajallaan. Tänä iltana olis aikomus käydä raxissa syömässä kun ei tiedä milloin sitten seuraavan kerran päästään.
Imetysliivitkin kävin ostamassa, joten niittenkin puolesta vauva voi syntyä.
Piti nyt ihan siksikin vaan vähän kirjoittaa kun tulee taas yks viikko täyteen ja enää 7 pv laskettuun.
lyyli 39