Mitäköhän naapurit tuumii, kun meiltä kuuluu viikottain lyömisääniä?
Tajusin juuri, että taitaa kuulua ne läpsimiset ja mun huuto naapuriin asti kun mies antaa minulle piiskaa. On nimittäin sen verran ohuet seinät tässä talossa. Toivottavasti siellä ei luulla, että meillä on jotain perheväkivaltaa...
Kommentit (10)
Eikö tuo muka ole perheväkivaltaa?
Naapurissa varmaan luullaan että olet huono vaimo, kun miehen pitää jatkuvasti sinua kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska me molemmat halutaan tätä ja olen itse suostunut siihen, että mies saa piiskata jos en tottele.
Luulevat että siellä lyödään sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että siellä lyödään sikaa.
Eihän se ole luulo, vaan ihan fakta.
Ne varmaan tietää/tajuaa, että harrastatte erilaista seksiä, muuten hälyttäisivät 112 ennenpitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koska me molemmat halutaan tätä ja olen itse suostunut siihen, että mies saa piiskata jos en tottele.
Suosittelen tietysti terapiaa jotta lopettaisit moisen itsesi rankaisemisen. Siihen asti sinun on otettava se ääneti vastaan sillä naapurien emotionaalinen häiriköinti aiheuttaa terapian tarvetta naapureille. Esimerkiksi heissä joiden perheessä on ollut perheväkivaltaa ja kehomuistot ja muistot palaavat naapurin mieleen.
Lopeta naapurien traumatisointi
Höpöhöpö tuskin tässä kukaan nyt traumatisoituu! Ap
Meillä tukahdutetaan huudot. Ball gag, ring gag ja tietty se kalu itse. Muuten tulee noottia naapureilta. Omaa dungeonia odotellessa/haaveillessa.
N28