Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnioittavatko naiset itseään vanhempia miehiä?

Vierailija
28.04.2017 |

Vai onko vanhempien ihmisten kunnioittaminen menneen maailman juttuja?

M36

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Nyt on ihan pakko esittää kysymys päinvastoin: kunnioittavatko  miehet vanhempia naisia vai onko se menneen maailman juttuja? Pitääkö jotakuta kunnoittaa vain sukupuolen perusteella, vaiko  iän ja sukupuolen perusteella ja vaatiiko se kunnoitus jotain toimenpiteitä  sen kohteelta?

Mikset vaan kysynyt kunnioitetaanko ylipäätään  vanhempia ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) vai onko se menneen maailman juttuja?

Kysyin, koska minua itseäni kiinnostaa kunnioittavatko nuoremmat naiset minua vai eivät. Jos sinua kiinnostaa iän ja kunnoituksen välinen suhde yleisemmällä tasolla, niin ole hyvä ja aloita uusi ketju. Älä yritä vetää minun ketjuani off topiciksi. Ap

Vierailija
22/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien, opettajien, esimiehen, poliisin ja esivallan kunnioittaminen on mennyttä - huonostikasvatetut moukat ovat tätä pivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Nyt on ihan pakko esittää kysymys päinvastoin: kunnioittavatko  miehet vanhempia naisia vai onko se menneen maailman juttuja? Pitääkö jotakuta kunnoittaa vain sukupuolen perusteella, vaiko  iän ja sukupuolen perusteella ja vaatiiko se kunnoitus jotain toimenpiteitä  sen kohteelta?

Mikset vaan kysynyt kunnioitetaanko ylipäätään  vanhempia ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) vai onko se menneen maailman juttuja?

Kysyin, koska minua itseäni kiinnostaa kunnioittavatko nuoremmat naiset minua vai eivät. Jos sinua kiinnostaa iän ja kunnoituksen välinen suhde yleisemmällä tasolla, niin ole hyvä ja aloita uusi ketju. Älä yritä vetää minun ketjuani off topiciksi. Ap

Ei kunnioita.

Vierailija
24/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki kunnioittavat, mikäli ovat herrasmiehiä. Vonkaavia, väijyviä setämiehiä ei kunnioiteta.

Setämies mainittu JÄLLEEN KERRAN.

No niitäkin on.

Aina enemmän kuitenkin joidenkin mielikuvituksessa, kuin koskaan todellisuudessa on ollut...

Vierailija
25/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan, jos hän on ansainnut kunnioitusta. Jos ei ole, en kunnioita.

Vierailija
26/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kunnioita vanhempaa miestä koska hän on vanhempi mies.

Kunnioitan koska hän on ihminen, aivan samalla viivalla kuin pieni poika, tyttö, ikäiseni nainen tai ikäiseni mies tai vanhempi nainen. Ihmisyys on se pointti.

Sit jos käyttäytyy sikamaisesti niin se kunnioitus karisee.

N25

Vierailija
27/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotias ei ole elämänkokemukseltaan mitenkään erityisen ansioitunut, toisin kuin 80-vuotias. Täytyy olla jotain tekoja, jotta voi kunnioittaa erityisesti.

Vierailija
28/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan herää vain kysymys: mitä ja millaista  'kunnioitusta' tällä kertaa nyt oikein tarkoitetaan ja haetaan ?

Kunnioitus näet  sanana on aika laaja käsite.

Vierailija
29/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan herää vain kysymys: mitä ja millaista  'kunnioitusta' tällä kertaa nyt oikein tarkoitetaan ja haetaan ?

Kunnioitus näet  sanana on aika laaja käsite.

Epäilenpä että ap:n käsitys "kunnioituksesta" tässä yhteydessä pitää sisällään jonkinasteisen seksuaalisen ulottuvuuden :D

Vierailija
30/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vielä kahdenkympin puolella olevana naisena olen huomannut, että pidän aika monia yli viisikymppisiä miehiä jotenkin ihan eri ulottuvuudessa olevina kuin itseäni. Huomaan etten osaa suhtautua heihin mitenkään. He vaikuttavat mulle äkäisiltä. Meillä ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa. Isäni kanssa toki on...

Koulussa ja harrastuksissa sen on parhaiten huomannut, miten vanhemmat miehet ounaavat ja muodostavat kunnioituksen. Jos on osaava ja mukava ihminen - ja kohtelee parikymppisiäkin ihmisinä, niin tosi hyvä tyyppi. Jos taas on olevinaan jotain parempaa ja viisaampaa, tulee liian lähelle puhumaan, niin pidän ärsyttävänä.

Eräässä harrastuksessa minua ja vanhempia miehiä yhdistää musiikki. Siellä on paljon herrasmiehiä, jotka ottaa kaikki huomioon. Arvostan sitä miten heidän nuorekkuutensa tulee esiin siinä, että pystyvät olemaan kaiken ikäisten seurassa. Innostuvat vielä tuosta musiikkiharrastuksesta niin täysillä ja kokemus loistaa positiivisesti osaamisena.

Olen valitettavasti huomannut, että harvoja myöhäiskeski-ikäisiä miehiä arvostan. Hekin saattaisivat olla mukavampia jos en itse ajattelisi heidän olevan heti ärsyttäviä.

Kerrankin näin taloni pihalla erään talonmiehen, josta ajattelin, että onpa koppavan oloinen ja yrmeä. Isäni heitti hänelle jonkin vitsin, ja miehestä kuoriutui salamana mukava mies. Olin ihmeissäni. En vaan ole siis samalla aaltopituudella ilmeisesti.

Selvästä pappaantuneita arvostan heti.

Vierailija
31/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Uskon, että kysyjä haluaa/ kuvittelee saavansa seksiä nuorilta naisilta, koska nämä kunnioittavat vanhempaa miestä.

Vierailija
32/32 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän nyt täysin ohimennen sanon, kun vanhemmista miehistä kyse, että tuo Kari Kivelä ( Ilta- Lehti) on hyvännäköinen mies. Jos tämän voi sanoa kilpailevan firman sivulla.

En tietenkään tunne, mutta ulkoinen olemus miellyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän