Kunnioittavatko naiset itseään vanhempia miehiä?
Vai onko vanhempien ihmisten kunnioittaminen menneen maailman juttuja?
M36
Kommentit (32)
Vanhempien, opettajien, esimiehen, poliisin ja esivallan kunnioittaminen on mennyttä - huonostikasvatetut moukat ovat tätä pivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko vanhempien ihmisten kunnioittaminen menneen maailman juttuja?
M36
Nyt on ihan pakko esittää kysymys päinvastoin: kunnioittavatko miehet vanhempia naisia vai onko se menneen maailman juttuja? Pitääkö jotakuta kunnoittaa vain sukupuolen perusteella, vaiko iän ja sukupuolen perusteella ja vaatiiko se kunnoitus jotain toimenpiteitä sen kohteelta?
Mikset vaan kysynyt kunnioitetaanko ylipäätään vanhempia ihmisiä (sukupuoleen katsomatta) vai onko se menneen maailman juttuja?
Kysyin, koska minua itseäni kiinnostaa kunnioittavatko nuoremmat naiset minua vai eivät. Jos sinua kiinnostaa iän ja kunnoituksen välinen suhde yleisemmällä tasolla, niin ole hyvä ja aloita uusi ketju. Älä yritä vetää minun ketjuani off topiciksi. Ap
Ei kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki kunnioittavat, mikäli ovat herrasmiehiä. Vonkaavia, väijyviä setämiehiä ei kunnioiteta.
Setämies mainittu JÄLLEEN KERRAN.
No niitäkin on.
Aina enemmän kuitenkin joidenkin mielikuvituksessa, kuin koskaan todellisuudessa on ollut...
Kunnioitan, jos hän on ansainnut kunnioitusta. Jos ei ole, en kunnioita.
En kunnioita vanhempaa miestä koska hän on vanhempi mies.
Kunnioitan koska hän on ihminen, aivan samalla viivalla kuin pieni poika, tyttö, ikäiseni nainen tai ikäiseni mies tai vanhempi nainen. Ihmisyys on se pointti.
Sit jos käyttäytyy sikamaisesti niin se kunnioitus karisee.
N25
36-vuotias ei ole elämänkokemukseltaan mitenkään erityisen ansioitunut, toisin kuin 80-vuotias. Täytyy olla jotain tekoja, jotta voi kunnioittaa erityisesti.
Oikeastaan herää vain kysymys: mitä ja millaista 'kunnioitusta' tällä kertaa nyt oikein tarkoitetaan ja haetaan ?
Kunnioitus näet sanana on aika laaja käsite.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan herää vain kysymys: mitä ja millaista 'kunnioitusta' tällä kertaa nyt oikein tarkoitetaan ja haetaan ?
Kunnioitus näet sanana on aika laaja käsite.
Epäilenpä että ap:n käsitys "kunnioituksesta" tässä yhteydessä pitää sisällään jonkinasteisen seksuaalisen ulottuvuuden :D
Näin vielä kahdenkympin puolella olevana naisena olen huomannut, että pidän aika monia yli viisikymppisiä miehiä jotenkin ihan eri ulottuvuudessa olevina kuin itseäni. Huomaan etten osaa suhtautua heihin mitenkään. He vaikuttavat mulle äkäisiltä. Meillä ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa. Isäni kanssa toki on...
Koulussa ja harrastuksissa sen on parhaiten huomannut, miten vanhemmat miehet ounaavat ja muodostavat kunnioituksen. Jos on osaava ja mukava ihminen - ja kohtelee parikymppisiäkin ihmisinä, niin tosi hyvä tyyppi. Jos taas on olevinaan jotain parempaa ja viisaampaa, tulee liian lähelle puhumaan, niin pidän ärsyttävänä.
Eräässä harrastuksessa minua ja vanhempia miehiä yhdistää musiikki. Siellä on paljon herrasmiehiä, jotka ottaa kaikki huomioon. Arvostan sitä miten heidän nuorekkuutensa tulee esiin siinä, että pystyvät olemaan kaiken ikäisten seurassa. Innostuvat vielä tuosta musiikkiharrastuksesta niin täysillä ja kokemus loistaa positiivisesti osaamisena.
Olen valitettavasti huomannut, että harvoja myöhäiskeski-ikäisiä miehiä arvostan. Hekin saattaisivat olla mukavampia jos en itse ajattelisi heidän olevan heti ärsyttäviä.
Kerrankin näin taloni pihalla erään talonmiehen, josta ajattelin, että onpa koppavan oloinen ja yrmeä. Isäni heitti hänelle jonkin vitsin, ja miehestä kuoriutui salamana mukava mies. Olin ihmeissäni. En vaan ole siis samalla aaltopituudella ilmeisesti.
Selvästä pappaantuneita arvostan heti.
Olen samaa mieltä. Uskon, että kysyjä haluaa/ kuvittelee saavansa seksiä nuorilta naisilta, koska nämä kunnioittavat vanhempaa miestä.
Tähän nyt täysin ohimennen sanon, kun vanhemmista miehistä kyse, että tuo Kari Kivelä ( Ilta- Lehti) on hyvännäköinen mies. Jos tämän voi sanoa kilpailevan firman sivulla.
En tietenkään tunne, mutta ulkoinen olemus miellyttävä.
Kysyin, koska minua itseäni kiinnostaa kunnioittavatko nuoremmat naiset minua vai eivät. Jos sinua kiinnostaa iän ja kunnoituksen välinen suhde yleisemmällä tasolla, niin ole hyvä ja aloita uusi ketju. Älä yritä vetää minun ketjuani off topiciksi. Ap