Parisuhteessa oleville homoseksuaaleille kysymys
Oletteko koskaan harkinneet ottavanne vastakkaista sukupuolta (kaksi lesboa ja yksi heteromies | kaksi homoa ja yksi heteronainen) mukaan kolmenkimppaan? Jos on kokemusta, niin millaista se oli?
Kommentit (13)
Saattaisinpa ottaakkin ihan vain kokemuksen takia, mutta poikaystäväni luultavasti tykkäisi kyttyrää.
On kokemusta ja aivan mahtavaa oli työntyä pilluunkin välillä tuon paskaisen persereiän sijasta.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja aivan mahtavaa oli työntyä pilluunkin välillä tuon paskaisen persereiän sijasta.
Ei ois kannattanu alun perinkään tunkea sitä paskaseen reikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kun kiinnostaa niin pirusti!
No niin minäkin vain luulin olevani gayboy. Vuosia nuohosin peräsuolissa ja sitten taivuin naimaan naisen kanssa eli penetroitumaan pilluun. Ahh miten ihana tunne se oli eikä tarvinnut läträtä glidien kanssa tai kyykkiä vessassa ja tehdä persehuuhteluita.
T: No more queer asses
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kun kiinnostaa niin pirusti!
Itse ainakin valitsisin puhtaan persreiän paskaisen sijaan t. gay-mies
Poikaystävääni saattaisi kiinnostaa (tuon heteromiehen vuoksi), mutta minua ajatus ei kiehdo. Jos ne 2 lesboa olisivat omassa nurkassaan, niin ehkä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus ja biseksuaalisuus eivät ole sama asia.......
Anteeksi, mutta oletko vähän yksinkertainen? Kyllähän heteropariskunnatkin ottavat kolmansia osapuolia seksiin ilman että kumpikaan olisi varsinaisesti homoseksuaali tai edes bi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävääni saattaisi kiinnostaa (tuon heteromiehen vuoksi), mutta minua ajatus ei kiehdo. Jos ne 2 lesboa olisivat omassa nurkassaan, niin ehkä sitten.
Oletko siis nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta oletko vähän yksinkertainen? Kyllähän heteropariskunnatkin ottavat kolmansia osapuolia seksiin ilman että kumpikaan olisi varsinaisesti homoseksuaali tai edes bi!
Ap
Jos haluat harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, niin silloin et kyllä ole täysin hetero. Tämä ei pitäisi olla vaikea asia ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis nainen vai mies?
Mies.