Miksi nykyihmisten elämä ja oleminen on mennyt siihen pisteeseen, että "kaikki" itkevät kameralle ja uppaavat itkuvideonsa koko maailman pällisteltäväksi?
En vaan käsitä, mikä nykyihmisiä vaivaa, kun ihan kaikki pitää päästä näyttämään koko maailmalle. Kuvittelevat olevansa merkityksellisiä henkilöitä, joiden itkut esimerkiksi läheisen kuoleman jälkeen kiinnostavat muita ihmisiä.
Youtube ehdotti tätä videota minulle, ja ihmettelen suuresti, miksi. Minua ei kiinnosta kenenkään random-ihmisen "suuret" murheet.
Miksi ihmisistä on tullut tämän tason itsensäkorostajia?
Kommentit (7)
Kyllähän kuukauden suosikkeja pitää esitellä ja viikonlopun ostoksia, vaikka nämä onkin lahjoituksia mainostajilta. Pitäähän nyt maailman tietää kaikki asiat ja voihan niitä kertomuksia vähän liioitellakin
Liian helppo elämä turhauttaa ihmisen ja kaikki pienetkin vastoinkäymiset tuntuvat horjuttavan mielenterveyden. Se ilmenee siten, että ihminen pyörii oman napansa ympärillä ja kuvittelee olevansa maailman keskipiste ongelmineen ja ostoksineen.
Joillekki tolanen avautuminen voi olla terapeuttista ja joku voi haluta puhuu kameralle ja jakaa noita kokemuksia. Onhan oikin saanu paljon tukea ja ehkä toi video voi auttaa ihmisiä samankaltasessa tilanteessa. Ei sua tarvii kiinnostaa, mut on niitäki jotka noita videoita haluu kattoo.
Vai olenko minä se kummajainen, kun en välitä nähdä random-ihmisten itkuntihrumista youtubessa?
Tosin eipä minua kiinnosta mitkään ostosten esittelytkään...
Ap