Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies raivostui kun otin korviini reiät (normikorvikset)

Rumakorva
28.04.2017 |

Mies käytännöllisesti katsoen sekosi, kun olin käynyt ottamassa korviini reiät vapaapäivänäni hänen ollessaan töissä. Mielestäni olin aiheesta puhunut ennenkin, ja minulla on ollut korvakorut ennen kuin tapasimme mutta ne menivät vuosien saatossa umpeen enkä ole korviksia käyttänyt. Nyt halusin kesän sukujuhlia varten korut, ja minulla on ollut haaveena alkaa tehdä koruja itsekin, semmoisia vähän erilaisia luonnonmateriaaleista jne.

Miehelle ei vaan kelpaa. Hän muun muassa sanoi että korvani ovat "v*tun rumat," ja että hän rakastui minuun mm sen takia ettei minulla ollut korviksia vaan olin erilainen. Nyt olen yhtä tyhjää massaa ja tusinatavaraa. Hankin reiät lävistysliikkeestä, sillä olin kuullut että neulalla tehdyt reiät paranevat nopeampaa kuin kultasepänliikkeessä "ammutut". Sekin meni väärin, sillä minut olisi voitu raiskata niiden huumejengiläis-tatuointityyppien toimesta. Joku irrationaalinen pelkokin tuossa taustalla siis on siitä että minulle tapahtuu jotain pahaa.. Kuulemman hän ei voi myöskään enää helliä minua kunnolla, kun korvanlehtiä ei voi näykkiä kun siellä on ylimääräistä romua edessä.

Nyt on ollut niin inhottavaa kotona, että mietin jo ottavani korut pois ja antaa reikien mennä umpeen. Ehtihän nämä jo pari päivää olla korvissa.. Jospa sitä tekisi sitten vain kaulakoruja harrastuksenaankin.. Kamalaa miten voikaan tulla paha mieli tämmöisestä, kun itse ehdin olla näistä jo niin iloinen kun jo vuosikausia miettinyt että pitäisi hommata takaisin.. :( Olen kyllä melko laiska laittautumaan ja "luonnonlapsi" mutta silti haluaisin joskus laittautua nätiksi. En mitenkaan halvan ja paljastavan näköiseksi, mutta siis _sieväksi_! Ja sitä ei saisi tehdä, koska olen hänen mielestään kaunis saunanraikkaana. En ole kuulemma enää se sama ihminen johon hän rakastui, koska haluan joskus näyttää muultakin kuin pieruverkkari-kotoilijalta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti.

En kuuntelisi tollaista sekuntiakaan.

Vierailija
2/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELESTÄSI olit aiheesta puhunut ennenkin? Taidat satuilla. Ja tuollaisesta täytyy puhua miehen kanssa etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijjaaa

Vierailija
4/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä korvikset. Vaihda miestä.

Vierailija
5/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se päästää sut ylipäätään ovesta ulos? Siellähän pyörii vaikka mitä narkkareita jota voivat pistää sut päiviltä?

Vierailija
6/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä korvikset. Kroppa on sinun.

Vierailija
7/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika. Miehesi mielestä sinussa on varmasti muutakaan vikaa tai sitten hän ei ole henkisesti terve

Vierailija
8/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sekopää. Ihan oikeasti, tuo ei ole normaalia.

Vierailija
9/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että liian suuri numero tästä on tehty.

Tietysti ymmärrän miestä jossakin määrin. Yksi syy miksi ihastuin vaimooni, oli se että hän on täysin luomu. Ei koruja, reikiä, tatskoja, meikkiä.

Tuskin se nykyinen rakkaus kuitenkaan korvikseen kuolisi. Eikä toista aikuista voi omistaa ja määrätä.

M42

Vierailija
10/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyitkö oman tahdon kanssa vai et?

Mietipä sitä

Vierailija
11/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 // No ei se kaikkialle haluaisi päästääkään, vuosien aikana jäi opiskelijapippaloita ja mm. Helsingin reissu välistä kun oli helpompaa vaan jäädä kotiin.. Kyllä se tajuaa ettei "sais" rajoittaa, mutta silti tekee mun elämästä ja kodin ilmapiiristä niin inhottavan että käytännössä mun on pakko tehdä sen mukaan. Minä en kestä sitä jos kotona on inhottavaa, tuo ulkopuolinen maailma on monesti niin kuluttava että kotona on pakko saada olla rauhassa ja kerätä akkuja, ei tapella.

Vierailija
12/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai miehesi on umpihullu.

Vierailija
13/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakorva kirjoitti:

5 // No ei se kaikkialle haluaisi päästääkään, vuosien aikana jäi opiskelijapippaloita ja mm. Helsingin reissu välistä kun oli helpompaa vaan jäädä kotiin.. Kyllä se tajuaa ettei "sais" rajoittaa, mutta silti tekee mun elämästä ja kodin ilmapiiristä niin inhottavan että käytännössä mun on pakko tehdä sen mukaan. Minä en kestä sitä jos kotona on inhottavaa, tuo ulkopuolinen maailma on monesti niin kuluttava että kotona on pakko saada olla rauhassa ja kerätä akkuja, ei tapella.

Mulla oli tuollainen mies. En enää edes yrittänyt lähteä mihinkään kun tiesin että on helpompaa jättää menemättä kuin kestää seuraukset... Hyvä kun kauppaan pystyin menemään ilman lapsia, siitäkin meinasi tulla jo sanomista.

Sitten mä kyllästyin. Jätin sen miehen. Tiedätkö, on muuten tosi kivaa kun voi tehdä asioita ja mennä paikkoihin ilman että kodin ilmapiiri heittää v*tulleen. Suosittelen samaa sulle. Elämä on ihanaa kun ei tarvi elää toisen tahdon mukaan vaan oman.

Vierailija
14/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä otti korviksen, kun oli itse kehittänyt itselleen jonkun mustasukkaisuuskuvitelman, että tykkään korvismiehistä, vaikka en todellakaan tykkää. No, omathan on korvansa eikä tarvitse niitä muutenkaan enää katsoa. 

Vierailija
15/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te av-mammat oikein löydättekin noita helmiä miehekseen, siis hirveitä kontrollifriikkejä ja rajojen asettajia. Miehet kohtelevat teitä kuin pieniä lapsia. Oletteko todella niin alistettuja, ettette kykene karistamaan helmoistanne noita iljettäviä vahtikoiria. Ettekö muka jo seurusteluaikana huomanneet, miten mies kontrolloi teitä. Vai olitteko niin yksinkertaisia, että tuo kontrolli tuntui teistä niin mukavalta, suorastaan rakkaudelta. Mitä tapahtuu, jos käyttäydytte miestänne kohtaan samalla tavalla rajoittaen kuin hän käyttäytyy teitä kohtaan? Saanko arvata? Mies saa hillittömän raivarin ja sitten laulaakin jo luuvitonen.  

Vierailija
16/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saan mä tommosia perusjuttuja kulkea, ja mies hoitaa lasta joka viikko yhen arki-illan kun oon tallilla että saan harrastaa. Tämmöset jutut lehahtaa aina pintaan kun niihin liittyy toisia ja tuntemattomia ihmisiä jotenki. Just reissut ja juhlat, missä oisin hienompana on täys no no. Paitsi ne sukujuhlat/missä ollaan kahestaan.

Kyllähän tässä taas mieleen tulee että missä vaiheessa perheen koossapitäminen ja semmonen positiivinen yrittäminen meijän eteen muuttuukin siihen, etten vaan osaa enää pitää puolia omasta elämästäni.

Vierailija
17/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna eroaisin. Miehes on nimittäin sairas päästään.

Vierailija
18/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumakorva kirjoitti:

No saan mä tommosia perusjuttuja kulkea, ja mies hoitaa lasta joka viikko yhen arki-illan kun oon tallilla että saan harrastaa. Tämmöset jutut lehahtaa aina pintaan kun niihin liittyy toisia ja tuntemattomia ihmisiä jotenki. Just reissut ja juhlat, missä oisin hienompana on täys no no. Paitsi ne sukujuhlat/missä ollaan kahestaan.

Kyllähän tässä taas mieleen tulee että missä vaiheessa perheen koossapitäminen ja semmonen positiivinen yrittäminen meijän eteen muuttuukin siihen, etten vaan osaa enää pitää puolia omasta elämästäni.

Ylimustasukkainen mies. Ei kestä sitä että olet hänen vahtivan silmänsä ulottumattomissa.

Ehkä se positiivinen yrittäminen on jo muuttunut toisen tahdon mukaan elämiseksi...

Vierailija
19/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on pahasti päästään vialla. Tulee pahenemaan. Lähde, äläkä katso taaksesi.

Kontrollifriikin ex-vaimo

Vierailija
20/27 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä otti korviksen, kun oli itse kehittänyt itselleen jonkun mustasukkaisuuskuvitelman, että tykkään korvismiehistä, vaikka en todellakaan tykkää. No, omathan on korvansa eikä tarvitse niitä muutenkaan enää katsoa. 

Nauroin tälle vedet silmissä. 5/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä