Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toista kertaa naimisiin menneet/menevät?

Vierailija
28.04.2017 |

Teittekö häissänne, ohjelmassa tai muussa, jotain jollakin tavalla vain siksi koska se piti periaatteesta tehdä eri tavalla kuin ensimmäisissä häissä? Vai ettekö? Menittekö naimisiin samassa kirkossa, samalla häämarssilla ja samalla juhlapaikalla kuin ensimmäisellä kerralla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan erilaiset olivat häät, ja oli myös elämäntilannekin.

Ensimmäiset häät olivat suuret, upseerikerholla, paljon vieraita, paljon kavereita. Ja kirkossa vihittiin.

Toisen häät olivat pienessä piirissä, vain lähisukulaiset, vihkiminen ja illallinen kartanossa. 

Vierailija
2/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kesällä menossa toisiin naimisiin. Tällä kertaa maistraatissa ja ihan pienellä porukalla. Ei valkoista pitkää pukua eikä missään nimessä huntua yms.

Toivottavasti ei tule polttareita ja  riisin heittelijöitä heitän takaisin keitetyllä riisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en voi mennä naimisiin.

Kaikki miehet ovat jo vähintään toisella kierroksella enkä mä halua että puolet häävieraista käyttäisi aikaansa asioiden vertailuun.

Terveisin

sinkku olen ja sinkkuna pysyn, 42v

Vierailija
4/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ensimmäiset häät oli aivan erilaiset jo lähtöjään, miehen ensimmäisistä häistä tiedän vain joitakin yksityiskohtia. Paikka ei voinut kuitenkaan olla sama käytännön syistä.

Loppupeleissä edellisillä häillä ei ollut mitään merkitystä, suunniteltiin häät yhdessä meidän näköiseksi. Kummallakaan ei ole mitään romanttisia tunteita eksiään kohtaan, joten sama vaikka meillä sama vihkikaava olisikin ollut.

Vierailija
5/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan eri häät. Häämarssi otettiin sellainen, jota ei meillä kummallakaan ollut.

Nuorena 22 v, häät olivat hienot. Nyt 45 v ne olivat hauskat.

Vierailija
6/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes kehtaa järjestää häät toiseen kertaan ja olettaa että ihmiset tulee paikalle kun on jo yhden liiton sössinyt? Jos minä menisin naimisiin toista kertaa menisin hissukseen maistraatissa.