Exä kosi uutta kihlajaispäivänämme..?
Ex-mieheni kosi minua aikanaan tiettynä päivämääränä ja merkitsimme sen kihlasormuksiimme. Vuosien saatossa saatoimme juhlistaa päivämäärää joskus lasillisilla kuohuvaa, mutta ei sen erityisemmin.
Erostamme on reilu vuosi aikaa ja sinä aikana exä on lähetellyt yön kähmässä kaikenlaisia whatsapp-viestejä itsemurhasta vihaviesteihin ja rakkaudentunnustuksiin. Tämä huomioiden tuli vähän yllätyksenä, että hän löysi itselleen uuden naisen, mutta olin asiasta kuitenkin hyvilläni, koska minut jätettiin rauhaan. Nyt exäni oli kosinut uutta tyttöystäväänsä kolmen kuukauden seurustelun jälkeen tismalleen samana ajankohtana kuin aikanaan minua. Päivämäärä ei ole edes mitenkään erityinen, vaan on tyyliin 24.3. Tuntuuko moinen sattuma vähän oudolta? Käyttääkö mies vanhaa sormustaan vai mikä tuossa on pointti? Omani on tallessa, joten sitä ei käytetä. Onko tuossa teidän mielestänne edes mitään outoa. Tuntuisiko uudesta puolisosta ihan ok:lta, jos tietäisi?
Sinänsä minulle tämä on ihan sama, enkä aio tämän spekuloinnin lisäksi ottaa asiaa puheeksi omien tuttujeni kanssa, koska ollaan kuitenkin 35+ :D
Kommentit (11)
Teistä ei kumpikaan ole vielä eronnut. Kummallakin toisen toiminta vaikuttaa omaan toimintaan ja käytökseen.
Come on! Olet eronnut. Jätä edes sinä exän toiminta jo historiaan.
Nuo aiempien viestien perusteella yrittää varmaan loukata sinua. Sääliksi käy uutta naista, melkoisen uuvatin on löytänyt itselleen.
Aika kätevää. Helppo muistaa kun on jo vanhastaan kyseinen päivä muistissa.
Ei musta tuntuis kivalta kihlautua samana päivänä kuin rakkaani on tehnyt entisensä kanssa. Vähän häkellyttävää, mutta ei varsinaisesti sellainen juttu, minkä kehtaisi ottaa puheeksi.
OT: jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, poista hänet whatsapista ja facebook kavereistasi ja siirry elämässäsi eteenpäin. Mieskin teki niin, vaikka hieman onnahdellen kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Teistä ei kumpikaan ole vielä eronnut. Kummallakin toisen toiminta vaikuttaa omaan toimintaan ja käytökseen.
Come on! Olet eronnut. Jätä edes sinä exän toiminta jo historiaan.
Kyllä pahikseni viitta kuuluu minulle. Mietin eroa pari vuotta ennen kuin sanoin asiasta ääneen. Miehen mielenterveysongelmat olivat niin hankalia, että kipuilin jättämisen kanssa pitkään; saako sairasta jättää vai sairastuako itse rinnalla. Ymmärrän, että päätökseni satutti häntä, mutta itse koen pitkän harkinnan jälkeen siirtyneeni elämässä jo eteenpäin. Sikäli hänen uusi parisuhteensa herättää vähän sääliä taustat tuntien, mutta luojan kiitos asia ei ole minun ongelmani. Mutta on varmasti tosi tavallista, että eronneena kuitenkin miettivän exänsä toimintaa eron jälkeen ja välillä vähän oudoksuen. -Ap
Vierailija kirjoitti:
OT: jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, poista hänet whatsapista ja facebook kavereistasi ja siirry elämässäsi eteenpäin. Mieskin teki niin, vaikka hieman onnahdellen kieltämättä.
Meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Ei valitettavasti pysty ihan täysin siihen, ettei noteeraisi exän toilailuja. -Ap
Kätevää, ei tarvitse opetella uutta päivämäärää.
Ex ei ole yli sinusta, kun pitää tuollaista temppuilla. Ajattelee teidän kihlauksianne vielä oikein päivän tarkkuudella.
Paras olisi, jos sä et olisi itse enää yhtään muistanut ko päivämäärää, et se ei merkitsisi sulle mitään.
Kuten itsekin sanot: ihan sama.