Taas soitto terveyskeskukseen ja järkyttävä ÄRTYMYS PÄÄLLÄ jäleen kerran!
mIkä siinä on ettei työtään voi tehdä niinkuin laki sanoo? Jos ne verikoketulokset pitää potilaslain mukaan näkyä omakannnassa niin ole hyvä ja hoida työsi. Siis aivan järkyttävä ÄRTYMYS JÄÄ joka kerta päälle kun noiden sh:jien kanssa asioi.On kun vammasen kanssa yrittäis jotain asioida. Ei ei ja ei. Kun ei voi työtään tehdä! Ja sitten kun sen tekee, jotain ihmeen vidduilua saa kuulla!! Jopa kirjoitetaan sontaaa sitten niiden arvojen perään sinne tietoihini!
Kommentit (4)
Älä ny skitsoo. Karistele ne hiekat pillustas.
"sinullahan olikin jo meidän tietojen mukaan nämä arvot" -no ei ollut. Miksi kysyisin jos olisi ollut?
"nämähän arvot on kunnosa" -No ei todellakaan ole. Pitäsisit lehmä turpasi ees kiinni jatkossa kun et mitään ymmärrä!
jätä ne kirjoittelusi minun potilastietoihin jatkossa pois niin kaikki menee hyvin pelle.
Olin tänään julkisella eräässä HUSin toimipisteessä tutkimuksissa. Ja oli niin hyvä palvelu, että on hyvä mieli vielä kotonakin. Hoitaja oli todellakin juuri oikeassa, hänelle sopivassa työssä ja ammattitaito oli loistava. Kyllä näitä helmiäkin löytyy.
Ymmärrän, että potuttaa, mutta kun se rähjääminen ei auta. Itse jonotin tänään tk-päivystykseen joten ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Onneksi asiani hoitui puhelimitse. Ja uteliaille: en hakenut krapula- tai ryyppäämistä varten sairauslomaa.