Turvottaako e-pillerit oikeasti?
Söin n.1,5 v Diane Novaa. Olen aina ollut hoikka, mutta pillereiden aikana huomasin että rinnat kasvoivat, tuli vähän vatsaa ja reidet paksuuntuivat. Mietin että saattoi johtua työmatkan muuttumisesta(aiemmin kävelin joka päivä yht.6 km töihin ja takas), mutta työpaikka muutti kauemmas jonne pitää mennä bussilla..
No, lopetin pillerit nyt 2 kk sitten ja olen huomannut että osa housuista taas mahtuu, rinnat ovat pienetyneet (valitettavasti) ja vatsa on litteämpi.. Lihoinko/turposinko pillereiden takia ja jos näin, niin lähtisikö turvotus pois parissa kuukaudessa, noin nopeasti?
Kommentit (3)
Toisten kroppa muuttuu ja toisten taas ei.
Minulla ja tyttärellä pillerit ei vaikuta millään lailla kehoon muuta kuin ei (toivottavasti) tule raskaaksi.
Itsekin lihoin minipillereistä, enkä onnistunut edes laihduttamaan kiloja pois. Pillerit lopetettuani laihduin tekemättä erityisemmin mitään. Omien kokemuksieni perusteella vaikuttavat kyllä, mutta taitaa se olla sivuoireena pakkausselosteessakin mainittu.
Mua turvotti selkeesti. Kun lopetin niin "laihduin", eli todennäköisesti vaan nesteet lähti.
Söin yasminia ja myöhemmin cerazettea.
Enää en aio moisia syödä.