Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tiedät olevasi vanha?

Vierailija
27.04.2017 |

Aloitan:

Silloin, kun kerron jälkipolville kuinka omassa nuoruudessa oli asiat, esim. televiisiot olivat sivusta katsottuna todella leveitä ei ollut kännyköitä - korintaan 20 000 mk maksavia kannettavien salkun koloisia laatikoita.

Silloin, kun vaatteissa ja kengissä mukavuus päihittää muodin ja merkin.

T: 44v. nainen

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon, kun tekniikka menee niin nopeasti eteenpäin, ettei enää pysy perässä.

Ap

Vierailija
2/19 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sairastuin vahvuuteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon ollu olemassa ennen nettiä, kännyköitä jne."

"Olen elänyt silloin, kun ovikelloa soittivat myös tutut, ei vaan pölypussikauppiaat ja jehovat"

Vanha on silloin kun tuntee itsensä vanhaksi. Kyllä pentuna on katsellut alle kolmekymppisiäkin sillä silmällä, että haudan partaallahan nuo kiikkuvat, ikäloput. Nykyään 53-vuotias tätini tuntuu edelleen nuorelta/nuorekkaalta. Perspektiivi.

4/19 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien, kun tubettajista tuli julkkiksia. En voi ymmärtää ilmiötä... en vaan voi...

5/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tyttärelle, että telkkarissa oli vain kaksi kanavaa joilta lähetystä tuli about kello 17-21. Olin 8 v kun tämä tapahtui - siihen asti meillä näkyi vain musta-valkoinen ykköskanava ilman pikku-kakkosta. Se kattoi mua aidon hämmästyneenä jotta Oikeesti?

Vierailija
6/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nousen aamulla eikä se onnistu ihan niin helposti kuin ennen.

Vierailija
7/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ottaa aurinkoa vaatteet päällä uimarannalla.

Vierailija
8/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olin pitkästä aikaa kaverin kanssa yöelämässä. Oli DJ:llä menossa joku ysäriputki biisejä menossa. Alkoi joku rallatus, mitä itse oli tanssittu ala-asteen diskossa. Viereisestä pöydästä kuului kimakka nippa nappa 18v tytön kiljunta "iiiiiiiiiiih, mikä tää uus biisi on? aivan vi**n mahtava!". Jep; mä ja kaveri katsottiin toisamme, eikä sanoja tarvittu ;)

Ikää nyt 35v

Vierailija
9/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lääkäri on nuorempi kuin sinä.

Vierailija
10/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanha kun joku sanoo sinua "nuorekkaaksi". Vielä vanhempi kun alat itse etsiä "nuorekkaalta näyttäviä" vaatteita.

Vierailija
11/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tuon otsikon luettuani, että silloin tulen tuntemaan itseni vanhaksi, kun / jos liikuntakyky menee vanhuuden takia.

Tuossa ap:n tekstissä olikin kyse jostakin muka-vanhuudesta. Tottakai tuollaiset pinnalliset asiat muuttuvat ja olivat eri tavalla omassa lapsuudessa / nuoruudessa kuin nykylapsilla.

Vierailija
12/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia vastauksia. Olen 64v, enkä tunne olevani vanha. Elän ehkä parasta aikaani. Mieheni kanssa ollaan hyvä tiimi niin työssä kuin vapaalla. Lapset ja lapsenlapset ovat ihania, Kaikki hyvin!

Vierailija
13/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uusissa näyttelijöissä, muusikoissa, urheilijoissa jne. ei ole enää yhtään kiinnostavaa tyyppiä.

Vierailija
14/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun perussiivoaminen (imuroiminen ja lattianpesu) tuntuu voimainponnistukselta.

Vierailija
15/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei lerssi enää nouse

Vierailija
16/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisia vastauksia. Olen 64v, enkä tunne olevani vanha. Elän ehkä parasta aikaani. Mieheni kanssa ollaan hyvä tiimi niin työssä kuin vapaalla. Lapset ja lapsenlapset ovat ihania, Kaikki hyvin!

No rupeathan sinä kovasti olemaan vanha. Ja varmasti asiat eivät onnistu yhtä helposti kuin ennen.

Jos sinun kokemisen ja objektiivisen totuuden erottaa toisistaan, olet vanha.

Vierailija
17/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tunsin itseni vanhaksi, kun poika kysyi: Oliko sillon dinosauruksia kun sä olit pieni?

Vierailija
18/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmäluomi menee kurttuun ja karkaa alta, kun yrität nopeasti sutaista kajalia.

Kun ohimot pitää värjätä tai niihin tulee harmaat raidat.

Kun ei enää pystykään sohvalta tai sängyltä ylösnoustessa sipsuttamaan ketterästi puolijuoksua eteenpäin, vaan selkä on kuin rautakanki ja jalat eivät liiku muuten kuin niin jäykkinä,

että kantapäät kolisevat lattiaan.

Vierailija
19/19 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pysy enää ihan jokaisen muuttuvan tekniikan perässä, eikä oikeastaan enää välitäkään pysyä.

Nykymassamusiikki on lähes kokonaan paskaa.

Uudet popstarat ja näyttelijät ei enää kiinnosta ja joku Johnny Deppkin on jo vanha, etkä ole itsekään kaukaa ko. iästä. Tai spaissarit on jo keski-ikää kolkuttelevia rouvia, kuten itsekin.

Missit on 10-15 -vuotta nuorempia.