Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaanko kaiken jos menen työterveyspsykologielle...

Vierailija
27.04.2017 |

valittamaan työuupumustani? Tai sitä että pelkään uupuvani? Kertooko se pomolleni? Millaista apua tuollaiselta työterveyspsykologilta voi edes saada?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt?

ap

Vierailija
2/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työssä uuvuttaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo valitettavasti saa tiedon, kuka käyttää työterveyspalveluita (laskun mukana). Ei tietenkään yksityiskohtia, mutta sen että kuka. Suosittelen silti hoitamaan terveyden kuntoon.

Vierailija
4/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet palveluksen ennen kaikkea työnantajalellesi jos menet psykologille. Saisit mahdollisesti apua sairautesi ja oikeasti pitkän sairausloman, joka on työnantajalle huomattavasti edullisempi kuin jatkuvat mutta lyhyet sairauslomat. Työnantaja saisi myös tilallesi jonkun oikeasti työkykyisen henkilön. Kaikki voittavat.

Vierailija
5/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumuksen takia saatu sairasloma on kai palkaton... Itse olin työpaikalla kiusattu ja voin huonosti. Olisin tarvinnut sairaslomaa, mutta en mennyt työterveyspsykologille tai -lääkärille. En halunnut muiden takia kärsiä vielä taloudellista tappiota päälle. Ainut vaihtoehto oli vaihtaa työpaikkaa. Nyt voin tosi hyvin.

Vierailija
6/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työsuhteessa ollessa käynyt, mutta olen kokenut burn outin. Jos pelkäät uupuvasi tai olet uupunut, hae apua! Uupumustilan huomiotta jättäminen vain pahentaa tilannetta, ja mitä pidempään tilanne jatkuu, sen pidempään toipuminen kestää. Lisäksi sinua ei lain mukaan tietääkseni voida erottaa uupumuksen takia.