Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vapautuneesti pystyt olemaan uimahallin suihkussa ja saunassa? Häiritsevätkö toisten katseet sinua?

Vierailija
27.04.2017 |

Mä en suihkussa ajattele muita, peseydyn siinä samalla tavalla kuin kotonakin. Mutta kyllä saunassa kieltämättä tulee vähän peiteltyä käsillä kriittisempiä kehonosia, en istu lauteilla ihan reva levällään.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vapautuneesti, mutta osaan silti ottaa muut huomioon. Minusta nuo ovat kaksi eri asiaa.

Vierailija
2/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan vapautuneesti, mutta osaan silti ottaa muut huomioon. Minusta nuo ovat kaksi eri asiaa.

Mutta molemmissa kuitenkin ollaan alasti muiden nähden. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn uimahallin saunassa ja jos menen niin pyyhe päällä. Suihkun hoidan nopeasti.

Vierailija
4/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta molemmissa kuitenkin ollaan alasti muiden nähden. Ap

Ei saunaan tarvi mennä alasti. Pyyhe on keksitty, toimii samalla peflettinä.

Vierailija
5/44 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti. Miksi muut olisi siellä "katselemassa", enhän minäkään ole.

Vierailija
6/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häiritsisi. Mun vartaloa kelpaa katsella, on ihan ok ikäiselleni. Eniten kai kiinnittävät huomiota vatsani yli 10cm rumalle arvelle navasta kylkikaaren alle. Itse en ole siihenkään kiinnittänyt koskaan huomiota.

Vierailija
7/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautuneesti,lihaksikas vartaloni ja isokyrpä saavat hyväksyviä nyökkäyksiä ja katseita.

Yleensä pyöritän saunan ovella vähän helikopteria ennen kuin astun saunaan.

Kerrankin joku pikkupoika sanoi isälleen,miksi sinä et tee noin,vastasin pojalle ettei noin pienellä pippelillä kuin isälläsi on ei pysty.

Olen kyllä muutenkin ihan mulkku.

Vierailija
8/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahemmin tykkää käydä yleisissä saunoissa/suihkutiloissa. Nännilävistykset saavat paljon katseita ja jopa kulman kurtistuksia.

Lisäksi en tykkää, kun usein pienet lapset jäävät tuijottamaan. Sormi killuu suupielestä ja silmät seisovat päässä eikä vanhempi huomaa :( Tiedän kyllä etteivät lapset sitä pahalla tarkoita, mutta tuijottaminen vain karmii selkäpiitä.

Vierailija
9/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään ollenkaan. En halua näyttäytyä julkisesti alasti. Alapeukkuja varmaan satelee, mutta olen sinut asian ja itseni kanssa. En edes ymmärrä miksi pitäisi erityisesti pystyä olemaan ilkosillaan tuntemattomien kanssa. Eri asia tietenkin, jos haluaisi hirveästi käydä uimahalleissa yms, silloin asialla pitäisi tehdä jotain. 

Vierailija
10/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että täysin vapautuneesti ellei saunassa ole homoja.

Mulle on kerran käynyt niin että huomasin miten yksi ulkomaalaisen näköinen mies tuijottaa todella tiiviisti ja myöhemmin yritti vielä tehdä tikusta asiaa. Huomaan kyllä eron normaalin ja kiinnostuneen katseen välillä ja normaalin ja tutustumiseen tähtäävän smalltalkin välillä.

Vierailija
11/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee se käveleminen pesutiloista altaaseen uikkareissa, jos altaan reunoilla istuu yleisöä silmä tarkkana.

Vierailija
12/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt käydä alasti julkisissa saunoissa tai suihkussa, siis teinivuosien jälkeen (pukkulapsena nakuilu ei varmaan haitannut), enkä ole käynytkään koulun pakkoliikubtatuntien jälkeen. En koe yhtään luonnollisena.

Harmittaa että uimahalleissa on typerä sääntö ilman uikkareita suihkuun ja saunaan menemisestä!

Vierailija
13/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun vartalo on huonompi, kuin nuorena niin vähän ehkä hassua, että nykyään pystyy aivan vapautuneesti käymään uimahallissa. Tatuointini kiinnittävät jonkun verran ihmisten huomiota, mutta ihan sama.

Vierailija
14/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy uimahalleissa. Uin ainoastaan luonnonvesissä, talvella en ui tai käyn avannossa pulahtamassa.

Olen kyllä ollut nudistirannalla monta kertaa ilman minkäänlaista häveliäisyyden tunnetta. Alastomuus on luonnollista kun muillakaan ei ole vaatteita.

Vierailija
15/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ehdottaa, että uimahallin suihkutilohin laitetaan enemmän (edullisia) sermejä joista voi pyyhepäällä käydä saunassa. Minä tein tälläisen ehdotuksen ja siihen suhtauduttiin positiivisesti, saa nähdä toteutetaanko se.

Vierailija
16/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varsinaisesti kiinnosta mitä muut ajattelee, ongelma on heidän päässään, ei mun ruhossa. Kroppa on mitä on ja hui kauhistus silikonitissitkin kun arvet paistaa selvästi kilometrien päähän. Hämärässä saunassa istun alasti, siivosti jalat yhdessä peflettini päällä ilman mitään vitun pyyhkeitä ja sitten kipittelen sieltä suihkuun punasena kun rapu ja hikisenä kuin sika. Itseäkään en kyttäile muiden kroppia.

Vierailija
17/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan rennosti, mutta en toki reva levällään enkä myöskään pidä kättä peittona, vaan pidän reidet yhdessä tai muuten häveliäästi. En kyykkyvatkaa uimahallissa, mutta alapesun teen (monille liian noloa kuulemma).  

Vierailija
18/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki kyykkyvatkaajat?

Vierailija
19/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en suihkussa ajattele muita, peseydyn siinä samalla tavalla kuin kotonakin. Mutta kyllä saunassa kieltämättä tulee vähän peiteltyä käsillä kriittisempiä kehonosia, en istu lauteilla ihan reva levällään.

Jos tuollaista kysyy, luulisi asian olevan jonkinlainen ongelma. Ei kai sinne muita mennä tarkkailemaan.

Jos joku tarkkailee, hänellä on joku oma ongelma. Ongelmatapausten kanssa ei viitsi paljoa saunassa istua tai viereiseen suihkuun jäädä. Aika ohimennen nuo suihkut ja saunat onneksi saa hoidettua yleensä.

Vierailija
20/44 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ihminen on siellä suihkussa ja saunassa normaalisti, ei sen pitäisi muita häiritä.