Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 23v kundi, jolla on vahinkoastutettu lapsi ja avovaimona lihava ja tatuoitu elämänkoululainen

Vierailija
27.04.2017 |

Asumme kaupungin omistamassa vuokra-asunnossa, avokkini on kotiäiti ja minä itse teen paskahommia.

Kysyttävää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki?

Vierailija
22/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Ap:n kirjoitusvirheetön kirjoitustapa paljasti aloituksen provoksi.

Aloittaja, muista ensi kerralla harkita myös provon kieliasua, jotta et paljastu ihan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni noin niinku omasta mielestä?

Alkaa olla niin vanha läppä. Keksi uus. Jos kykenet.

Vierailija
24/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä menitte naimisiin?

Ei me olla naimisissa vaan avoliitossa.

AP

Vierailija
25/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän teillä menee, jos jotain työtä on ja ei päihdeongelmia(?) kummallakaan vanhemmalla. Ja ootte pysyneet yhdessä yli raskausajan... Ei edes pahin wt

Vierailija
26/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sopineet toisillenne, mutta päätitte pysyä yhdessä lapsen tulon takia?

Vierailija
27/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän teillä menee, jos jotain työtä on ja ei päihdeongelmia(?) kummallakaan vanhemmalla. Ja ootte pysyneet yhdessä yli raskausajan... Ei edes pahin wt

Kyllähän mä nyt alkoholin suurkuluttaja olen, joskaan en sentään mikään alkkis.

Vaimollani taas on taustalla kaikenlaista päihdeongelmaa, ongelmia poliisin kanssa, mielenterveyshoitojaksoja, pitkiä työttömyysjaksoja, kuntouttavaa työtoimintaa jne.

AP 

Vierailija
28/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh. Ap:n kirjoitusvirheetön kirjoitustapa paljasti aloituksen provoksi.

Aloittaja, muista ensi kerralla harkita myös provon kieliasua, jotta et paljastu ihan heti.

Näin on -provo. AP:n Kirjallinen ilmaisu ja AP:n kuvaama elämäntilanne ei sovi yhteen. Pilkkusäännötkin menee ihan oikein ! Harvinaista tällä palstalla. Ja ilmaisun ytimekkyys. Miksi ihmeessä AP kirjoittaa tällaista tarinaa ?

Vierailija
29/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sopineet toisillenne, mutta päätitte pysyä yhdessä lapsen tulon takia?

Jotain tuohon suuntaan, vaikka kyllä tässä nyt varmaan vakka on kantensa valinnut. Ja onhan se reikä siallakin, jos ei muuta..

AP

Vierailija
30/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kouluja olette käyneet? Onko tarkoitus kouluttautua? Miten suhtaudut lapsesi koulutukseen?

Yksi babylonin lammas taas siellä määkimässä,

aika ahdasmielistä ajatella että sinun tapasi/valintasi miten käyttää tää aika täällä, olisi ainut oikea tapa jonka mukaan kaikkien tulisi toimia, vaikkei aloittajallakaan kovin hyvin menisi :D

Vierailija
31/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän mä nyt alkoholin suurkuluttaja olen, joskaan en sentään mikään alkkis.

Vaimollani taas on taustalla kaikenlaista päihdeongelmaa, ongelmia poliisin kanssa, mielenterveyshoitojaksoja, pitkiä työttömyysjaksoja, kuntouttavaa työtoimintaa jne.

AP 

"Joskaan en sentään mikään alkkis". Lopeta provoilu. Noi yhdyssanatkin: "mielenterveyshoitojaksoja" ja että tunnet tollaiset termit kuin " kuntouttava työtoiminta". Ja toisaalta muka elät sellaista WT -elämää.

Luepa tieteellisten artikkeleiden sijasta vaikka Jere Karalahden blogia ja otat mallia kielenkäytöstä ... teet sitten uuden aloituksen.

Tunnen muutaman todella epävakaan psykiatrin ja toinen heistä -se sekompi- on kertonut juovuksissa viettävänsä viikonloppuja Av-palstalla....

Vierailija
32/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten viitsinyt ottaa vastuuta omasta elämästä esim käyttämällä kondomia?

Lapsi ei ole vahinko jos ehkäisyä ei ole käytetty. Ei ehkäisyä=tervetuloa lapsi.

Vierailija
33/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota provohuutelijat, mä oon akateemisesta perheestä ponnistanut wt-yh:ksi. Koulussa meni hyvin, mutta en kouluttautunut lukiota pidemmälle - pidin pari välivuotta ja join paljon, tulin raskaaksi väkivaltaiselle sekakäyttäjälle ja siitä lähtien olen ollut totaaliyh, asutaan vuokralla ja niin edelleen, en ole saanut kunnon töitä vaan työharjoitteluja ym. Osaan kirjoittaa uskottavasti elämäntilanteesta huolimatta. Miksei niin voisi käydä potentiaaliselle menestyjälle, että tekee pari erittäin huonoa ratkaisua ja loistava tulevaisuus onkin takana?

Vierailija
34/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota provohuutelijat, mä oon akateemisesta perheestä ponnistanut wt-yh:ksi. Koulussa meni hyvin, mutta en kouluttautunut lukiota pidemmälle - pidin pari välivuotta ja join paljon, tulin raskaaksi väkivaltaiselle sekakäyttäjälle ja siitä lähtien olen ollut totaaliyh, asutaan vuokralla ja niin edelleen, en ole saanut kunnon töitä vaan työharjoitteluja ym. Osaan kirjoittaa uskottavasti elämäntilanteesta huolimatta. Miksei niin voisi käydä potentiaaliselle menestyjälle, että tekee pari erittäin huonoa ratkaisua ja loistava tulevaisuus onkin takana?

Totta. Sivistys tulee kodista, ei kouluista. Just kulttuurikodeista luusereiksi ajautuneet, voivat todellakin ilmaista itseään rikkaasti - kotona kuitenkin luettu jne.

Vierailija
35/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tavannut luuserin, joka lukee lehtiä ja jopa kirjoja. Uskokaa tai älkää.

Vierailija
36/36 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on nainen. Olet etuoikeutettu mies. Ole onnellinen, iso osa jää naisettomaksi.