Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mies on ihana!

Vierailija
24.03.2006 |

Täällä kun vain näytetään haukkuvan miestä ja lapsia, niin onkohan joku toista mieltä?

Meillä on ihana parisuhde.

Tosin olemme uusioperhe mihin kuuluu minun 5v tytär ja miehen 7v silloi-tällöin-poika. Olemme erittäin onnellisia. Viimeksi tällä viikolla minua hemmoteltiin ihanalla iltapalalla, mihin kuului juustoja, salaattia, täytettyä paprikoita ja viiniä. Piiloon valmistamisen ajaksi laitettiin minut saunaan, minne tarjoiltiin olutta ja kasvinaamiota. Illaksi oli varattu elokuva, sekä tietenkin ihanaa seksiä(taisin tulla kolme kertaa...) Mieheni tekee about 12h päiviä, mutta kerran parissa viikossa varataan aikaan hemmotteluun. Itse teen duunia about puol päivää ja loput ajasta hoidan arkea/opiskelen sivutoimisesti.

Ihaninta on, että puhumme puhelimessa 1-5kertaa päivässä, eli kun ei nähdä käydään asiat kuitenkin läpi KAIKESTA. Minulla on ihana mies... elänköhän unelmissani, vai onko muullakin tämä totta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: katkera av-ämmä, joka ei päässyt vuoteen edes saunaan kun mies ei suostunut olemaan lapsensa kanssa niin pitkään (15 min).

Vierailija
2/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos miehellä on silloin-tällöin poika, niin se kyllä särähtää korvaani ja pahasti---->miksi silloin tällöin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen äiti mielenkiintoinen. Lapsi kun on koululainen, joten ei voi pitkiä aikoja ottaa. Lomat pääsääntöisesti.

Vierailija
4/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri sellainen jonka kanssa haluan elämäni jakaa! Ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta, mutta yhä hän kertoo minulle että rakastaa ja kuinka kaunis olen, vaikka olisin tukka sekaisin ja kotivaatteissa.

Hän ottaa minut aina huomioon ja tekee asioita minut aina huomioiden, piristääksen tai helpottaakseen elämääni. Hän on minulle paras ystävä, ihanin rakastaja ja kaikkein luotettavin ihminen. Virheitä ja puutteitakin löytyy, mutta niin minustakin. Särmämme vain sopivat yhteen.

Vierailija
5/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies.

Arvostaa ja kunnioittaa minua. Tekee kotitöitä tasavertaisesti kanssa, koska pitää sitä itsestäänselvyytenä. Hän on älykäs ja keskustelemme paljon kaikenlaisesta. Viikonloppuisin saan nukkua myöhään, koska olen meistä aamu-unisempi.

Emme ole koskaan riidelleet lastenhoidon jakamisesta, omast ajasta, rahasta tai kotitöistä.

Hän ei ole tossun alla, vaan harrastaa itsekin.

Ilahduttaa minua kukilla ja lahjoilla usein. Hän on hyvä rakastelija.

Naiset - huonoa miestä ei ole pakko ottaa! Miksi tyytyä surkeaan aviomieheen, kun hyviäkin on tarjolla. Elämä on liian lyhyt, jotta sitä kannattaisi haaskata kynnysmattona olemiselle. On myös tärkeää miettiä millaisen kuvan omalla parisuhteella antaa lapsilleen - jos kodin malli on surkea, lapset toistavat helposti samaa kaavaa.

Vierailija
6/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa saman kuin 6:nen kirjoitti. Ihana mies kaikkine virheineen ja puutteineen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi