Saako nukkuvaa naista hyväillä?
Vai onko se rikollista? En tarkoita mitään sormien sisään tunkemista tmv.
Kommentit (33)
On hieman eri juttu hyväillä ventovieraita, kun ihmistä jonka kanssa olet suhteessa. Mutta toki jos on niin typerä ettei tuota tajua, niin sitten on.
No kerros ap, mitä itse ajattelisit jos heräisit siihen kun vieras mies hiplaa sua?
Vierailija kirjoitti:
No kerros ap, mitä itse ajattelisit jos heräisit siihen kun vieras mies hiplaa sua?
120kg Rane kutittelee leuan alta aamuyöllä, aapeen mielestä se olisi ihanaa. Pikkasen sormikin kävisi pyllynreiässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Anna nukkua rauhassa, ääliö.
En todellakaan laita pahaksi, jos suhteessa joku noin tekee silittää vaikka hiuksia tai muuta vastaavaa. Ihme skitsoja kaikista tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin siitä, jos joku nätti nainen hiplaisi minua. Ei haittaa, vaikka olisi vieras. ap
Miksei saisi? Ei toisten ihmisten koskettaminen ole kiellettyä.
Kovin aggressiivista keskustelua aiheesta.
Oma vastaukseni ap:n kysymykseen olisi, maalaisjärjellä: kyllä, jos olet naisen kanssa suhteessa ja tiedät, että hän pitää/ei häiriinny koskettelusta. Muuten ei.
Tässä ei nyt edes tiedä, seurusteleeko ap naisen kanssa vai puhuuko vieraasta.
Omaa naista saan silittää vaikka nukkuisi.
Tosin olen itse herännyt muutaman kerran siihen että samainen nainen on ratsailla.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se rikollista? En tarkoita mitään sormien sisään tunkemista tmv.
Saa toki, jos sinulla on hyväilyn kohteen selväsanainen hyväksyntä kyseiselle toiminnalle, eli olette täysin aukottomasti ja tasaveroisesti painostamatta asiasta etukäteen keskustellut ja sitä kautta on hyväksyntä tullut. Muussa tapauksessa on parempi pitää näppinsä erossa.
Minä käyn välillä hiplaamassa puolisoltani salaa vieraita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni saa minuun koskea nukkuessa, esim silittämällä hiuksia, antamalla suukon tai tukemalla lusikkaan viereeni. Jos joku muu koskee minuun nukkuessa, se rikkoo koskemattomuuttani.
Luin nopeesti että tunkemalla lusikan... :)
No miks nyt naiset ei yleensäkään ymmärrä paljon mitään?