Miksi kaupunkien metsäalueet ovat täynnä IHMISEN paskaa?!
Siis ihan oikeasti, melkein joka kerta kun tuonne metsään lähtee ulkoilemaan, tulee vastaan ulosteläjiä joiden vieressä on paskaista paperia.
Ei kai noille mitään muutakaan selitystä ole, kuin että ihminen sontinut siihen. Vielä kun noita on paljon puiden oksistojen alla ja kivien vierellä.
En maalla asuessani huomannut tälläistä. Miksi kaupunkilaiset paskovat metsiin? Mitä ihmettä. :D
Koiran ulosteet minua ei edes haittaa, niiden perään ei koirani hinkua kuin hullu. Mutta nuo ihmisen läjät olisivat koiran suurta herkkua, joten pakko olla supervarovainen. :x Sitä paitsi ihmisen sonta haisee 1000x pahemmalle kuin minkään eläimen jätös.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Mihin sieltä metsästä pitäisi mennä jos hätä yllättää? Mulla voi olla kymmeniä kilometrejä kotiin, ihmistenkin ilmoille ihan reilusti. Ei siinä muu auta kuin kyykistyä ja toivoa ettei pääse riistakameraan.
No eihän sille tietty mitään voi jos kurat meinaa turahtaa housuihin jos ei pääse heti asioille. Mutta kun nyt puhutaan ilmiöstä, jossa kakkaajilla on mukanaan vessapaperia, eli ilmeisesti kuitenkin on osattu varautua hätään?
Miksi ei voi edes kakata niin kauas siitä pirun lenkkipolusta, ettei kukaan onneton sielu joudu kävelemään ihmispaskassa? Tai kaivakaa kuoppa ja peittäkää.
Kyllä terve ihminen pystyy pidättämään kakkaa sen verran, että kävelee asiallisen matkan päähän siitä lenkkipolusta.
Koiranpaska on ongelmajätettä ja se saastuttaa maaperän 20 vuodeksi maatuessaan. Ihmisenpaska ei.
Minulla oli kilpirauhasen tulehdus, ja jouduin jonkin kerran puskassa käymään. Hirveää ja nöyryyttävää, ja pilasi elämääni jonkun vuoden ajan. Jos en olisi voinut mennä lainkaan ulkoilemaan, en tiedä, miten olisin selvinnyt. Kakkii ne sinun koirasikin sinne metsään, mutta ilmeisesti sinusta koiran tarpeet ohittavat sairaiden ihmisten tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sieltä metsästä pitäisi mennä jos hätä yllättää? Mulla voi olla kymmeniä kilometrejä kotiin, ihmistenkin ilmoille ihan reilusti. Ei siinä muu auta kuin kyykistyä ja toivoa ettei pääse riistakameraan.
No eihän sille tietty mitään voi jos kurat meinaa turahtaa housuihin jos ei pääse heti asioille. Mutta kun nyt puhutaan ilmiöstä, jossa kakkaajilla on mukanaan vessapaperia, eli ilmeisesti kuitenkin on osattu varautua hätään?
Miksi ei voi edes kakata niin kauas siitä pirun lenkkipolusta, ettei kukaan onneton sielu joudu kävelemään ihmispaskassa? Tai kaivakaa kuoppa ja peittäkää.
Kyllä terve ihminen pystyy pidättämään kakkaa sen verran, että kävelee asiallisen matkan päähän siitä lenkkipolusta.
Siis kyllä, nimenomaan olen oppinut varaamaan paperia mukaani tarpeeksi monta kertaa kun sammaleeseen perseensä pyyhkii. En kyllä koskaan polun viereen kyykisty, siitähän voi joku mennä ohikin juuri kun on hommissa! Eli kauemmas polulta. Kai itse pidät koirasi kytkettynä metsässä?
Romanit eivät saa käyttää kotonaan vessaa.
Lahdessa kun liikkuu, niin jos jossakin on puu, niin poikkeuksetta sen puun alla on paskaa.
Ok, av-mammat paskantavat metsään. Voisitteko peittää paskanne?
Onko teillä metsäänpaskojilla jotain sairauksia? Ei kuulosta normaalilta että hädän iskiessä on melkein heti tortut housussa.
No juoksijoita ovat he jotka paskovat metsään. Kuopiossa puijon metsät siellä lenkkipolkujen vierestä ovat täynnä tätä no... kakkaa. Kuulemma uloste irtoaa erittäin hyvin kun juoksee muutaman kilometrin ja sitten sen jälkeen pitää pari kertaa käydä metsässä.
Olen kyllä odottanut milloin olympialaisten maratonille tulee bajamajoja siihen reitin varrelle...
T:Keskiviivan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon kodittomia, joiden on myös pakko ulostaa jonnekkin.
Ei lainaa Sipilä weeceetänsä meille kantasuomalaisille huonompiosaisille.
Metsään kakkaamisestakin saa ilmeisesti maahanmuuttoasian. Kiva, että pääsit kuitenkin nettiin.
Siskon poikakaveri on Helsingistä ja ekana aamuna mökillä se meni ulos ja lorotti terassilta kuset viereisen männyn juurelle. Siinä vieressä on lasten hiekkalaatikko jne.
Kun siltä kysyi, että miksi ihmeessä et vessaan vaivautunut (löytyy sekä kompostoiva että tavallinen wc) niin vastaus oli, että hän ajatteli vähän lannoittaa pihaa. Kun maalla saa vapaasti tehdä niin.
Miehiä laitetaan ulkoruokintaan ilman käyttöoikeutta yhteiseen vessaan. Pakko ne tarpeet tehdä metsän siimeksessä, hyvä ettei keskelle katua sentään tai housuun. Metsään käy tie yksinäisen miehen ;)
Koiranomistajilla on näköjään kakkafetissi, kun näkevät ja haistavat paskaa joka puolella. Mukavahan sitä paskaa syönyttä rakkia on sitten pusutella, nam!
2017 ja eläimet osaavat haudata ulosteensa mutta ihmiset ei?
Joo, eipä! Ne skeidakasat taitavatkin olla koiranomistajien puheita.