Miksi kaupunkien metsäalueet ovat täynnä IHMISEN paskaa?!
Siis ihan oikeasti, melkein joka kerta kun tuonne metsään lähtee ulkoilemaan, tulee vastaan ulosteläjiä joiden vieressä on paskaista paperia.
Ei kai noille mitään muutakaan selitystä ole, kuin että ihminen sontinut siihen. Vielä kun noita on paljon puiden oksistojen alla ja kivien vierellä.
En maalla asuessani huomannut tälläistä. Miksi kaupunkilaiset paskovat metsiin? Mitä ihmettä. :D
Koiran ulosteet minua ei edes haittaa, niiden perään ei koirani hinkua kuin hullu. Mutta nuo ihmisen läjät olisivat koiran suurta herkkua, joten pakko olla supervarovainen. :x Sitä paitsi ihmisen sonta haisee 1000x pahemmalle kuin minkään eläimen jätös.
Kommentit (36)
Hölmöillä lenkkeilijöillä alkaa aina vatsa toimia ja varautuvat siihen paperilla. Itsekkäitä tyyppejä. Inhottaa heidön toimintansa. Saastuttavat metsät sonnallaan.
Samaa ihmetellyt. Mulla on aina koirankakkapusseja taskussa, koska kerään koirani jätökset. Ei sellaiset kakkapussit farkkujen tai verkkareiden taskussakaan paljoa tilaa veisi, vaikka ei koiraa omistaisikaan.
Hanki nyt elämä! Se on maistuva kuonnontuote ja on luonnossa hirvien ja lintujen kakkaa. Eikö elämässämme ole muuta sisältöä kuin keskittyä maatuviin sontaläjiin?
Suomessa on paljon kodittomia, joiden on myös pakko ulostaa jonnekkin.
Ei lainaa Sipilä weeceetänsä meille kantasuomalaisille huonompiosaisille.
Lenkkeilijät. En voinut uskoa korviani, kun kuulin että eräs himolenkkeilijä ottaa aina vessapaperia mukaan lenkille kun "siinä juostessa alkaa maha toimia niin kivasti :)"
Hyi helvata! Minä en kykenisi iloisesti vääntämään torttuja lenkkipolun varrelle. Saisi melkein valua kurat lahkeesta ennen kuin paskoisin metsään. Ulos pissaaminenkin on inhottavaa.
Khronintauti on myös aika yleistä nykyään, tämän taudin omaavat joutuvat ulostelemaan milloin minnekin.
Eläinten paskat luonnossa ei haittaa. Ihmisen paska on kuvottavaa?
Ymmärrättekö te koirahullut miten koomisilta kuulostatte?
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilijät. En voinut uskoa korviani, kun kuulin että eräs himolenkkeilijä ottaa aina vessapaperia mukaan lenkille kun "siinä juostessa alkaa maha toimia niin kivasti :)"
Hyi helvata! Minä en kykenisi iloisesti vääntämään torttuja lenkkipolun varrelle. Saisi melkein valua kurat lahkeesta ennen kuin paskoisin metsään. Ulos pissaaminenkin on inhottavaa.
Joillakin suoli toimii niin huonosti, että silloin kun se toimii, on pakko käydä kakalla. Sori jos tämä tapahtuu yleensä lenkillä.
Joo, ongelma on tuttu kun koiran kanssa minäkin metsässä usein ulkoilen. Erityisen karmea oli sellainen ihan hirveän hajuinen ripuli, jota koira syöksyi onnessaan hotkimaan. Sillehän ei mitään voi jos hätä iskee, ripulihan tulee ulos vaikka väkisin, mutta oli se kuvottavaa kun koiran henki haisi sille koko loppupäivän... Koirankakat kengänpohjassa ei tunnu ihmispaskan jälkeen yhtään miltään.
Missä kaupungissa sinä oikein asut?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon kodittomia, joiden on myös pakko ulostaa jonnekkin.
Ei lainaa Sipilä weeceetänsä meille kantasuomalaisille huonompiosaisille.
Kaupungeissa on paljon ilmaisia vessoja, joita kodittomat lähinnä käyttävätkin.
Vierailija kirjoitti:
Eläinten paskasta ei leviä tauteja ja bakteereja samalla tavalla kuin ihmisen paskasta. Oikeastaan kaikki ihmisestä lähtevä erite on sellaista ongelmajätetä, ettei sitä tulisi levittää ympäristöön. Ihminen syö niin paljon kaikkea luonnotonta ja prosessoitua sontaa.
Tähän ilmiöön olen törmännyt ainakin Helsingissä, Kouvolassa, Lahdessa ja Turussa.
Vertailun vuoksi maalla (Kajaani, Kuopio, Oulu yms.) ei ollut vastaavaa ilmiötä.
Lumimiehet liikkuvat taajamien reunoilla.
Miksi helvetissä te päästätte ne ällöttävät rakkinne syömään ihmispaskaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä kerään koirani ulosteet. Kerää sinäkin omasi niin ei haittaa.
Mihin sieltä metsästä pitäisi mennä jos hätä yllättää? Mulla voi olla kymmeniä kilometrejä kotiin, ihmistenkin ilmoille ihan reilusti. Ei siinä muu auta kuin kyykistyä ja toivoa ettei pääse riistakameraan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä te päästätte ne ällöttävät rakkinne syömään ihmispaskaa?
Minä en tiedä mikä siinä on, mutta ihmispaska on melkein jokaiselle koiralle ihan tajutonta herkkua. Meilläkin on koira, joka ei koske ulkona mihinkään, mutta on kerran vetäissyt ihmispaskat naamaansa sekunnin sadasosassa.
Tiesin ulosteen olevan ihmispaskaa, koska koira ei välitä ollenkaan muista kakkaläjistä.
Spuget ja "retkeilijät" käy paskalla metsissä. Joskus ajattelin että joku pyyhkii koiransa takamusta paperilla, kunnes tajusin että ihmisen jätöksiä ne onkin.