Mikä ihme minussa on vikana?!?
Olen ihastunut yhteen naiseen, joka ei välitä minusta. Aiemmin tosissani tsemppasin täysillä, jotta hän pitäisi musta ja kävin useissa (!) kosmetologihoidoissa ja aloin käydä säännöllisemmin kampaajalla sekä kuntoilla aktiivisesti ja uusin tyylini ja vaatevarastoni. Olen yrittänyt puhua sivistyneesti, asiallisesti ja kohteliaasti. Olin joskus muinoin mallinakin eli en ehkä ole ihan suohirviökään, tosin vihaan ulkonäköäni nykyisin. Olen akateemisesti koulutettu ja ihan ok-työssä. Mikä ÷*/&$£@£#,$&÷£@*@* mussa on vikana?!? Kukaan ei kerro mulle. Prkl.
Kommentit (25)
Jollet ole, niin hanki itsellesi pian apua. Tuo kuullostaa sellaisen persoonaaltaan todella hauraan ihmisen jutuilta jolla on ollut lapsuudestaan saakka kaikki pielessä. Voit saada tukea ja turvaa sellaisilta, jotka välittävät jos vain haet apua. Jahtaat ihmistä joka ei ole sinua varten ja on todennäköisesti mielikuvituksesi tuote, intohimo ja motivaatio - et siis tunne häntä lainkaan. jos oikeaa kemiaa ei ole, sitä ei ole. Lopeta ajoissa koska huomaat pian että viisi vuotta on kulunut for no reason.
Kertomasi perusteella löydät varmasti ihanan tyttöystävän, kun lakkaat pakonomaisen itsesi kehittämisen ja pääset yli kyseisestä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nainen?
Olen nainen, kyllä.
Sairaalloinen ripustautuminen ja epärealistinen toisen jumalointi karkoittaa taatusti tervejärkisen ihmisen.
Onko tuo nainen edes lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Jollet ole, niin hanki itsellesi pian apua. Tuo kuullostaa sellaisen persoonaaltaan todella hauraan ihmisen jutuilta jolla on ollut lapsuudestaan saakka kaikki pielessä. Voit saada tukea ja turvaa sellaisilta, jotka välittävät jos vain haet apua. Jahtaat ihmistä joka ei ole sinua varten ja on todennäköisesti mielikuvituksesi tuote, intohimo ja motivaatio - et siis tunne häntä lainkaan. jos oikeaa kemiaa ei ole, sitä ei ole. Lopeta ajoissa koska huomaat pian että viisi vuotta on kulunut for no reason.
Pelkään, että kieltämättä en pääse tästä irti. Mulla oli hieman samanlainen juttu 18-23-vuotiaana nimittäin, tosin tuolloin olin ihastunut miespuoliseen opertajaani. :/Aluksi tuntui, että se ihastuksenikin olisi pitänyt minusta, mutta en tiedä, mikä on se oikea totuus. Ja siis hän on ilmeisesti varattukin sormuksista päätellen (ellei nyt muuten vain pidä niitä vasemmassa nimettömässään). Rakastuin häneen juuri siksi, kun hän oli niin kiltti ja lempeä, turvallisen oloinen, mutta myös todella kaunis fyysisestikin. Mutta en tiedä, mikä apu voi auttaa tällaisessa, kun rakastuu väärään ihmiseen. :(
tuli mullekin mieleen että ei ois lesbo
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen ripustautuminen ja epärealistinen toisen jumalointi karkoittaa taatusti tervejärkisen ihmisen.
Onko tuo nainen edes lesbo?
En mä tiedä, kuinka tarkkaan hän tietää/arvaa sen, miten totaalisen lätkässä oon salaa häneen. Siis oon joskus tunnustanut osan tunteistani, jolloin hän hieman hermostui mulle, mutta pyysin häneltä sitä anteeksi ja sen jälkeen tilanne palasi alkutekijöihinsä. Hän ajoittain on tosi ihana muakin kohtaan, mutta en tiedä, mitä mieltä hän on minusta...se voi tosiaan vaihdella ihan ääripäästä toiseen (inhosta molemminpuoliseen tunteeseen) tai toisaalta saatan olla hänelle aika yhdentekeväkin henkilö. En tiedä lainkaan siis. En tiedä myöskään hänen suuntautumistaan.
Ongelmasi on se, että kaikki mitä aloitusviestissäsi kerroit on ulkonäön muuttamista, eikä se ulkonäkö ole parinvalinnassa lähellekkään kaikkien kohdalla se ykkösasia mihin huomio kiinnittyy, saatat olla luonteeltasi sellainen, ettet kiinnosta sitä naista, vaikka kuinka olisit ulkomuodoltasi "täydellinen" yleisellä mittapuulla.
Lisäksi ihmiset mieltyy myös erilaisiin ulkonäköihin, kuvailustasi päätellen en usko että ihastuisin sinuun edes ulkonäöltä, koska tykkään enemmän sellaisesta metsäläis-tyylistä, pulskakin saa nainen olla. Luonteeltaan mielellään itsevarma, sinä et vaikuta kovin itsevarmalta ja vaikutat pinnalliselta.
Lisäksi olet onnistunut kehittämään ihastuksestasi itsellesi pakkomielteen, viimeistään se karkottaa muut pois.
N30
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että kaikki mitä aloitusviestissäsi kerroit on ulkonäön muuttamista, eikä se ulkonäkö ole parinvalinnassa lähellekkään kaikkien kohdalla se ykkösasia mihin huomio kiinnittyy, saatat olla luonteeltasi sellainen, ettet kiinnosta sitä naista, vaikka kuinka olisit ulkomuodoltasi "täydellinen" yleisellä mittapuulla.
Lisäksi ihmiset mieltyy myös erilaisiin ulkonäköihin, kuvailustasi päätellen en usko että ihastuisin sinuun edes ulkonäöltä, koska tykkään enemmän sellaisesta metsäläis-tyylistä, pulskakin saa nainen olla. Luonteeltaan mielellään itsevarma, sinä et vaikuta kovin itsevarmalta ja vaikutat pinnalliselta.Lisäksi olet onnistunut kehittämään ihastuksestasi itsellesi pakkomielteen, viimeistään se karkottaa muut pois.
N30
Olet oikeassa, että olen todella epävarma itsestäni ja suorastaan inhoan itseäni. Tavallaan en ole pinnallinen, mutta olen yrittänyt miettiä jatkuvasti, mitä voisin parantaa fyysisessä olemuksessani, jotta miellyttäisin häntä. Koska en tiedä hänen mieltymyksistään, yritän jotenkin jäljitellä yleisiä länsimaisia kauneusihanteita melkeinpä epätoivon vimmalla. Lisäksi olen suorastaan "jätkämäisen" visuaalinen itse...siis palvon hänen kroppaansa ja kasvojaan ja koen hänet fyysisesti todella viehättäväksi. Enkä tunne häntä henkilönä juurikaan, joten mulle jää se fyysisen puolen ihailu lähinnä. T. Ap
Ymmärrätkö, että se terapeuttisi menettäisi ammattioikeudet, jos ryhtyisi suhteeseen kanssasi. Hän menettäisi työnsä, elantonsa, ammattinsa. Miksi haluat ihastuksesi kohteelle pahaa?? Miksi haluat, että ihastuksesi menettäisi työnsä ja ammattinsa, ja ajatuisi köyhyyteen???
Vähän outoa, että jo 35 -vuotiaana yrität muuttaa itseäsi jonkun toisen kuvitellun ihanteen mukaiseksi. Kai sinä nyt ennenkin olet ihastunut tai rakastunut ihmiseen, joka ei ole vastannut tunteisiisi? Sinuun on varmaan ihastuttu, etkä sinä ole vastannut ihastuneen tunteisiin. Sellaista elämä on.
Koita selvittää kuka itse olet ja hyväksy se, että aina ei saa vastarakkautta. Mun järjen mukaan sitä saa sitä vähemmän, mitä enemmän teeskentelee olevansa joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että se terapeuttisi menettäisi ammattioikeudet, jos ryhtyisi suhteeseen kanssasi. Hän menettäisi työnsä, elantonsa, ammattinsa. Miksi haluat ihastuksesi kohteelle pahaa?? Miksi haluat, että ihastuksesi menettäisi työnsä ja ammattinsa, ja ajatuisi köyhyyteen???
Mistä plokkasit tuon, että ap on rakastunut terapeuttiinsa? En huomannut moista, mutta jos niin on, niin kyseessä on klassinen transferenssi, melkeinpä terapiaprosessiin kuuluva vaihe. Sitäkin voi (ja tulee) terapiassa käsitellä ja terapeutti tietää kyllä mistä on kyse.
Rakastuminen kaukaiseen kohteeseen, idolisaatio, kuuluu teini-ikään (fanittaminen). Aikuisella se voi olla tapa välttää pelottavia, haastavia rakkaussuhteita, pettymyksiä ja epäonnistumisia.
14
Ap on palstan vakiotrolli, joka floodaa tänne näitä juttuja milloin väkivaltaisesta (ex-)miehestään, milloin naisterapeutistaan, johon on rakastunut ja jonka takia on valmis tappamaan itsensä. Tyylistä ja sisällöstä tunnistaa.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä plokkasit tuon, että ap on rakastunut terapeuttiinsa? En huomannut moista, mutta jos niin on, niin kyseessä on klassinen transferenssi, melkeinpä terapiaprosessiin kuuluva vaihe. Sitäkin voi (ja tulee) terapiassa käsitellä ja terapeutti tietää kyllä mistä on kyse.
Rakastuminen kaukaiseen kohteeseen, idolisaatio, kuuluu teini-ikään (fanittaminen). Aikuisella se voi olla tapa välttää pelottavia, haastavia rakkaussuhteita, pettymyksiä ja epäonnistumisia.
14
Ei se sitä tässä ketjussa kerrokaan. Mutta on avannut tänne monta, monta samanlaista ketjua.. Hänet tunnistaa kyllä. Ja aina kun joku kysyy jotain järkevää siihen terapeuttiin liittyen, niin ap katoaa vastaamatta, ja avaa muutaman minuutin päästä uuden ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstan vakiotrolli, joka floodaa tänne näitä juttuja milloin väkivaltaisesta (ex-)miehestään, milloin naisterapeutistaan, johon on rakastunut ja jonka takia on valmis tappamaan itsensä. Tyylistä ja sisällöstä tunnistaa.
Minäkö muka trolli? Hah. Olen ihan vakavissani kyllä melkein koko ajan. Oikeasti elämäni on todella traagista ja totuus on monesti tarua ihmeellisempää. :/ En halua ottaa kantaa tuohon kommenttiisi tms. ainakaan tarkemmin. Aloituksessa on mun kuvaus tilanteesta ja en halua mennä yksityiskohtiin syvemmälle. Kiinnostaisi pohtia asiaa yleisemmällä tasolla. t. The Original Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14
Ei se sitä tässä ketjussa kerrokaan. Mutta on avannut tänne monta, monta samanlaista ketjua.. Hänet tunnistaa kyllä. Ja aina kun joku kysyy jotain järkevää siihen terapeuttiin liittyen, niin ap katoaa vastaamatta, ja avaa muutaman minuutin päästä uuden ketjun.
Ok. Kiitos vastauksesta. Mulle ap on uusi tuttavuus. Täytyy olla tarkkana. :)
Ei mua sinänsä provot ja trollit haittaa, niistä voi lähteä liikkeelle ihan kunnon keskusteluja, ja joskus ne voi olla ihan aidosti hauskojakin (vaikka hauskan provon kehittely on kyllä taitolaji, niinkuin huumori muutenkin).
Tästähän ei nyt elvinnyt onko ap:n palavan ihastuksen kohde myös lesbo. Koska jos ei ole, mikään määrä muodonmuutoksia ei auta asiaa.
Olen siis itse 35+ nainen ja yritän tässä jatkuvasti muuttua ja pohtia, miten pitäisi muuttua lisää, lisää, lisää, mutta kohta mun on varmaan pakko luovuttaa, kun hajoan tässä. Olen jättänyt ystävyyssuhteetkin tän jutun vuoksi, kun kaverini eivät enää kestä jauhantaani ja epätoivoani. En ole kiinnostunut ja motivoitunut hengailemaan sitä ihastustani vähemmän kiinnostavien ihmisten kanssa (=kenenkään muun kanssa) ja sitten se ihastukseni ilmeisesti vihaa mua lähinnä nykyisin. Niin myrtsiltä ja etäiseltä hän vaikutti viimeksi.
Jos voittaisin Lotossa, niin antaisin ne voittorahat hänelle. Ehkä hän sitten tykkäisi musta edes parin minuutin ajan. En enää keksi mitään muuta. Ei mulla oo muuta tässä vaihtoehtoina kuin a) todella ankara ja kurinalainen muuttuminen mahdollisimman erilaiseksi (tosin millaiseksi?!? -- en tiedä, mistä hän pitää), b) luovuttaminen tai c) itsari. Mun pää hajoaa kohta lopullisesti. T. Ap