Jos AV olisi uskonto, mitä kaikkea lukisi sen pyhässä kirjassa?
Millaisia tarinoita, käskyjä, viisauksia yms. sieltä löytyisi?
Kommentit (35)
Älä lankea rypsiöljyyn tai rasiamargariiniin vaan kilvoittele pysyäksesi kookosöljyn kaidalla tiellä.
Älä ikinä nai nuohoojaa tai dippainssiä. Älä päästä kivikissoja kylpyhuoneeseen, äläkä vaan rakastu naisena varattuun heteronaiseen.
Muista pestä jauhenliha ennen käyttöä.
Älä himoitse lähimmäisesi tampoonikorua. Jokaiselle riittäköön oma korunsa.
Kånken on kunnialliselle kauhistus.
Naisen bmi pitää oleman alle 25 jos miesten huomiota haluaa. Kukaan mies ei voi rakastaa ja haluta ylipainoista. Jos joku väittää muuta, syyllistyy valehteluun.
Älä edes yritä kumota palstan miesten käsitystä siitä, että vain yli 180 cm mies voisi saada naisen. Palstamies kaipaa kipeästi sellaista syytä sinkkuudelleen, jolle ei voi mitään. Kun syy löydetty (se puuttuva pituus!), ei tietenkään tarvitse etsiä naisen puutteen syytä esim. huonosta hygieniasta, olemattomista käytöstavoista, vihamielisyydestä ja huonoista sosiaalisista taidoista.
Jos olet erimieltä jostakin ,olet vain kade. Peitä pääsi ja häpeä.
Joka päivä sinun on muistettava arvostella muita ihmisiä palstalla, eritoten bloggaajia, koska niin tunnet itsesi paremmaksi ihmiseksi.
Kaikin keinoin on sinun kiinnitettävä huomiota siihen, ettet vain ole wt.
Joka setämiehen yhtyy kanssa on tehnyt av:n silmissä kauhistuksen, eivätkä he kumpikaan peri av:n valtakuntaa vaan joutuvat alapeukuttamalla kadotukseen, sillä totisesti minä sanon teille ;niin on Av sanonut.
Vela vaietkoon av:lla
Sinun pitää nuorena lapsesi tekemän ja toimeentulotuin heidät elättämän, joka sinua kritisoi, sitä tietokonehiiren kursorilla silmään.
Minä olen viiden lapsen äiti, sinun jumalasi, älä pidä muita jumalia.
Älä turhaan kirjoita Jannica-Nicopetterin nimeä väärin, sillä av ei jätä rankaisematta sitä, joka Jannica-Nicopetterin nimen väärin kirjoittaa.
Autuaita ovat kouluttamattomat, sillä heidän on viisaus, voima ja pyhyys iänkaikkisesti.
Älä varasta riisipiirakoita syöttämällä ne lapsille ennen kassaa
Valmisruokia syvän tulee hävetä ja repiä ihokkaansa ja valella yllensä tuhkaa. Luomuruokansa itse alusta loppuun tekevä sen sijaan perii kunnian ja hyvän ihon.