Oletko nähnyt julkkiksia alasti?
Kommentit (46)
Olen, mutta vain naisia. Niitä ei varmaan lasketa koska olen nainen itsekin.
Jessus. Haluat varmaan kuulla jotain munan kokoja?
Jenni Vartiaisen. Pienet pystyt nöpöttävä-nänniset tissit, nätit. Ja yllättävän hyvä kroppa.
No Helsingin uimahalleissa näkee joskus jotain näyttelijöitä.
Uimahallissa. Aivan tavallisilta näyttivät, en jäänyt tuijottamaan.
Vuosia sitten Lahdessa jatkoilla, Cheekin.
Näin Toni Halmeen laiturilla. Enkä ollut ainoa.
Olen esimerkiksi erään maamme presidenteistä. Ihmiseltähän tuo näytti, en tuijotellut. Vastakkaisen sukupuolen edustajia en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiaisen. Pienet pystyt nöpöttävä-nänniset tissit, nätit. Ja yllättävän hyvä kroppa.
Siellä uimlahallissa 7v sitten?
Isäni, viimeksi saunassa noin 11-vuotiaana. Lisäksi monia muita hänen "julkkiskavereitaan", esim. Speden. Olen siis nainen ja olin lapsena saunomassa isäni ja tämän vieraidenkin kanssa 😀.
Muutama miespuolinen salkkaritähti on ollut uimahallissa alasti.
No olin noin 10 vuotta sitten tekemässä kaupunginteatterilla haastattelua Eija Vilppaan (vai Vilpaksen) kanssa. Istui meikattavana. No, kun meikki oli valmis, alkoi vaatteidenvaihto. Tempaisi paidan pois ja siinä sitten oli ihan yläkroppa nakuna. Hämmennyin hieman, mutta kai tuo nyt on näyttelijälle arkea, että ollaan alasti tuntemattomien edessä.
Vierailija kirjoitti:
No olin noin 10 vuotta sitten tekemässä kaupunginteatterilla haastattelua Eija Vilppaan (vai Vilpaksen) kanssa. Istui meikattavana. No, kun meikki oli valmis, alkoi vaatteidenvaihto. Tempaisi paidan pois ja siinä sitten oli ihan yläkroppa nakuna. Hämmennyin hieman, mutta kai tuo nyt on näyttelijälle arkea, että ollaan alasti tuntemattomien edessä.
No kyllä sen takap*llukin näkyy selekeesti täällä pohjantähden alla elokuvassa
Toimin puvustajana, mutta harvemmin olen nähnyt ketään julkkista aivan ilkosillaan
Vain fantasioissani, paria tiettyä.