Netin mainokset vievät turhaa MINUN maksamaani kaistaa.Miksi minun pitää maksaa tästä?Voinko pyytää operaattoria suodattamaan KAIKKI mainokset?
Joo käytän adblokkia koneella mutta puhelinta se hidastaa liikaa ja miksi mun ja teidän muidenkaan pitäisi maksaa siitä että jotkut idiootit saa tukkia koko netin typerillä mainoksillaan?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua nähdä mainoksia, älä käytä nettiä. Luuletko, että ihmiset huvikseen ylläpitävät sovelluksia, sivustoja yms ja ettei heidän tulisi saada mitään palkaa työstään?
Se ei ole minun ongelmani.Täytyy laitta adblokki puhelimeen siksi aikaa kunnes saan soitettua operaattorille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua nähdä mainoksia, älä käytä nettiä. Luuletko, että ihmiset huvikseen ylläpitävät sovelluksia, sivustoja yms ja ettei heidän tulisi saada mitään palkaa työstään?
ai että me kuluttajat maksettais se että nää saa mainostaa?Ei todellakaan kiinosta mistä joku sivun pitäjä saa tulonsa.Pitäkää kaikki adblokit päällä vaan niin jäävät nuolemaan näppejään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole minun ongelmani.Täytyy laitta adblokki puhelimeen siksi aikaa kunnes saan soitettua operaattorille.
Ap
Ei ole ongelmasi, mutta avasit keskustelun asiasta kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi ole ongelmasi, mutta avasit keskustelun asiasta kuitenkin?
Ai avasin keskustelun mistä joku idiootti saa tulonsa?Osaatko lukea?Oletko ihan dorka?Taidat olla itse tälläinen netin terroristi.
Ap
Ei sun ole pakko mennä sivuille joissa näytetään mainoksia
Ihan ku operaattoria kiinnostaisi sun ongelmat.
Pitäisitkö itse yllä sivuja jotka vaativat jopa työtäkin sen 8h päivässä niin ilmaiseksi? Eli tekisit töitä ilmaiseksi? Mainoksilla ne tulot tulee. Sama kuin telkkari. Yle maksetaan veroista joten ei mainoksia. Ilmaiskanavat saa tuoton mainoksista.
Ah vaihdoin selainta ja mainokset estetty nyt puhelimellakin.Eikä hidastele.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisitkö itse yllä sivuja jotka vaativat jopa työtäkin sen 8h päivässä niin ilmaiseksi? Eli tekisit töitä ilmaiseksi? Mainoksilla ne tulot tulee. Sama kuin telkkari. Yle maksetaan veroista joten ei mainoksia. Ilmaiskanavat saa tuoton mainoksista.
Ei ole edelleenkään minun ongelmani eikä voisi vähempää kiinostaa.
ap
Hanki kuukausimaksullinen netti. En edes tiennyt, että enää on saatavilla mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ku operaattoria kiinnostaisi sun ongelmat.
Niillä on sellainen kuin asiakaspalvelu.Mutta siitähän sinunlaisesi idiootti ei ymmärrä mitään niinkuin ei mistään mustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki kuukausimaksullinen netti. En edes tiennyt, että enää on saatavilla mitään muuta.
On puhelimessa rajaton 4g mutta silti en halua maksaa siitä että mainostaja vie kaistaani.
ap
Joo meet nyt sinne Elisa-kauppaan tai mikä liittymä onkaan ja jankkaat sille myyjälle, että haluut nää mainokset pois tästä mun liittymästä, ja heti! Et lähdet pois ennen kun se uskoo!!!
Vierailija kirjoitti:
Joo käytän adblokkia koneella mutta puhelinta se hidastaa liikaa ja miksi mun ja teidän muidenkaan pitäisi maksaa siitä että jotkut idiootit saa tukkia koko netin typerillä mainoksillaan?
Lataa se adblock siihen luuriinkin tai nettaile vaan koneella. Mä en tajua ihmisiä jotka haluavat hankkia otsaryppyjä tuijottamalla minikokoista ruutua.