Minun neitsyys vietiin 13-vuotiaana puoliväkisin.
Äitini sai tietää. Seuraukset oli minulle läimäisy korville ja siitä eteenpäin olin äidin puheissa usein h***a.
Kommentit (15)
Tiedät että neitsyytesi vieminen oli väärin ja tiedät että äitisi oli väärässä.
En halunnut seksiä. Mutta halusin jostain syystä että kyseinen muutaman vuoden vanhempi poika olisi poikaystäväni.
Eikä viety puoliväkisin. Se että annoit jätkän painostaa seksiin, ei ole väkisin tehtyä. Ihan oma mokasi.
Ai eikö nyt 13-v olekaan viaton lapsi, jonka 18-v painosti sänkyyn? Kun on av-mamman lapsi kyseessä, niin jätkää viedään hirttopuuhun vastaavassa tapauksessa, vaikka ois 15-vuotias. Nyt kun aikuinen kertoo kokemuksensa, niin sai mitä ansaitsi. ☹☻
Tämä on niin mainio palsta. 😂
Painostaminen, kiristäminen ja pakottaminen tuppaavat menemään sekaisin.
Jos tapahtumasta ei ole kauheasti aikaa tee rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ai eikö nyt 13-v olekaan viaton lapsi, jonka 18-v painosti sänkyyn? Kun on av-mamman lapsi kyseessä, niin jätkää viedään hirttopuuhun vastaavassa tapauksessa, vaikka ois 15-vuotias. Nyt kun aikuinen kertoo kokemuksensa, niin sai mitä ansaitsi. ☹☻
Tämä on niin mainio palsta. 😂
Missä luki että se painostaja oli 18-vuotias?
Onko 30 vuotta kauheasti aikaa? Taitaa olla. Mutta asia ei kyllä ikinä unohdu.
No kiva äiti sulla.
Mutta miten se tuollaisen sai tietää?
Olen pahoillani puolestasi. Kertomasi on varmasti ollut kamala kokemus noin nuorena. Älä välitä empatiakyvyttömistä trolleista.
Vierailija kirjoitti:
Eikä viety puoliväkisin. Se että annoit jätkän painostaa seksiin, ei ole väkisin tehtyä. Ihan oma mokasi.
Huom. 13 v on lapsi. Jos jätkä oli selkeästi vanhempi niin kyllä siinä vaan väkisinmakaamisesta kyse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom. 13 v on lapsi. Jos jätkä oli selkeästi vanhempi niin kyllä siinä vaan väkisinmakaamisesta kyse on.
Ei ole, 13-vuotias osaa sanoa ei, se ei ollut raiskaus. Eikä jätkä ollut selvästi vanhempi vaan ap:n omien sanojen mukaan muutaman vuoden vanhempi, eli joku 15-16-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, 13-vuotias osaa sanoa ei, se ei ollut raiskaus. Eikä jätkä ollut selvästi vanhempi vaan ap:n omien sanojen mukaan muutaman vuoden vanhempi, eli joku 15-16-vuotias.
muutama ei ole sama asia kuin pari vuotta, pälli!
Muutama vuosi voi tarkoittaa useampaa vuotta. Ja sama sille kai, onko painostaja 16, 17 tai 18. Painostaminen on samaa kuin pakottaminen.
Mitä tarkoittaa puoliväkisin?