Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ahdistaa olla kotona ja koulussa

27.04.2017 |

Oikeastaan ahdistaa kaikkialla. Enkä jaksaisi elää enää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla masentunut. Käy juttelemassa koulun terkkarille, jollekin aikuiselle tai opettajalle, kenelle on helppo puhua, jos et kehtaa asiasta puhua vanhemmillesi, niin hän voi asiasi heille kertoa. Lääkitys on yleensä nopein apu ja tarvitessa voit saada terapiaa. Monet nuoret ovat masentuneita ja käyttävät lääkkeitä. Eikä asia ole häpeän aihe, vaan sairaus, jota pitää hoitaa. Ole rohkea ja hae apua, se ei tee sinusta luuseria. ❤

2/4 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla masentunut. Käy juttelemassa koulun terkkarille, jollekin aikuiselle tai opettajalle, kenelle on helppo puhua, jos et kehtaa asiasta puhua vanhemmillesi, niin hän voi asiasi heille kertoa. Lääkitys on yleensä nopein apu ja tarvitessa voit saada terapiaa. Monet nuoret ovat masentuneita ja käyttävät lääkkeitä. Eikä asia ole häpeän aihe, vaan sairaus, jota pitää hoitaa. Ole rohkea ja hae apua, se ei tee sinusta luuseria. ❤

En edes aina ole alakuloinen, ja joskus mulla on jopa ihan hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei masennus tarkoita, ettei voisi olla hauskaa välillä. Googlettamalla löytyy tietoa ja testejä😉

4/4 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei masennus tarkoita, ettei voisi olla hauskaa välillä. Googlettamalla löytyy tietoa ja testejä😉

Kyllä mä joskus käyn juttelemassa terkkarille mun olosta. Tein siellä masennustestinkin, muttei mulle olla vielä kerrottu tuloksia.