Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko turhamainen kun tahdon olohuoneeseen kirjahyllyn?

Vierailija
27.04.2017 |

Paljon kirjoja lukeva mieheni ei tahtoisi rakenteilla olevaan taloon kirjahyllyä, koska se vie vähistä neliöistä turhaan tilaa.

Minulle kirjahyllystä luopuminen tuntuu kuitenkin vaikealta, vaikka en edes ole samalla tavalla kirjaihminen kuin mieheni. Kai se on turhamaisuutta, tuntuisi sivistymättömältä, jos olohuoneessa ei olisi hyllyä ja kirjoja.

Oletteko rakentaneet kirjattomia olohuoneita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se turhamaisuutta ole. Missä niitä kirjoja pitäisi, jos ei kirjahyllyssä?

Vierailija
2/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella kotia ilman kirjahyllyä. Sillä ei sinänsä ole väliä, onko kirjahylly olohuoneessa vai jossain muussa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se hylly tulee oikeasti niin täyteen kirjoja ettei siihen muuta mahu niin se on ok. Mut jos siihen alkaa kerääntyä kaikkee turhaa roinaa niin sitten kirjahylly on kamalin huonekalu ikinä... Mä oon luopunu kokonaa isoista hyllyistä just siks ku en jaksa pyyhkiä niistä pölyjä ja aina niissä olevat esineet päätyy epäjärjestykseen ja näinollen saa koko huoneen näyttämään epäsiistiltä. Sit joku aina nostaa jonkun random tavaran siihen hyllylle ja kohta se hylly on vaan täynnä roinaa... 

Vierailija
4/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa ei oo, mutta vierashuoneessa on. Ja iso onkin. Tosin mulla on paljon ammattikirjallisuutta jota on tullut keräiltyä, siinä sivussa kaikki klassikkokirjat.

Jos kirjoja on kans paljon, niin sit kannattaa hankkia. Voihan siihen tehdä tilaa myös vaikka valokuville. Mutta ei oo koskaan tyylikästä että ne hyllyt täyttyy kaikella muulla krääsällä kuin kirjoilla.

Vierailija
5/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pienessä yksiössä 26 neliötä on noin 2 metriä leveä kirjahylly. Hyvin mahtuu. En voisi olla ilman kirjoja. Kirjoja löytyy parisataa :D niin ja tuon lisäksi myös pienikirjahylly n.puol metriä leveä.

Vierailija
6/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se hylly tulee oikeasti niin täyteen kirjoja ettei siihen muuta mahu niin se on ok. Mut jos siihen alkaa kerääntyä kaikkee turhaa roinaa niin sitten kirjahylly on kamalin huonekalu ikinä... Mä oon luopunu kokonaa isoista hyllyistä just siks ku en jaksa pyyhkiä niistä pölyjä ja aina niissä olevat esineet päätyy epäjärjestykseen ja näinollen saa koko huoneen näyttämään epäsiistiltä. Sit joku aina nostaa jonkun random tavaran siihen hyllylle ja kohta se hylly on vaan täynnä roinaa... 

Just tää! Yks taso täynnä kirjoja, yhessä hajuvedet(:D) yhessä lasten palapelit ja lautapelit. Se on malliesimerkki siitä mitä ei kannata tehdä.

Vierailija
7/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tää! Yks taso täynnä kirjoja, yhessä hajuvedet(:D) yhessä lasten palapelit ja lautapelit. Se on malliesimerkki siitä mitä ei kannata tehdä.

Jep iha hirveetä :D kirjahylly on hieno ja kivan näkönen jos se on oikeesti pelkkiä kirjoja varten.

Vierailija
8/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kirjahyllyä tarvitse olohuoneessa olla? Jos teillä on pieni kämppä, niin pistäkää makkariin. Monella on just vierashuoneessa kirjahylly tai esim. käytävillä, jos niihin mahtuu. Itse haluaisin kirjasto/pelihuone/rentoiluhuoneen. Siellä olisi kirjahyllyjä, äijien pelijutut ja laiskanlinnoja, ehkä sohva. Haaveita, haaveita. :)

Vierailija
9/9 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen paljon ja luovuin kirjahyllystä ja kirjoista aikoja sitten. Muutamia kirjoja (alle 10 säästin ja ne on vaatekaapin hyllyllä. Kovin montaa kirjaa ei tule luettua uudelleen, vaikka hyvä olisikin. Tarvittaessa saa vaikka kirjastosta. Komppaan miestäsi - kirjahylly mäkeen