Miten saada käsien hikoilu kuriin?
Minun käteni hikoilevat koko ajan, eikä niin vähän. Kädet on kokoajan märät, välillä tulee suuria pisaroita ja tavaroiden käsittely on hankalaa, kuten papereihin jää märkiä läiskiä, pullot ja purkit ei aukea. Tämä vaikuttaa negatiivisesti elämääni, itsetunto on pohjalla kun joudun peittelemään kokoajan. Olen kaiken lisäksi vielä työssä missä joutuu kättelemään päivittäin ja se ahdistaa kamalasti, mikä ei ainakaan edesauta asiaa.. olen kokeillut käsien pesemistä ja pesemättä jättämistä ja dödöä. Onkohan mitään tehtävissä ? Olen epätoivoinen😔
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Absolut torr
Kiitos erittäin paljon! Googletin tämän ja vaikuttaa erittäin lupaavalta, kyllä minun käpälillä saattaa olla sittenkin toivoa 😊
Olen kärsinyt tästä myös pitkään mutta normaalipainoiseksi laihduttaminen auttoi. Kesäkuumalla vielä hikoaa mutta muuten olen pystynyt elämään normaalisti!
Otin koronarokotteen, yksi sivuoireista oli hikoilemisen tyssääminen. Mutta en suosittele kuitenkaan rokotetta, koska siitä tuli vakavampaakin/haitallista oiretta. Arpapeliä mitä sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolut torr
Kiitos erittäin paljon! Googletin tämän ja vaikuttaa erittäin lupaavalta, kyllä minun käpälillä saattaa olla sittenkin toivoa 😊
Ainut vika tolla on se, että se tukkii hikirauhaset ja hikoilu siirtyy muualle. Olen käyttänyt absolut torria nyt 15v kainaloiden liikahikoiluun ja nopeasti alkoi muut paikat hikoilla, myös kädet.
Käsien hikoilu kyllä vähenee iän myötä, jos se lohduttaa. Luulen että myös beetasalpaaja voisi auttaa. Kannattaa kysyä terveyskeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolut torr
Ainut vika tolla on se, että se tukkii hikirauhaset ja hikoilu siirtyy muualle. Olen käyttänyt absolut torria nyt 15v kainaloiden liikahikoiluun ja nopeasti alkoi muut paikat hikoilla, myös kädet.
Onko näin?
Ihotautilääkärille ja iontoforeesi.
Absolut torr