Miksi en kelvannut nuorempana kenellekkään miehelle?
Mutta nyt liki nelikymppisenä miehiä pyörii ympärillä vaikka kuinka. Myös nuorempia miehiä.
Ok, tiedän ettei nyt pitäisi olla katkera tai harmissaan menneistä, mutta ainakin utelias olen että mikä oli syy. Onko muita samanlaisia?
Kommentit (5)
En minäkään. Itsetunto meni kun kavereista vaan oltiin kiinnostuneita. En vieläkään nyt nelikymppisenä voisi uskoa että joku olisi kiinnostnut. Tosin ei niitä nyt vieläkään pyöri, mutta selkeästi hyväksyvämmin katsovat.
Täällä! Huvittavaa on se, että olen piakkoin 50-v. ja kiinnostuneiden määrä vaan lisääntyy ja ikähaarukka levenee. Nyt voisin valita ikähaarukasta 30-60. Tässä alkaa tulla jo harha, että voin saada kenet vain. Olenkin aatellut, että elämä lyhyt, jos vastaan kävelee sykähdyttävä mies, teen kyllä jonkinlaisen aloitteen ujostelematta heti. Jos tulee takkiin, näillä kilsoilla ei tappiokaan tunnu enää missään.
Itse olin normipainon ylärajalla ja vähän ylipainoinen nuori nainen on monelle nounou. Vanhempana ei niin haittaa.
Tuo kolmonen taisi jo vastata oikein.
Eipä ole pyörinyt koskaan. Tosin lopetin kyllä tuossa nelikymppisenä ihmisten ilmoilla pyörimisenkin, mutta epäilen kyllä että sitä menekkiä olisi nytkään, lihavana ja rupsahtaneena.