Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen oloni riittämättömäksi ja kelvottomaksi. :(

Vierailija
27.04.2017 |

Olen yläastetta käyvä tyttö, tunnen oloni usein riittämättömäksi ja kelvottomaksi. Minulla on vaikeuksia matematiikassa ja häpeän sitä valtavasti. Kielipäätä kyllä on, lukuaineissa menee hyvin ja kotonakin kaikki on ihan hyvin, mutta silti on vain niin ''tyhjä'' olo. Pidän itseäni rumana, pelkään haisevani pahalle, olen yksinäinen ja luulen olevani idiootti. Ala-asteella mulle sanottiin usein, että haisen pahalle ja haukuttiin rumaksi. Miten näistä ajatuksista voi päästä eroon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.

Vierailija
2/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole niin pinnallinen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty. Ulkonäkö on todella tärkeää ainakin meidän koulussa, eikä kukaan voi olla näin ruman tyypin kanssa. Mulle on ihan suoraan sanottukin, ettei tällaisen kanssa kehtaa kaupungillekaan mennä. :D

Ap

Vierailija
4/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väliotä muista

Vierailija
5/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ainakin jossain vaiheessa nuoruutta jonkinnäköisiä suoritus- ja ulkonäköpaineita. Et siis ole ainoa. Minullakin on surkea laskupää ja aina pukkasi arvosanaa 4-6 tai joskus harvoin työn ja tuskan takaa jopa 7. Epävarmuus omasta itsestään kuuluu nuoruuteen. Se on fakta.

Vierailija
6/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustavatko vanhempasi ja läheisesi sinua? Saatko heiltä tukea ja tsemppausta?

Se olisi tärkeää.

Toivottavasti sinulla on kavereita, joiden kanssa voit aidosti keskustella.

Entä terveydenhoitaja, mene rohkeasti juttelemaan. Hänelle kasvunhaasteet ovat tuttuja.

Tee asioita, jotka tuottavat sinulle iloa :)

Tsemppiä ja lämmin halaus 💛

Vierailija
7/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tukevat kyllä ja ovat tyytyväisiä muihin numeroihin, matikkaan toivovat parannusta. Saan erityistä tukea koulussa, lisäksi kaveri auttaa onneksi vapaa-ajalla ja pitää "tukiopetusta". :D Ulkonäkö tietenkin on aika pieni ongelma, mutta hävettää se kiusattu na oleminen. Mutta sen tiedän, etten haise pahalta, koska huolehdin hyvin hygieniastani. Ala-asteella varmaan haisin, koska olin paljon mummolassa jossa oli hometta.

Ap

Vierailija
8/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun täytät 18v niin hanki silarit. Ala keräämään jo nyt rahaa. Kyllä se siitä. Siitä se itsetuntokin nousee.